Gjest abrahamsen Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Så dårlig gjort å lage en slik video og enda verre å legge den ut på nettet. Slike bevegelser er jo helt normale hos barn, men å legge den dukka foran og filme... 0 Siter
Lurveline Skrevet 11. september 2006 Forfatter Skrevet 11. september 2006 Så dårlig gjort å lage en slik video og enda verre å legge den ut på nettet. Slike bevegelser er jo helt normale hos barn, men å legge den dukka foran og filme... Eier du ikke humor eller?;o) 0 Siter
Gjest abrahamsen Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Eier du ikke humor eller?;o) Ikke et snev;o) 0 Siter
fuji1365380447 Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Ville du likt om din baby lå ute på nettet slik? Problemet med slike filmer (som isolert sett var veldig morsom) er jo at det aldri forsvinner. Tenk om noen finner ut hvem det er, eller at filmen blir vist i konfirmasjonen eller noe slikt. Eller at vennene finner det. Usmaklig å latterliggjøre et lite barn på den måten. Man har da rett på privatliv selv om man er baby! 0 Siter
Gjest mij Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Synes bare den var ufin... :-( Ville aldri hatt slike tanker om en liten babys bevegelser.. 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Usmakelig å legge en slik filmsnutt på nettet. 0 Siter
Lurveline Skrevet 11. september 2006 Forfatter Skrevet 11. september 2006 Ville du likt om din baby lå ute på nettet slik? Problemet med slike filmer (som isolert sett var veldig morsom) er jo at det aldri forsvinner. Tenk om noen finner ut hvem det er, eller at filmen blir vist i konfirmasjonen eller noe slikt. Eller at vennene finner det. Usmaklig å latterliggjøre et lite barn på den måten. Man har da rett på privatliv selv om man er baby! Nei, jeg ville ikke ha likt om det ble lagt ut film av mine barn på nett uten min samtykke, uansett innhold. 0 Siter
hidi Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Jeg synes og den var vemmelig! Slik spøker man ikke med i disse dager.... Nei og nei 0 Siter
Gjest mopedo Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Så dårlig gjort å lage en slik video og enda verre å legge den ut på nettet. Slike bevegelser er jo helt normale hos barn, men å legge den dukka foran og filme... Dol er full av skjeve individer. 0 Siter
Lurveline Skrevet 11. september 2006 Forfatter Skrevet 11. september 2006 Dol er full av skjeve individer. Takk for den. 0 Siter
Lurveline Skrevet 11. september 2006 Forfatter Skrevet 11. september 2006 Jeg synes og den var vemmelig! Slik spøker man ikke med i disse dager.... Nei og nei I disse dager? 0 Siter
hidi Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 I disse dager? Når man vet så mye om pedofili etc... 0 Siter
Lurveline Skrevet 11. september 2006 Forfatter Skrevet 11. september 2006 :-D Angrer på at jeg la den ut, har visst sær humor. 0 Siter
Gjest katapulko Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Angrer på at jeg la den ut, har visst sær humor. At du gidder å bry deg:) 0 Siter
Lurveline Skrevet 11. september 2006 Forfatter Skrevet 11. september 2006 At du gidder å bry deg:) Njæsj, har ikke så mye annet å gjøre akkurat nå;o) 0 Siter
Lurveline Skrevet 11. september 2006 Forfatter Skrevet 11. september 2006 Når man vet så mye om pedofili etc... Man trenger jo ikke å bli helt paranoid heller da. 0 Siter
hidi Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Man trenger jo ikke å bli helt paranoid heller da. Hadde min baby gjort det hjemme i stua hadde jeg sikkert ledd godmodig, for det er egentlig så uskyldig, men når vi vet hvor mange perverse svin som finnes der ute så legger man det ikke ut på internett. Men at du ser det uskyldige i det er helt i orden for meg.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.