Gå til innhold

Anbefalte innlegg

*Ler godt* Da hadde i alle fall sjefen min ledd seg fordervet! :o)

Husker jeg fikk en gang en mail som med all mulig direkte tydelighet var til en elskerinne... Han prøvde desperat å ro seg unna da jeg svarte ham at han burde ordne opp med frua først og så passe litt nøyere på hvor han sendte mailene sine. ;o)

Uffda... fikk du deg noen ekstra fridager for å holde tett eller?? Høyere lønn? Konfekt? Hva er slikt verdt mon tro?

Fortsetter under...

Nei, det gjør jeg ikke. Har aldri gjort.

Har skrevet endel brev til han om mine problemer, da jeg syns det var lettere å skrive ned enn å si. Men flesteparten av brevene ble makulert, mens jeg hadde fått ut "gørra" trengte ingen å høre på - winwin-situation. ;)

Skriver gjerne "savner deg"-meldinger hvis han er på tur (eller bare på jobb for den saks skyld) eller mange ganger "det kribler i magen når jeg tenker på i natt, takk for det. elsker deg" eller noe, hvis vi har gjort noe fint sammen. ;)

Jeg har også skrevet _mange_ mailer som aldri har blitt sendt! Ikke så mange til han som nå er min kjære, men til tidligere forelskelser ja...

Uffda... fikk du deg noen ekstra fridager for å holde tett eller?? Høyere lønn? Konfekt? Hva er slikt verdt mon tro?

Den var fra en ukjent, ikke fra sjefen! :o) Han hadde vel bommet på en bokstav eller noe i mailadressen tenker jeg.

Den var fra en ukjent, ikke fra sjefen! :o) Han hadde vel bommet på en bokstav eller noe i mailadressen tenker jeg.

OK, ja da har det nok mindre kommersiell verdi - med mindre du kunne funnet ut hvem det var da.. googlet du ham? he he..kjenner jeg er ond i dag..

En gang for lenge siden skrev jeg en email til kjæresten min, men så sendte jeg den i stedet til sjefen min. Etter det har det ikke blitt så ofte.

Uff, noe så pinlig!

Jeg sendte en gang et "dristig" bilde av meg til mannen min. Det kom aldri frem. Jeg har lenge lurt på hvem som fikk det i stedet, siden jeg aldri fikk noen feilmelding...

Annonse

OK, ja da har det nok mindre kommersiell verdi - med mindre du kunne funnet ut hvem det var da.. googlet du ham? he he..kjenner jeg er ond i dag..

Det er en del år siden, før googlingens tid. :o) Jeg mener dessuten å huske at han hadde en anonym hotmail-adresse han også, det hadde jeg i alle fall den gangen.

Uff, noe så pinlig!

Jeg sendte en gang et "dristig" bilde av meg til mannen min. Det kom aldri frem. Jeg har lenge lurt på hvem som fikk det i stedet, siden jeg aldri fikk noen feilmelding...

Det var jeg som fikk det! Tusen takk! :-D

Bare tuller!hehe

Jeg får og sender mange koselige sms'er til min kjæreste!Viktig å vise at man er glad i den man har, og det er jo mange måter å gjøre det på. Mail er en måte, sms'er og brev en annen. Hva med å skrive varme ord på små gule post-it lapper og plassere dem rundt omkring i huset? Jeg har hørt om en kar som gjorde det, og han fikk lønn for strevet...;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...