Gå til innhold

Mer om norske imamer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å slippe dem til i media med -så- åpenbare løgner, hat og overtro er helt absurd. Media VET at disse ikke burde få vise hvor forstyrrede de er, det er så forferdelig dårlig reklame for muslimer. De burde vært fjernet fra jobber og verv, men islamsk kultur har ikke demokratiske verktøy for å fjerne dem. Medlemmene i moskeene har ikke stemmerett, og de er valgt av familie- og kasteoverhodene som hersker i moskeene.

Skrevet

Men nå er det jo ikke bare denne imanen (eller enkelte muslimer) som tror på konspirasjonsteorier som det der. Det finnes forskere i USA som mener noe av det samme.

Jeg har ikke satt meg inn i disse konspirasjonsteoriene, og selv har jeg vanskelig for å tro at selv en luring som Bush ville ordna et angrep på eget land, men det er i hvert fall ikke bare denne imanen som tror det der.

Konspirasjonsteoriene florerer i etterkant av 11/9.

Skrevet

Men nå er det jo ikke bare denne imanen (eller enkelte muslimer) som tror på konspirasjonsteorier som det der. Det finnes forskere i USA som mener noe av det samme.

Jeg har ikke satt meg inn i disse konspirasjonsteoriene, og selv har jeg vanskelig for å tro at selv en luring som Bush ville ordna et angrep på eget land, men det er i hvert fall ikke bare denne imanen som tror det der.

Jeg syns den om at jødene visste om det var best.

Skrevet

Denne imamen mener at også Al-Qaida er oppdiktet - og selvfølgelig finnes det alltid en del skrullinger som bringer til livs ulike ville konspirasjonsteorier.

Men denne "skrullingen" er tross alt et overhode blant mange muslimer i Norge.....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...