keinstein Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Jeg har bedt om å slette meldinger fra en bestemt avsender, men meldingene blir ikke sletta. Regelen er aktiv, og de blir sletta når jeg kjører regelen manuelt. Men ikke automatisk. Hva er galt? 0 Siter
Femma Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Går mailen i innboksen? Er regelen satt til å gjelde innboksen? 0 Siter
keinstein Skrevet 11. september 2006 Forfatter Skrevet 11. september 2006 Går mailen i innboksen? Er regelen satt til å gjelde innboksen? Ja. Og det virker når jeg ber om "kjør regel nå". Peker til riktig mappe og alt ser OK ut i alle dialoger. Men det virker ikke automatisk. 0 Siter
Femma Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Ja. Og det virker når jeg ber om "kjør regel nå". Peker til riktig mappe og alt ser OK ut i alle dialoger. Men det virker ikke automatisk. Hmm, pussig. Jeg bruker ikke Outlook nå, men Thunderbird, så jeg får ikke sett etter. Men her var det jammen siiirup! :-o 0 Siter
Femma Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Ja. Og det virker når jeg ber om "kjør regel nå". Peker til riktig mappe og alt ser OK ut i alle dialoger. Men det virker ikke automatisk. Kanskje noe her? Nedert på si'a. http://www.microsoft.com/norge/security/smallbusiness/step1.mspx 0 Siter
keinstein Skrevet 11. september 2006 Forfatter Skrevet 11. september 2006 Hmm, pussig. Jeg bruker ikke Outlook nå, men Thunderbird, så jeg får ikke sett etter. Men her var det jammen siiirup! :-o En av ruterne på traceroute er oppe i 300 ms, så det er ikke så rart. 0 Siter
Femma Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 En av ruterne på traceroute er oppe i 300 ms, så det er ikke så rart. Huh? 0 Siter
keinstein Skrevet 11. september 2006 Forfatter Skrevet 11. september 2006 Huh? Forbindelsen melllom her hos meg og DOL går om 12 rutingspunkter (hopp). En av de (IP 193.75.9.9) kneler visst innimellom, og sinker signalene kraftig. Derfor går det tregt. Det kan du se med en s k "ping plotter" med "traceroute" hvor raske ruterne er. Men det kan være andre feil også. 0 Siter
Femma Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Forbindelsen melllom her hos meg og DOL går om 12 rutingspunkter (hopp). En av de (IP 193.75.9.9) kneler visst innimellom, og sinker signalene kraftig. Derfor går det tregt. Det kan du se med en s k "ping plotter" med "traceroute" hvor raske ruterne er. Men det kan være andre feil også. Ehh, akkurat ja.. 0 Siter
keinstein Skrevet 12. september 2006 Forfatter Skrevet 12. september 2006 Ehh, akkurat ja.. Det kan også være at noen har snubla i en ledning. 0 Siter
fnutt Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Ja. Og det virker når jeg ber om "kjør regel nå". Peker til riktig mappe og alt ser OK ut i alle dialoger. Men det virker ikke automatisk. Du må sjekke om regelen ikke kolliderer med en annen regel. Hvis jeg ikke husker helt feil så kan man vel også sortere reglene. Forsøk da å legge den nye regelen først (øverst). 0 Siter
keinstein Skrevet 12. september 2006 Forfatter Skrevet 12. september 2006 Du må sjekke om regelen ikke kolliderer med en annen regel. Hvis jeg ikke husker helt feil så kan man vel også sortere reglene. Forsøk da å legge den nye regelen først (øverst). OK. 0 Siter
keinstein Skrevet 12. september 2006 Forfatter Skrevet 12. september 2006 Du må sjekke om regelen ikke kolliderer med en annen regel. Hvis jeg ikke husker helt feil så kan man vel også sortere reglene. Forsøk da å legge den nye regelen først (øverst). Jeg slettet de andre reglene og lager dem evt på nytt senere, så får vi se.... Et søppelpostprogram har gått bannanas og sender haugevis med falske feilmeldinger om e-post som ikke har kommet fram. Det er selvsagt for å øke klikkfrekvensen, men de ødelegger jo for seriøse tjenester. 0 Siter
Femma Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Det kan også være at noen har snubla i en ledning. Ok, _den_ skjønte jeg. :knegg: 0 Siter
keinstein Skrevet 12. september 2006 Forfatter Skrevet 12. september 2006 Ok, _den_ skjønte jeg. :knegg: Du har lagt merke til at elektriske ting virker bedre når stikkontakten står i? 0 Siter
Femma Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Du har lagt merke til at elektriske ting virker bedre når stikkontakten står i? Ja, faktisk. Jammen mye rart en må passe på gitt ;-) 0 Siter
keinstein Skrevet 14. september 2006 Forfatter Skrevet 14. september 2006 Du må sjekke om regelen ikke kolliderer med en annen regel. Hvis jeg ikke husker helt feil så kan man vel også sortere reglene. Forsøk da å legge den nye regelen først (øverst). Meldingene måtte først fjernes fra "useriøs" lista, slik at de kom inn i innboksen, og ikke gikk til "useriøs e-post" mappa. Så kunne den slettes med filter. 0 Siter
keinstein Skrevet 14. september 2006 Forfatter Skrevet 14. september 2006 Ja, faktisk. Jammen mye rart en må passe på gitt ;-) Meldingene måtte først fjernes fra "useriøs" lista, slik at de kom inn i innboksen, og ikke gikk til "useriøs e-post" mappa. Så kunne de slettes med filteret. Userøsfilteret tar meldingene først, og lemper dem i useriøs-mappa. Der kan de ikke slettes automatisk. Fant jeg ut helt av meg sjøl. 0 Siter
Femma Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Meldingene måtte først fjernes fra "useriøs" lista, slik at de kom inn i innboksen, og ikke gikk til "useriøs e-post" mappa. Så kunne de slettes med filteret. Userøsfilteret tar meldingene først, og lemper dem i useriøs-mappa. Der kan de ikke slettes automatisk. Fant jeg ut helt av meg sjøl. Dæsken, ikke dårlig, hehe.. 0 Siter
keinstein Skrevet 14. september 2006 Forfatter Skrevet 14. september 2006 Dæsken, ikke dårlig, hehe.. Det er en slags logikk i det? Eller... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.