Gå til innhold

Mannen min klager på sexprestasjonene

Anbefalte innlegg

Denne mannen ville jeg skilt meg fra, selv om han har flere gode egenskaper. Ingen har rett til å rakke ned på andre på denne måten. Om du ikke gjør det klart for han kommer han til knekke selvtilliten din på flere områder.

Herre-min-jesus

Fortsetter under...

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

6

• petter smart

6

• mrxx

3

• Aleksia

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest tristogsår

Men det er riktig tenkt. Jeg har ikke hørt han si noe eller ment noe vondt. Jeg har nok mest dårlig samvittighet for det er for vanskelig å innrømme hvor dårlig jeg behandler han. Kanskje litt for lite selvtillit pga vekta.

Så jeg er litt for stolt, og han synes det er feil å fortelle hva han ønsker når jeg ikke tar initiativ.

Hva liker menn virkelig?

Ville i hvert fall ikke tolket det som ond kritikk.

Min samboer gjesper når vi elsker, gidder ikke ta på meg, kysse meg eller bevege en muskel for å få meg fornøyd.

og ja, jeg har ofte hatt lyst til å finne noe annet.

Hun skal bare ha sex og er fornøyd når hun har det fint.

Jeg klager noen ganger og da skjerper hun seg. Men..

Det er veldig kjipt å ha sex for å vise hvor flink man er. Sex er ikke noe man får karakter i, eller noe man skal prestere.

Og det må være kjipt å ha sex fordi man frykter at mannen skal være utro hvis man ikke har sex.

Jeg synes ikke det er pent av ham å si at du ikke har noe å bidra med. Da hadde det vel vært bedre om han var mer konkret, sa hva det var han faktisk savnet eller hva du kan gjøre bedre. Det høres ikke ut som du har fått noen konstruktiv tilbakemelding fra ham. Men han har ihvertfall prøvd å ta tak i problemet.

Men her høres det ut som om det er mer som ligger bak. Hvordan er forholdet ellers? Og hvordan har du det selv? Har du et godt selvbilde? Er du glad i mannen din? Tenner du på ham? Er du fornøyd med det livet du lever?

Helt enig med deg.

Annonse

Hva mener du med det? Syns du det er greitt at partner sier at du ikke duger? Enkelt sagt.

Ja faktisk, såpass åpenhet bør det være i et forhold. Dere jenter, spesielt, etterlyser ofte åpenhet og god kommunikasjon, men det gjelder kanskje ikke i dette tilfelle?

Men selvsagt skal ting sier på en ordentlig måte.

Er det bedre at han ikke sier noe, men at hun føler at noe er galt uten å vite hva det er?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...