Gemini Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Meldingene måtte først fjernes fra "useriøs" lista, slik at de kom inn i innboksen, og ikke gikk til "useriøs e-post" mappa. Så kunne de slettes med filteret. Userøsfilteret tar meldingene først, og lemper dem i useriøs-mappa. Der kan de ikke slettes automatisk. Fant jeg ut helt av meg sjøl. Hadde jeg enda tenkt på det. Jeg sliter med det samme, får mailer fra en yahoo-gruppe, så der er det mange ulike avsendere, ikke så lett å redigere useriøs-lista. Regelen min går på ord i subject som kjennetegner denne yahoo-gruppen, men ofte havner de i useriøs-mappen istedetfor i den mappen under innboksen som jeg har opprettet for gruppemailene. Ingen stor krise, men kjedelig at regelen ikke funker. 0 Siter
keinstein Skrevet 14. september 2006 Forfatter Skrevet 14. september 2006 Hadde jeg enda tenkt på det. Jeg sliter med det samme, får mailer fra en yahoo-gruppe, så der er det mange ulike avsendere, ikke så lett å redigere useriøs-lista. Regelen min går på ord i subject som kjennetegner denne yahoo-gruppen, men ofte havner de i useriøs-mappen istedetfor i den mappen under innboksen som jeg har opprettet for gruppemailene. Ingen stor krise, men kjedelig at regelen ikke funker. Useriøs-prosedyra kommer foran regel-prosedyra og Innboks-prosedyra. Da får ikke regel-prosedyra tak i meldingen, siden regel-prosedyra bare leter i Innboks. Så det som allerede er i Useriøs-mappa blir liggende der urørt. Puhhh... 0 Siter
Gemini Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Useriøs-prosedyra kommer foran regel-prosedyra og Innboks-prosedyra. Da får ikke regel-prosedyra tak i meldingen, siden regel-prosedyra bare leter i Innboks. Så det som allerede er i Useriøs-mappa blir liggende der urørt. Puhhh... Ja, jeg skjønner det. Bare irriterer meg litt over at det er sånn, men ikke nok til å miste nattesøvnen over ;-) 0 Siter
Femma Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 Det er en slags logikk i det? Eller... Aner ikke. Jeg bruker TB 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.