red Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Springfield vel. Finnes vel ikke noen annen Bruce. Bruce Lee er den eneste Brucen. 0 Siter
Dorthe Skrevet 10. september 2006 Forfatter Skrevet 10. september 2006 Bruce Lee er den eneste Brucen. Nja, jeg ikke helt enig da ) 0 Siter
red Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Nja, jeg ikke helt enig da ) Det er fordi du ikke har peiling 0 Siter
Dorthe Skrevet 10. september 2006 Forfatter Skrevet 10. september 2006 Det er fordi du ikke har peiling Han er ikke sexy ) 0 Siter
red Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Han er ikke sexy ) uh.. 'Bruce Lee - Game of death'. vs 'booorn in the us of a.. i was booorn in the usa'. hallo ?? 0 Siter
pistolèro Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Bruce Lee er den eneste Brucen. Han var et beinrangel, og det står ikke noe bedre til med han nå 0 Siter
red Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Han var et beinrangel, og det står ikke noe bedre til med han nå Beinrangel ? Han er kanskje det, men han var ikke det. 0 Siter
Dorthe Skrevet 10. september 2006 Forfatter Skrevet 10. september 2006 TVen er på, men hva så? Han er borte nå da, var bare et lite øyeblikk. 0 Siter
Gjest No thanks! Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Åhhhhhh-sukk!!! han har jeg fått med meg ja:-) Tidenes beste og største musiker spør du meg-og hvilken sjarm da! Han har vært en av mine favoritter i 24 år......(å hjelp-tiden går.....) At jeg i det hele tatt finner en mann på 56 år rimelig attraktiv gjør meg litt bekymret-men who cares;-) Foresten noen sonm har billetter til konserten 29 oktober til salgs eller?? Bruce har blitt gamlefar, stygg og grå som de fleste gubber i den alderen. 0 Siter
Søssa Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 *rødmer nå* Fort gjort i ren begeistring. Kjært barn har mange navn..... 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Springfield vel. Finnes vel ikke noen annen Bruce. Kanskje det er oppklart lenger nede i tråden, men mener du The Boss? I så fall er jeg _helt_ enig (selv om jeg liker Willis også..). Som en dritfull kompis sa en gang (sånn apropos omdøping); "Den beste plata til Bruce Springsteen, det er den der Nevada." 0 Siter
Dorthe Skrevet 10. september 2006 Forfatter Skrevet 10. september 2006 Fort gjort i ren begeistring. Kjært barn har mange navn..... ) 0 Siter
Dorthe Skrevet 10. september 2006 Forfatter Skrevet 10. september 2006 Kanskje det er oppklart lenger nede i tråden, men mener du The Boss? I så fall er jeg _helt_ enig (selv om jeg liker Willis også..). Som en dritfull kompis sa en gang (sånn apropos omdøping); "Den beste plata til Bruce Springsteen, det er den der Nevada." ) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Krise. Jeg håper du ble vekket til en kopp kaffe i det minste. Jeg har ei venninne som overnatter her innimellom og hun gjør det og det er så hyggelig. Hun serverer meg en skikkelig cafe latte ) Joda, kaffen stod klar ) Og siden de vet at frokost ikke er min sterke side, ordnet de det selv. 0 Siter
Dorthe Skrevet 11. september 2006 Forfatter Skrevet 11. september 2006 Joda, kaffen stod klar ) Og siden de vet at frokost ikke er min sterke side, ordnet de det selv. Slike gjester liker jeg også ) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Slike gjester liker jeg også ) Da jeg var liten passet bestemoren min på at ingen vekket meg før jeg våknet selv, og så stekte hun vafler til frokost til meg. 0 Siter
Dorthe Skrevet 11. september 2006 Forfatter Skrevet 11. september 2006 Da jeg var liten passet bestemoren min på at ingen vekket meg før jeg våknet selv, og så stekte hun vafler til frokost til meg. Jeg vil også ha en slik bestemor ( 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Jeg vil også ha en slik bestemor ( Jeg var heldig med henne ;o) 0 Siter
Dorthe Skrevet 11. september 2006 Forfatter Skrevet 11. september 2006 Jeg var heldig med henne ;o) Jeg hadde en slik som bodde langt unna og en som bodde nært som bare likte gutter. Synd for meg, hun dullet fælt med fetteren min. Men kan heldigvis ikke huske at det plaget meg noe. Uansett hadde jeg nok vært bestemorløs nå. Men farmora mi levde til hun var 90 så jeg hadde bestemor ganske lenge og faren min hadde mora si til han var 73 år. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.