Gå til innhold

Nå har jeg fortalt ham det! :o)

Anbefalte innlegg

Noen husker kanskje at jeg for noen mnd siden lurte på om jeg skulle fortelle min kjære at jeg føler jeg tenderer litt mot å være bifil. Tanken har siden kommet og gått og nå i helgen tenkte jeg at nå er tiden inne. :o)

Man velger sine ord med omhu og jeg sa at jeg var "nysgjerrig på jentekos" og han ble nok litt satt ut stakkar. Nå har det gått et par dager og det har sunket ned litt i ham og han sier det er helt greit - så lenge jeg holder meg til bare ham, og det har jeg jo selvfølgelig tenkt da! :o) Det er jo ingen annen jeg vil ha!

Det førte til at vi snakket en del om seksualitet og sånt i helgen og det føles i grunnen bare trygt og godt at vi vet hvor vi har hverandre seksuelt. Ble på en måte en ny åpenhet i forholdet føler jeg i alle fall.

Hvor åpne forhold har dere i forhold til å kunne snakke om seksuelle ønsker og sånt? For meg er det faktisk veldig viktig har jeg kommet til med årene. :o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/245472-n%C3%A5-har-jeg-fortalt-ham-det-o/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

19

• ShitDiddelyDo

6

• flisa

4

• Sofline

2

Mest aktive i denne tråden

Så flott da! :)

Fikk en aha-opplevelse angående en ting jeg tok opp med samboeren min i sommer jeg også. Ble positivt overrasket over hvor frimodig han var, så nå er jeg om mulig mer glad i ham enn før. :)

Jeg tror ikke jeg kan bli noe mer glad i min kjære enn det jeg er jeg. :o) Jeg er ved å sprenges av lykke og kjærlighet bare jeg tenker på ham! :o)

Gjest bifiljente

Det er en god følelse å kunne være åpen med sine kjære.

Jeg er bifil, å det fortalte jeg min kjære samboer før jeg flyttet inn til han, synes det er viktig å kunne snakke åpent om alt, også seksuelt.

Samboer tok det ganske fint at jeg liker jenter, så lenge jeg holder meg til han, å det er jo han jeg vil leve sammen, så det er jo greit.

Annonse

Du får se til at egoet hans styrkes litt ekstra sånn i nærmeste fremtid.

Slik du beskriver reaksjonen hans, vil jeg tro han kan trenge litt ekstra bekreftelse akkurat nå *s*

Ellers vil jeg anta at dette var befriende samtaler for begge to...?

Du får se til at egoet hans styrkes litt ekstra sånn i nærmeste fremtid.

Slik du beskriver reaksjonen hans, vil jeg tro han kan trenge litt ekstra bekreftelse akkurat nå *s*

Ellers vil jeg anta at dette var befriende samtaler for begge to...?

Jeg gjør mitt beste hele tiden for å styrke hans mannlige ego - han har ingenting å tvile på i den anledning! ;o)

Befriende samtaler var det ja, så absolutt. Føles bare godt i etterkant.

I et forhold med en passelig partner eier jeg ingen hemninger what so ever når det kommer til snakke om sex.

Jeg kan snakke om alt, og det er nok ikke den ting om mine preferanser og lyster jeg ikke kunne fortalt.

Men det må sies at jeg ser det litt an i forhold til jenta. Hvis jeg vet hun har restriksjoner mot noe, er det godt mulig jeg velger mine ord med omhu. Det er ikke alle jeg har fortalt alt til. Men det går på jenta.

Vi snakker åpent om seksulle ønsker.

Vi er med på det meste som den andre foreslår. Mannen min har et ønske som ikke frister meg. Men jeg syns det er helt ok at han spør, og han respekterer at jeg ikke har lyst.

Og før noen "henger" meg: Ja, jeg har prøvd det, men det var ikke noe for meg.

I et forhold med en passelig partner eier jeg ingen hemninger what so ever når det kommer til snakke om sex.

Jeg kan snakke om alt, og det er nok ikke den ting om mine preferanser og lyster jeg ikke kunne fortalt.

Men det må sies at jeg ser det litt an i forhold til jenta. Hvis jeg vet hun har restriksjoner mot noe, er det godt mulig jeg velger mine ord med omhu. Det er ikke alle jeg har fortalt alt til. Men det går på jenta.

Man trenger ikke vite alt heller :)

*kålsex*

Annonse

Jeg vil gjerne snakke om sex osv, men har desverre litt vanskelig for det. Det er ikke alltid lett å finne ord, men vi snakker om det av og til allikevel.

Det er ikke alltid lett å finne det rette tidspunktet nei, men for oss funker det bra når jeg ligger på armen hans etter en heftig morgenrunde (om kvelden blir vi alt for trøtte!), da er stemningen avslappet og rolig og vi er døsige og makelige. :o) Da har jeg tatt opp mye forskjellig ja.

Men du, sånn for moroskyld:

Hvis samboeren din etter dine avsløringer hadde fortalt deg at han hadde det på nøyaktig samme måte, altså at han var bifil, hvordan ville du tatt det? :)

Det hadde vært helt greit, selvfølgelig! Hadde han vært homofil derimot, ville det skapt en del problemer.

Men om han hadde tent litt på menn, men absolutt mest på meg (som jo er tilfelle for min del, litt på kvinner, men absolutt mest på ham) så hadde det ikke gjort noe. Hvorfor skulle det det?

Det hadde vært helt greit, selvfølgelig! Hadde han vært homofil derimot, ville det skapt en del problemer.

Men om han hadde tent litt på menn, men absolutt mest på meg (som jo er tilfelle for min del, litt på kvinner, men absolutt mest på ham) så hadde det ikke gjort noe. Hvorfor skulle det det?

Nei, jeg bare lurte. Jeg innbiller meg at vi menn er langt mer åpne for partneres kvinnetenning enn dere er i forhold til mannfolks mannfolktenning og homoerotiske lyster. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...