Gå til innhold

Sjarmere en mann...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hey..En gang..._1_ !

Og dessuten kastet jeg ikke på noen, jeg bare kastet den..I en hekk, om jeg ikke husker feil..;-P (Som om det var noe poeng egentlig..;-))

La meg nå overdrive litt! :)

• Svar 145
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

42

• lonelyP

9

• keinstein

9

• red

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Nå har du ikke truffet meg, men jeg kan være veldig skremmende.

Spesielt den gangen jeg som 16 åring slo ned en fyr så han gikk rett i bakken med kløvd leppe og silblødde.

Jeg begynner å tenke bodyguard

Skrevet

Nå har du ikke truffet meg, men jeg kan være veldig skremmende.

Spesielt den gangen jeg som 16 åring slo ned en fyr så han gikk rett i bakken med kløvd leppe og silblødde.

Det var sikkert fortjent.

Jeg har også blitt slått, men jenta som slo meg var ikke skummel den gang, ei heller nå - og slaget var fortjent. :)

Skrevet

Det var faktisk et forslag jeg syns var veldig bra. Takk :o)

Sjenerte er nesten alltid glade for avledning, slik at de selv ikke er senter for oppmerkomhet hele tida. Så et par venner eller fler er lurt når vedkommende ikke er noen skravelbøtte.

Skrevet

Jeg begynner å tenke bodyguard

He he, bodyguarden min er veldig snill, det er jeg som er skremmende!

Men det mest utrolige med den slånedhistorien, er at jeg på en eller annen måte klarte å sjarmere fyren underveis.

Han ringte meg flere ganger etterpå for å be meg ut. Men jeg var så flau at jeg ikke våget å treffe han igjen. Etter sigende skal han ha et arr den dag i dag.

Skrevet

Men det mest utrolige med den slånedhistorien, er at jeg på en eller annen måte klarte å sjarmere fyren underveis.

Han ringte meg flere ganger etterpå for å be meg ut. Men jeg var så flau at jeg ikke våget å treffe han igjen. Etter sigende skal han ha et arr den dag i dag.

Det er i tillegg straffbart.

Skrevet

Det var sikkert fortjent.

Jeg har også blitt slått, men jenta som slo meg var ikke skummel den gang, ei heller nå - og slaget var fortjent. :)

Det verste er at han ikke hadde fortjent det.

Det var en annen fyr som drev og kalte venninna mi mindre pene ting. Jeg bestemte meg for å forsvare henne mens hun ravet bort.

Denne fyren kunne nok ha skadet meg alvorlig om ikke to av hans kamerater hadde halt han unna. Den ene kameraten prøvde å roe ned meg - det var han jeg slo ned som "takk".

Skrevet

Du greier deg tydeligvis. Spørsmålet er om det er andre som trenger bodyguard.

Skrevet

Det verste er at han ikke hadde fortjent det.

Det var en annen fyr som drev og kalte venninna mi mindre pene ting. Jeg bestemte meg for å forsvare henne mens hun ravet bort.

Denne fyren kunne nok ha skadet meg alvorlig om ikke to av hans kamerater hadde halt han unna. Den ene kameraten prøvde å roe ned meg - det var han jeg slo ned som "takk".

Kvinnfolk! :)

Skrevet

Det er i tillegg straffbart.

Å slå ned noen?

Godt mulig, han anmeldte meg aldri. En av grunnene kan være at han var minst dobbelt så tung og et hode høyere.

Skrevet

Kvinnfolk! :)

Uff, ja.

Vi er ikke så søte og uskyldsrene som vi ser ut ;)

Skrevet

Å slå ned noen?

Godt mulig, han anmeldte meg aldri. En av grunnene kan være at han var minst dobbelt så tung og et hode høyere.

Det er ingen menn med respekt for seg selv som anmelder noe sånt.

Buhu, kjære onkel politi, den dama der slo meg, buhuhu, det gjør så vondt, altså.

Skrevet

Du greier deg tydeligvis. Spørsmålet er om det er andre som trenger bodyguard.

Der sa du noe. Det er nok best at du stiller med bodyguard selv.

På den annen side var det første og eneste gang jeg har slått til noen, så det er ikke en vane jeg har.

Skrevet

Det er ingen menn med respekt for seg selv som anmelder noe sånt.

Buhu, kjære onkel politi, den dama der slo meg, buhuhu, det gjør så vondt, altså.

Jeg er redd ingen ville ha trodd på han heller, selv om han stilte med vitner.

Som 16åring var jeg ei tynn lita flis på 40 kg. Og han var en normalt stor mann på et par og tjue.

Skrevet

Å slå ned noen?

Når du er over kriminell lavalder, så er det straffbart. Men praksis er noe annet.

Skrevet

Når du er over kriminell lavalder, så er det straffbart. Men praksis er noe annet.

Hva er kriminell lavalder da?

At folk slår ned hverandre skjer da stadig vekk, uten at noen blir straffet.

Skrevet

Jeg tror den kriminelle lavalderen er 15 år.

Skrevet

Jeg tror den kriminelle lavalderen er 15 år.

Så da var jeg altså gammel nok til å bli straffet?

Akkurat den siden av saken tenkte jeg aldri på :-)

Skrevet

De er vel det som heter normativ og deskriptiv juss?

Skrevet

Jeg hadde aldri vært stille og sjenert i en sånn setting. :)

Greit å vite - i tilfelle jeg inviterer deg på date en gang ;)

Spørsmålet må jo da bli; hvilken date ville du tatt med meg på?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...