Gjest SakseSurit Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Var vikar i en bhg her om dagen og vi hadde leke aktiviteter i gymsalen. Vi lekte med fotballer, og barna gjorde det de ville. Denne ene jenta (4-5år) satte ballen mellom beina og ruget på den hele tiden. Det var ikke til å misforstå at hun rett og slett masturberte på den. Jeg gjorde ingenting og den faste ansatte i bhg gjorde heller ikke noe med det. Men skal barna bare få drive på sånn? Hun var ikke interessert i å gjøre noe annet enn akkurat det. Hun holdt på slik i tja, 5-10 minutt før vi fant på en organisert lek. Vet ikke helt hvordan jeg skal reagere på det. Vet jeg ikke skal reagere negativt, for det vil føre til skam reaksjoner/negative følelser i forhold til seksualitet/kropp. Men hvordan reagere på en FIN måte som viser henne at dette trenger man ikke gjøre her og nå i bhg? 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Hva gjør dere når gutter begynner å fikle, for det har dere vel opplevd? 0 Siter
Glimtipper Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Når de er så gamle, så kan man snakke med de om at sånt er greit å gjøre når man er alene. Det var litt verre med 1-åringen som brukte halve dagen i barnehagen på å onanere. Da måtte vi avlede, avlede og avlede. Hun ble bare frustrert av selvstimulansen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.