Gå til innhold

Regler i Outlook

Anbefalte innlegg

Skrevet

Meldingene måtte først fjernes fra "useriøs" lista, slik at de kom inn i innboksen, og ikke gikk til "useriøs e-post" mappa. Så kunne de slettes med filteret.

Userøsfilteret tar meldingene først, og lemper dem i useriøs-mappa. Der kan de ikke slettes automatisk. Fant jeg ut helt av meg sjøl.

Hadde jeg enda tenkt på det. Jeg sliter med det samme, får mailer fra en yahoo-gruppe, så der er det mange ulike avsendere, ikke så lett å redigere useriøs-lista. Regelen min går på ord i subject som kjennetegner denne yahoo-gruppen, men ofte havner de i useriøs-mappen istedetfor i den mappen under innboksen som jeg har opprettet for gruppemailene.

Ingen stor krise, men kjedelig at regelen ikke funker.

Skrevet

Hadde jeg enda tenkt på det. Jeg sliter med det samme, får mailer fra en yahoo-gruppe, så der er det mange ulike avsendere, ikke så lett å redigere useriøs-lista. Regelen min går på ord i subject som kjennetegner denne yahoo-gruppen, men ofte havner de i useriøs-mappen istedetfor i den mappen under innboksen som jeg har opprettet for gruppemailene.

Ingen stor krise, men kjedelig at regelen ikke funker.

Useriøs-prosedyra kommer foran regel-prosedyra og Innboks-prosedyra. Da får ikke regel-prosedyra tak i meldingen, siden regel-prosedyra bare leter i Innboks. Så det som allerede er i Useriøs-mappa blir liggende der urørt.

Puhhh...

Skrevet

Useriøs-prosedyra kommer foran regel-prosedyra og Innboks-prosedyra. Da får ikke regel-prosedyra tak i meldingen, siden regel-prosedyra bare leter i Innboks. Så det som allerede er i Useriøs-mappa blir liggende der urørt.

Puhhh...

Ja, jeg skjønner det. Bare irriterer meg litt over at det er sånn, men ikke nok til å miste nattesøvnen over ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...