Gå til innhold

Prinsess Peach- filmen du lurte på...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den med Kate Winslet og Jim Carey. Gledet meg masse og syntes den hørtes koselig ut....

Storyen var igrunn grei nok men synes filmen ble for rotete. Men utrolig godt spilt av skuespillerene, men filmen falt ikke noe særlig i smak

;O)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Ok, det var da synd. :)

Jeg syntes den var veldig søt og fin, men jeg måtte se den to ganger for å få med meg "cluet". Man oppdager mange ting som man ikke så første gangen. En film man tenker på en stund. :)

(For eventuelle nye lesere: Vi snakker om "Eternal Sunshine of the Spotless Mind".)

Skrevet

Ok, det var da synd. :)

Jeg syntes den var veldig søt og fin, men jeg måtte se den to ganger for å få med meg "cluet". Man oppdager mange ting som man ikke så første gangen. En film man tenker på en stund. :)

(For eventuelle nye lesere: Vi snakker om "Eternal Sunshine of the Spotless Mind".)

Kom ikke på tittelen...

Er så glemsk at halvparten kunne vært mer enn nok ;o)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Kom ikke på tittelen...

Er så glemsk at halvparten kunne vært mer enn nok ;o)

Jeg og! Skulle tro jeg var presenil. Hehe.

Skrevet

Jeg og! Skulle tro jeg var presenil. Hehe.

*hysj* ikke så høyt!

Gjest Princess Peach
Skrevet

*hysj* ikke så høyt!

Hæ? Høreapparatet fusker litt, skjønner du. *justere gåstolen*

Skrevet

Hæ? Høreapparatet fusker litt, skjønner du. *justere gåstolen*

bryter sammen og tilstår: skal på hørseltest i morgen. Helt sant!

Ja, jeg er blitt veeeldig mobbet for at jeg er blitt gammel og tunhørt..*gremmes*

Gjest Princess Peach
Skrevet

bryter sammen og tilstår: skal på hørseltest i morgen. Helt sant!

Ja, jeg er blitt veeeldig mobbet for at jeg er blitt gammel og tunhørt..*gremmes*

Hehe. *roper høyt* LYKKE TIL! :D

Skrevet

Hehe. *roper høyt* LYKKE TIL! :D

hæææææææææ?

;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...