Gå til innhold

Jeg tenner...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Frk. Tiss:)

jeg er en jente. Kjenner meg igjen jeg ja. Tenner selv på wetsex, og 2ern opplegget. Kjenner flere som liker å bli tisset på, er ikke så unormalt. Det snakkes vell ikke så mye om da.

Da er det kanskje færre som tenner på 2ern opplegget.

Har prøvd, å det er deilig å bli tisset på.

Du jenta som liker wetsex.. Har du blitt tisset på av jente? Skjønner ikke hvordan jeg skal gå fram for å få til det. Ikke gud og hver mann som liker det, tror jeg. Hva mener du med 2er'n opplegget? Hilsen nysjerrig:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/245430-jeg-tenner/page/2/#findComment-1922306
Del på andre sider

ylvali1365381015

Hadde min kjære foreslått det så hadde jeg blitt med jeg. :o) Men det er kanskje ikke det du bør buse ut med på første daten akkurat...

Gi et forhold litt tid, skap trygghet og legg opp til en rolig atmosfære hvor det kan snakkes om seksualitet, lyster og drømmer så skal du se fantasien din blir en realitet. :o)

har prøvd det jeg også, men det etterlot ikke det helt store klimakset, egentlig.

tror jeg konkluderer med at jeg har det bedre uten alt det griset... ;-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/245430-jeg-tenner/page/2/#findComment-1923428
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...