Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjorde ofte det da jeg var 18 og nyforelsket. Skrev søtsuppeaktige brev og la på bilen hans mens han var på jobb, f.eks. Nå begrenser det seg til en lapp med "glad i deg" i ny og ne. :)

Hehe, det hørtes kjent ut. Lange brev stappfulle av FØLELSER var tingen. Synes nesten litt synd på daværende kjæreste ;)

Idag skriver jeg små beskjeder. Som jeg riktignok av og til gjemmer i lomma, toalettmappa om han reiser etc. Gamle vaner er visst vonde å vende.

Gjest Princess Peach

Hehe, det hørtes kjent ut. Lange brev stappfulle av FØLELSER var tingen. Synes nesten litt synd på daværende kjæreste ;)

Idag skriver jeg små beskjeder. Som jeg riktignok av og til gjemmer i lomma, toalettmappa om han reiser etc. Gamle vaner er visst vonde å vende.

Huff ja, blir nesten litt flau. :)

Men det er hyggelig med en liten lapp et sted når man skal reise bort, ja. :)

Vi skriver en del søte sms om vi er fra hverandre en stund(men nå som vi bor sammen er jo ikke det så ofte). Jeg elsker å skrive søte kort til ham, og gjør det gjerne utenom bursdager og jul, og han setter pris på det :o) Han synes derimot at det er vanskelig å sette ord på følelsene i kort o.l. så han viser følelser på andre måter ;o)

Gjest DronningLabana:-)

Hei Lillemus!

Det er godt å høre at det ikke bare er jeg som er slik som jeg er for tiden:-)

Er opp over ørene forelsket i min kjære. Tenker på han hele tiden og klarer ikke å få han ut av tankene. Er kåt hele tiden og kunne hatt sex 10 ganger til dagen med han om jeg hadde fått muligheten til det:-)

Trodde at den verste forelskelsen snart skulle gi seg, har jo egentlig vært forelsket i han i 3 år nå, sammen i nesten 2. Herlig følelse, håper at den varer mye lenger...

Det med kjærlighetsbrev er jeg kanskje ikke så flink til. Jeg skriver mange sms til dagen hvor jeg forteller hvor glad jeg er i han eller hva jeg tenker på akkurat da...men mailer er det slutt på nå etter at vi flyttet sammen. Var skikkelig koselig den tiden vi sendte disse mailene til hverandre, var så spennende hver gang jeg så navnet hans i innboksen. Kjekkt med uventede kjærlighetsbrev og meldinger.

Lykke til med kjærligheten!

Annonse

En gang for lenge siden skrev jeg en email til kjæresten min, men så sendte jeg den i stedet til sjefen min. Etter det har det ikke blitt så ofte.

*Ler godt* Da hadde i alle fall sjefen min ledd seg fordervet! :o)

Husker jeg fikk en gang en mail som med all mulig direkte tydelighet var til en elskerinne... Han prøvde desperat å ro seg unna da jeg svarte ham at han burde ordne opp med frua først og så passe litt nøyere på hvor han sendte mailene sine. ;o)

Nei, det gjør jeg ikke. Har aldri gjort.

Har skrevet endel brev til han om mine problemer, da jeg syns det var lettere å skrive ned enn å si. Men flesteparten av brevene ble makulert, mens jeg hadde fått ut "gørra" trengte ingen å høre på - winwin-situation. ;)

Skriver gjerne "savner deg"-meldinger hvis han er på tur (eller bare på jobb for den saks skyld) eller mange ganger "det kribler i magen når jeg tenker på i natt, takk for det. elsker deg" eller noe, hvis vi har gjort noe fint sammen. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...