Gå til innhold

Venner som bryter kontakt

Anbefalte innlegg

Skrevet

En ting er hvorfor, en annen ting er hvordan. Jeg har selv brutt kontakt med en venninne en gang og latt være å gi lyd fra meg, men jeg tror hun skjønte siden siste samtalen var en stor krangel.

Noe annet jeg ikke skjønner er en annen venninne av meg som plutselig ikke gav lyd fra seg. Jeg merket at det alltid var jeg som ringte, men tenkte ikke så mye over det. Så ble det til at hun sluttet å svare på meldinger eller å ta telefonen. Etter en stund tok jeg hintet, at det ikke var tilfeldig hun ikke svarte, men jeg syns det var litt dårlig gjort å ikke si fra i alle fall- at hun syns vi ikke skal ha noe kontakt mer, selv om det og kan være sårende, så er det bedre å høre sannheten enn å gå rundt og ikke vite noenting.

Hvorfor hun har brutt kontakten vet jeg ikke, for så vidt jeg vet har jeg ikke gjort henne noe. Kanskje syntes hun jeg var for kjedelig. Jeg gidder i alle fall ikke prøve å få kontakt med henne mer når det er sånn hun vil ha det. Litt bekymret er jeg og, kan jo hende noe alvorlig har hendt henne... litt derfor det er dårlig gjort å ikke gi lyd fra seg da. Hm jaja, jeg måtte bare lette mitt hjerte. Jeg vet at det er vanskelig å bryte med venner, er nesten vanskeligere det enn å slå opp med typen.

Gjest Ikke feig
Skrevet

Jeg har opplevd det samme som deg med venner som slutter å gi lyd fra seg. Slike venner er vel heller ikke stort å spare på for de er jo utrolig feige. Det er helt greit at noen vil bryte kontakten men da forventer jeg at de også sier hvorfor.

Skrevet

Jeg har opplevd det samme som deg med venner som slutter å gi lyd fra seg. Slike venner er vel heller ikke stort å spare på for de er jo utrolig feige. Det er helt greit at noen vil bryte kontakten men da forventer jeg at de også sier hvorfor.

Følte at hun ikke ga meg en sjans. Om det var noe som irriterte henne kunne hun sagt fra så jeg fikk gjøre noe med det... så fikk hun se og da heller si fra at dette ikke går og at det er best vi bryter kontakten. Er litt hardt og vanskelig å si sånt, men er mye bedre enn å la være å si noe.

Skrevet

Jeg har også hørt en annen forklring. Ei av mine venninner da det samme som deg.

Forklaringen kom leeeenge etterpå da det viste seg at venninna hadde vært alvorlig psykisk syk. (Og hadde da trengt en venn)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...