Gå til innhold

Jente som

Gjest SakseSurit

Anbefalte innlegg

Gjest SakseSurit
Skrevet

Var vikar i en bhg her om dagen og vi hadde leke aktiviteter i gymsalen.

Vi lekte med fotballer, og barna gjorde det de ville.

Denne ene jenta (4-5år) satte ballen mellom beina og ruget på den hele tiden.

Det var ikke til å misforstå at hun rett og slett masturberte på den.

Jeg gjorde ingenting og den faste ansatte i bhg gjorde heller ikke noe med det.

Men skal barna bare få drive på sånn? Hun var ikke interessert i å gjøre noe annet enn akkurat det. Hun holdt på slik i tja, 5-10 minutt før vi fant på en organisert lek.

Vet ikke helt hvordan jeg skal reagere på det. Vet jeg ikke skal reagere negativt, for det vil føre til skam reaksjoner/negative følelser i forhold til seksualitet/kropp.

Men hvordan reagere på en FIN måte som viser henne at dette trenger man ikke gjøre her og nå i bhg?

Skrevet

Hva gjør dere når gutter begynner å fikle, for det har dere vel opplevd?

Skrevet

Når de er så gamle, så kan man snakke med de om at sånt er greit å gjøre når man er alene.

Det var litt verre med 1-åringen som brukte halve dagen i barnehagen på å onanere. Da måtte vi avlede, avlede og avlede. Hun ble bare frustrert av selvstimulansen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...