ShitDiddelyDo Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Hey..En gang..._1_ ! Og dessuten kastet jeg ikke på noen, jeg bare kastet den..I en hekk, om jeg ikke husker feil..;-P (Som om det var noe poeng egentlig..;-)) La meg nå overdrive litt! 0 Siter
McLoud Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Nå har du ikke truffet meg, men jeg kan være veldig skremmende. Spesielt den gangen jeg som 16 åring slo ned en fyr så han gikk rett i bakken med kløvd leppe og silblødde. Jeg begynner å tenke bodyguard 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Nå har du ikke truffet meg, men jeg kan være veldig skremmende. Spesielt den gangen jeg som 16 åring slo ned en fyr så han gikk rett i bakken med kløvd leppe og silblødde. Det var sikkert fortjent. Jeg har også blitt slått, men jenta som slo meg var ikke skummel den gang, ei heller nå - og slaget var fortjent. 0 Siter
keinstein Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Det var faktisk et forslag jeg syns var veldig bra. Takk ) Sjenerte er nesten alltid glade for avledning, slik at de selv ikke er senter for oppmerkomhet hele tida. Så et par venner eller fler er lurt når vedkommende ikke er noen skravelbøtte. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Jeg begynner å tenke bodyguard He he, bodyguarden min er veldig snill, det er jeg som er skremmende! Men det mest utrolige med den slånedhistorien, er at jeg på en eller annen måte klarte å sjarmere fyren underveis. Han ringte meg flere ganger etterpå for å be meg ut. Men jeg var så flau at jeg ikke våget å treffe han igjen. Etter sigende skal han ha et arr den dag i dag. 0 Siter
keinstein Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 He he, bodyguarden min er veldig snill, det er jeg som er skremmende! Men det mest utrolige med den slånedhistorien, er at jeg på en eller annen måte klarte å sjarmere fyren underveis. Han ringte meg flere ganger etterpå for å be meg ut. Men jeg var så flau at jeg ikke våget å treffe han igjen. Etter sigende skal han ha et arr den dag i dag. Det er i tillegg straffbart. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Det var sikkert fortjent. Jeg har også blitt slått, men jenta som slo meg var ikke skummel den gang, ei heller nå - og slaget var fortjent. Det verste er at han ikke hadde fortjent det. Det var en annen fyr som drev og kalte venninna mi mindre pene ting. Jeg bestemte meg for å forsvare henne mens hun ravet bort. Denne fyren kunne nok ha skadet meg alvorlig om ikke to av hans kamerater hadde halt han unna. Den ene kameraten prøvde å roe ned meg - det var han jeg slo ned som "takk". 0 Siter
McLoud Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 He he, bodyguarden min er veldig snill, det er jeg som er skremmende! Men det mest utrolige med den slånedhistorien, er at jeg på en eller annen måte klarte å sjarmere fyren underveis. Han ringte meg flere ganger etterpå for å be meg ut. Men jeg var så flau at jeg ikke våget å treffe han igjen. Etter sigende skal han ha et arr den dag i dag. Du greier deg tydeligvis. Spørsmålet er om det er andre som trenger bodyguard. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Det verste er at han ikke hadde fortjent det. Det var en annen fyr som drev og kalte venninna mi mindre pene ting. Jeg bestemte meg for å forsvare henne mens hun ravet bort. Denne fyren kunne nok ha skadet meg alvorlig om ikke to av hans kamerater hadde halt han unna. Den ene kameraten prøvde å roe ned meg - det var han jeg slo ned som "takk". Kvinnfolk! 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Det er i tillegg straffbart. Å slå ned noen? Godt mulig, han anmeldte meg aldri. En av grunnene kan være at han var minst dobbelt så tung og et hode høyere. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Kvinnfolk! Uff, ja. Vi er ikke så søte og uskyldsrene som vi ser ut 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Å slå ned noen? Godt mulig, han anmeldte meg aldri. En av grunnene kan være at han var minst dobbelt så tung og et hode høyere. Det er ingen menn med respekt for seg selv som anmelder noe sånt. Buhu, kjære onkel politi, den dama der slo meg, buhuhu, det gjør så vondt, altså. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Du greier deg tydeligvis. Spørsmålet er om det er andre som trenger bodyguard. Der sa du noe. Det er nok best at du stiller med bodyguard selv. På den annen side var det første og eneste gang jeg har slått til noen, så det er ikke en vane jeg har. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Det er ingen menn med respekt for seg selv som anmelder noe sånt. Buhu, kjære onkel politi, den dama der slo meg, buhuhu, det gjør så vondt, altså. Jeg er redd ingen ville ha trodd på han heller, selv om han stilte med vitner. Som 16åring var jeg ei tynn lita flis på 40 kg. Og han var en normalt stor mann på et par og tjue. 0 Siter
keinstein Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Å slå ned noen? Godt mulig, han anmeldte meg aldri. En av grunnene kan være at han var minst dobbelt så tung og et hode høyere. Når du er over kriminell lavalder, så er det straffbart. Men praksis er noe annet. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Når du er over kriminell lavalder, så er det straffbart. Men praksis er noe annet. Hva er kriminell lavalder da? At folk slår ned hverandre skjer da stadig vekk, uten at noen blir straffet. 0 Siter
MsSophie Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Hva er kriminell lavalder da? At folk slår ned hverandre skjer da stadig vekk, uten at noen blir straffet. Jeg tror den kriminelle lavalderen er 15 år. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Jeg tror den kriminelle lavalderen er 15 år. Så da var jeg altså gammel nok til å bli straffet? Akkurat den siden av saken tenkte jeg aldri på :-) 0 Siter
keinstein Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Hva er kriminell lavalder da? At folk slår ned hverandre skjer da stadig vekk, uten at noen blir straffet. De er vel det som heter normativ og deskriptiv juss? 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Jeg hadde aldri vært stille og sjenert i en sånn setting. Greit å vite - i tilfelle jeg inviterer deg på date en gang Spørsmålet må jo da bli; hvilken date ville du tatt med meg på? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.