Gå til innhold

Hvilken beis har 12 års garanti?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen lest hva som står på spannet? Jeg tror det står at betingelsen er at huset vaskes hvert år?

Ellers kan ikke beis holde i 12 år eller mer. Uten vask holder det bare normalt 2-4 år i solveggen.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Det står _inntil_ 12 år på spannet tror jeg. Syns å huske en diskusjon mellom mannen min og en kompis for ikke lenge siden. (Men jeg husker ikke hvilken beis, drygolin extreme eller noe slikt, kanskje?)

Skrevet

Det står _inntil_ 12 år på spannet tror jeg. Syns å huske en diskusjon mellom mannen min og en kompis for ikke lenge siden. (Men jeg husker ikke hvilken beis, drygolin extreme eller noe slikt, kanskje?)

Jepp. Samme. Men jeg tror det står at du må vaske huset hvert år for å få det til å holde 12 år. Det er veldig lønnsomt å vaske. Men ikke høytrykkspyle. Sprøyte på husvask og bruke kost, så skylle med vanlig slange.

Mange hus står og råtner med isolasjonen full av vann. Jeg har sett hele vegger slå seg og krølle som blader om høsten.

Skrevet

Hehe, veldig interessant hvor lenge beisen _kan_ holde. Tenk om det skulle stå på en ferskvare du kjøpte at den var holdbar i _inntil_ et år? Eller at en matrett kan rekke til _inntil_ 10 personer?

Gjest ChiengMai
Skrevet

Hehe, veldig interessant hvor lenge beisen _kan_ holde. Tenk om det skulle stå på en ferskvare du kjøpte at den var holdbar i _inntil_ et år? Eller at en matrett kan rekke til _inntil_ 10 personer?

Ja, nettopp. :-D

Det der er helgardering fra produsenten, sleipt syns jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...