Gå til innhold

Tidlig krøkes...

Anbefalte innlegg

Gjest abrahamsen
Skrevet

Så dårlig gjort å lage en slik video og enda verre å legge den ut på nettet.

Slike bevegelser er jo helt normale hos barn, men å legge den dukka foran og filme...

Skrevet

Slike bevegelser er jo helt normale hos barn, men å legge den dukka foran og filme...

Eier du ikke humor eller?;o)

Skrevet

Ville du likt om din baby lå ute på nettet slik?

Problemet med slike filmer (som isolert sett var veldig morsom) er jo at det aldri forsvinner.

Tenk om noen finner ut hvem det er, eller at filmen blir vist i konfirmasjonen eller noe slikt. Eller at vennene finner det.

Usmaklig å latterliggjøre et lite barn på den måten. Man har da rett på privatliv selv om man er baby!

Skrevet

Synes bare den var ufin... :-( Ville aldri hatt slike tanker om en liten babys bevegelser..

Skrevet

Ville du likt om din baby lå ute på nettet slik?

Problemet med slike filmer (som isolert sett var veldig morsom) er jo at det aldri forsvinner.

Tenk om noen finner ut hvem det er, eller at filmen blir vist i konfirmasjonen eller noe slikt. Eller at vennene finner det.

Usmaklig å latterliggjøre et lite barn på den måten. Man har da rett på privatliv selv om man er baby!

Nei, jeg ville ikke ha likt om det ble lagt ut film av mine barn på nett uten min samtykke, uansett innhold.

Skrevet

Jeg synes og den var vemmelig! Slik spøker man ikke med i disse dager....

Nei og nei

Skrevet

Dol er full av skjeve individer.

Skrevet

Jeg synes og den var vemmelig! Slik spøker man ikke med i disse dager....

Nei og nei

I disse dager?

Skrevet

:-D

Angrer på at jeg la den ut, har visst sær humor.

Gjest katapulko
Skrevet

Angrer på at jeg la den ut, har visst sær humor.

At du gidder å bry deg:)

Skrevet

At du gidder å bry deg:)

Njæsj, har ikke så mye annet å gjøre akkurat nå;o)

Skrevet

Når man vet så mye om pedofili etc...

Man trenger jo ikke å bli helt paranoid heller da.

Skrevet

Man trenger jo ikke å bli helt paranoid heller da.

Hadde min baby gjort det hjemme i stua hadde jeg sikkert ledd godmodig, for det er egentlig så uskyldig, men når vi vet hvor mange perverse svin som finnes der ute så legger man det ikke ut på internett.

Men at du ser det uskyldige i det er helt i orden for meg....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...