Goliath Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=130100 Dette skal være de ledende forbilder innefor den islamske trosretning i Norge.... Er det rart at så mange muslimer i Norge sliter med meninger og holdninger som ikke akkurat stemmer overens med "den vanlige nordmanns"...? 0 Siter
keinstein Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Å slippe dem til i media med -så- åpenbare løgner, hat og overtro er helt absurd. Media VET at disse ikke burde få vise hvor forstyrrede de er, det er så forferdelig dårlig reklame for muslimer. De burde vært fjernet fra jobber og verv, men islamsk kultur har ikke demokratiske verktøy for å fjerne dem. Medlemmene i moskeene har ikke stemmerett, og de er valgt av familie- og kasteoverhodene som hersker i moskeene. 0 Siter
keinstein Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Det verserer litt ulike artikler om den gale skjeggtassen: http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/11sept/article1453820.ece 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Men nå er det jo ikke bare denne imanen (eller enkelte muslimer) som tror på konspirasjonsteorier som det der. Det finnes forskere i USA som mener noe av det samme. Jeg har ikke satt meg inn i disse konspirasjonsteoriene, og selv har jeg vanskelig for å tro at selv en luring som Bush ville ordna et angrep på eget land, men det er i hvert fall ikke bare denne imanen som tror det der. Konspirasjonsteoriene florerer i etterkant av 11/9. 0 Siter
keinstein Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Men nå er det jo ikke bare denne imanen (eller enkelte muslimer) som tror på konspirasjonsteorier som det der. Det finnes forskere i USA som mener noe av det samme. Jeg har ikke satt meg inn i disse konspirasjonsteoriene, og selv har jeg vanskelig for å tro at selv en luring som Bush ville ordna et angrep på eget land, men det er i hvert fall ikke bare denne imanen som tror det der. Konspirasjonsteoriene florerer i etterkant av 11/9. Jeg syns den om at jødene visste om det var best. 0 Siter
Goliath Skrevet 11. september 2006 Forfatter Skrevet 11. september 2006 Men nå er det jo ikke bare denne imanen (eller enkelte muslimer) som tror på konspirasjonsteorier som det der. Det finnes forskere i USA som mener noe av det samme. Jeg har ikke satt meg inn i disse konspirasjonsteoriene, og selv har jeg vanskelig for å tro at selv en luring som Bush ville ordna et angrep på eget land, men det er i hvert fall ikke bare denne imanen som tror det der. Konspirasjonsteoriene florerer i etterkant av 11/9. Denne imamen mener at også Al-Qaida er oppdiktet - og selvfølgelig finnes det alltid en del skrullinger som bringer til livs ulike ville konspirasjonsteorier. Men denne "skrullingen" er tross alt et overhode blant mange muslimer i Norge..... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.