Gå til innhold

Trykk i hodet

Anbefalte innlegg

Gjest ikke sign
Skrevet

(Poster dette her, da jeg ikke har fått respons på hodepine-forumet) Jeg har hatt et trykk i hodet den siste uken, det sitter bak og på den ene siden(i denne perioden har det også stukket til med smerte i øret på den siden). Det som er rart er at jeg våkner med denne hode"pinen"/trykket, også går det som regel over utover dagen. Har stresset litt i det siste da, og håpet at det skulle gå over i helgen, men det har det ikke gjort. Er i 20-årene og føler meg ellers helt frisk, trener litt osv. Noen som har noen ideer om hva dette kan være? Tror jeg går til legen om det ikke gir seg i løpet av noen dager.

Gjest satan sjøl
Skrevet

nei vet du ka du gjør?

en venninne sleit veldig mye med hodepine og trykk i hodet.

hun gikk til legen og alt han gjorde var å skrive ut smertestillende og kom med disse bok ordene om at hun måtte slappe av osv.

eg oppmuntret henne til å gå til kiropraktoren..

kiroen brukte ett instrument i nakken hennes...en metall gjenstand som han presset mot to punkter i nakken.

hun har ike hatt en liten hodepine siden den gang.

prøv dette før du går til en lege..

Gjest karamello
Skrevet

nei vet du ka du gjør?

hun gikk til legen og alt han gjorde var å skrive ut smertestillende og kom med disse bok ordene om at hun måtte slappe av osv.

kiroen brukte ett instrument i nakken hennes...en metall gjenstand som han presset mot to punkter i nakken.

Dette funker bare på Bergensere.

Skrevet

Sannsynligvis er det ikke noe alvorlig, men prøv lege, og hvis h*n ikke tar hodepinen på alvor, prøv kiropraktor eller lignende. Jeg har selv trykkende hodepine i perioder, og det er fordi jeg har dårlig rygg.

Gjest ikke sign
Skrevet

nei vet du ka du gjør?

Takk for svar. Jeg får vente noen dager og om det ikke gir seg prøve lege, også evt. kiropraktor. Har litt stiv nakke om dagen, så kan nok komme av den..

Skrevet

Sannsynligvis er det ikke noe alvorlig, men prøv lege, og hvis h*n ikke tar hodepinen på alvor, prøv kiropraktor eller lignende. Jeg har selv trykkende hodepine i perioder, og det er fordi jeg har dårlig rygg.

Takk for svar, skal se an noen dager til, ettersom jeg ikke føler meg syk ellers. Har akkurat blitt frisk fra 3 ukers luftveisinfeksjon+forkjølelse, så har ikke akkurat trent så mye, og rygg/nakke lider under det..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...