Gjest sussilei Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Jeg har hostet, harket, hatt bihulebetennelse, og vært dødssliten i over to uker nå. Klarer knapt å gå opp ei trapp. Vært hos lege, og siden bihulene da var blitt bedre, var det ikke nødvendig med antibiotika. Tok prøver for en type lungebetennelse, men får ikke svar før om et par uker. Tror ikke det er det heller, siden jeg er blitt litt bedre. Men ikke bra nok. Har aldri opplevd å bli så slått ut av et virus før - og virklig ikke ha krefter til noenting. Netsten skummelt. Er dette noe som går? Andre som har eller har hatt det sånn (jeg bor i Akershus), og hvor lang tid tar det egentlig før en blir frisk? Jeg har ikke tid til det her! 0 Siter
fuji1365380447 Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Legen min (i Oslo) sa at det gikk et stygt bryst-og hostevirus om dagen. Hun hadde hatt mange pasienter som var uvanlig syke og hostet veldig mye. Noen ble til og med innlagt. Så jeg ville gått til legen hvis du ikke blir bedre. 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Kan virke som det er noe som går. Jeg har vært i dårlig form i godt over 2 uker nå. Mye hodepine, vondt i magen, hoster og harker, tett i brystet, tett i bihulene. Eldstemann hjemme har vært slik, jeg har vært/er slik, og sambo er slik. Vi bor i akershus vi også. 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Det er noe som går ja. Har selv hatt bronkitt i en uke, min mann noe av det samme. Ikke noe vanlig forkjølelse, bare hosting i en hel uke. Har hørt fra mange flere der jeg jobber - sykehus - at det er noe som går nå. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Jeg er heller ikke frisk. Hart hanglet i godt over ei uke, med feber, vondt i hue, vondt i kjeven, tennene, øyenbryna og nakken(!) og er slapp og får lite gjort. Jeg hoster dog ikke, men er snørrete og har sånne ekle surkle og klikkelyder i øra. Og jupp, det er flere med samme greiene i Oslo, så det er sikkert noe som går. God bedring! :-) 0 Siter
zupernova Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Jeg har nettopp blitt frisk etter å ha vært syk i nesten 3 uker(med noen få dager friskhetsfølelse i midten), startet med slapphet, feber, hodepine, hoste osv. og gikk så over til en skikkelig forkjølelse med tett _og_ rennende nese..fryktelig irriterende, og nå har jeg vært frisk en uke ca. men da med en hodepine som ikke gir seg..mange andre jeg kjenner som har vært ganske syke også, så det er nok noe som går.. 0 Siter
cecily Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Her har jeg snufset og hostet så mye de siste to ukene at jeg gruer meg for hver gang jeg må hoste - og det er ca hele natten lang. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.