Gå til innhold

Blod i urin etter sex :(

Anbefalte innlegg

Jeg har blod i urinen etter jeg og min sambo har hatt sex, vi praktiserer helt normal myk sex.

Jeg går fast på en medisintype som kalles MTX (Metorexate) eller no slik..

Mange lurer sikkert på om jeg føler noe ubehag når jeg tisser..Nei ikke noe ubehag, jeg har heller ikke vont nedentil.

Jeg har hatt samma sexualpartner siste 10 år så noen sykdom skulle det da heller ikke være..

Noen som har hatt lignende tilfeller?

Comet-Halden

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/245466-blod-i-urin-etter-sex/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er du sikker på at blodet er i urinen? Om du har fått en liten rift i skjeden, kan det lett blø litt uten at noe er galt. Når du tisser etterpå, kan det se ut som urinen er blodblandet.

Hei

Jeg er en gutt da, skjede har jeg ikke.

Sist vi hadde sex så hadde jeg "bare" blod i urinen første gang jeg tisset.

Gangen føre (ca 14 dager) så hadde jeg blod ca 4-5 dager i urinen, men ikke hver gang jeg tisset.

Comet-halden

Hei

Jeg er en gutt da, skjede har jeg ikke.

Sist vi hadde sex så hadde jeg "bare" blod i urinen første gang jeg tisset.

Gangen føre (ca 14 dager) så hadde jeg blod ca 4-5 dager i urinen, men ikke hver gang jeg tisset.

Comet-halden

Ah, antok bare du var jente, jeg. Aner dessverre ikke hva det kan være.

ylvali1365381015

jeg har også opplevd det. fikk til svar på legekonsultasjon at det hadde noe med vevet rumdt livmormunnen å gjøre. det var tyknet, eller noe og ikke farlig.

det kan også ha none med plasseringe av livmoren å gjøre-også ufarlig.

men en viss risiko er det jo for at det skyldes andre årsaker, så du bør ta kontakt med legen din, ev spørre her på dol.

mvh,

Annonse

Gjest comet-halden-mot-toppen

Jeg ville gått til lege hvis jeg var deg. Blod i urinen kan vel bety alt mulig rart.

Men sannsynligvis er det bare en fysisk reaksjon som følge av Comets dårlige sesongstart. :)

Jeg har tatt flere prøver hos legen, men det er jo kun blod etter at vi har hatt oss..

Og comet dem har ikke startet ennå, er vel tik som skal slaktes på comet's hjemmebane i morgen.

COMET INN MY HEART

Grønn å stolt

ylvali1365381015

Jeg har tatt flere prøver hos legen, men det er jo kun blod etter at vi har hatt oss..

Og comet dem har ikke startet ennå, er vel tik som skal slaktes på comet's hjemmebane i morgen.

COMET INN MY HEART

Grønn å stolt

hææ?

skjønner _ingenting_ nå...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...