Gå til innhold

Nå har jeg fortalt ham det! :o)

Anbefalte innlegg

Nei, jeg bare lurte. Jeg innbiller meg at vi menn er langt mer åpne for partneres kvinnetenning enn dere er i forhold til mannfolks mannfolktenning og homoerotiske lyster. :)

Kjenner du meg så dårlig etter flere år her inne?! ;o)

Fortsetter under...

• Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

19

• ShitDiddelyDo

6

• flisa

4

• Sofline

2

Mest aktive i denne tråden

Nei, og et annet svar ville overrasket meg veldig, men jeg tror likevel vi menn tolererer kvinners kvinnelyster mer enn dere tolererer menns mannfolklyster. :)

Mulig. Jeg tror nok min kjære har funnet ut at jeg ikke er heeelt som hans tidligere partnere ja. :o)

Vi snakker åpent om seksulle ønsker.

Vi er med på det meste som den andre foreslår. Mannen min har et ønske som ikke frister meg. Men jeg syns det er helt ok at han spør, og han respekterer at jeg ikke har lyst.

Og før noen "henger" meg: Ja, jeg har prøvd det, men det var ikke noe for meg.

"Og før noen "henger" meg: Ja, jeg har prøvd det, men det var ikke noe for meg."

;-)

Aner jo ikke hva det var, og ber deg ikke om å si det heller, men det må da være greit å si at man ikke vil prøve også. Ihvertfall på ting som er litt mer "sære".

Eks: Litt sært å si at man ikke liker munnsex uten å ha prøvd det, men helt OK /synes jeg) å si at man ikke har lyst til å prøve trekant eller "swinging"! ;-)

"Og før noen "henger" meg: Ja, jeg har prøvd det, men det var ikke noe for meg."

;-)

Aner jo ikke hva det var, og ber deg ikke om å si det heller, men det må da være greit å si at man ikke vil prøve også. Ihvertfall på ting som er litt mer "sære".

Eks: Litt sært å si at man ikke liker munnsex uten å ha prøvd det, men helt OK /synes jeg) å si at man ikke har lyst til å prøve trekant eller "swinging"! ;-)

Selvsagt må det være lov til å komme med ønsker og like selvsagt må det være lov til å si nei om man ikke vil.

Jeg har gjort det helt klart for min kjære, flere ganger, at han ikke må være redd for å komme med ønsker om han har noen, jeg skal ikke tuppe ham ut av sengen av den grunn. ;o)

Gjest Princess Peach

Selvsagt må det være lov til å komme med ønsker og like selvsagt må det være lov til å si nei om man ikke vil.

Jeg har gjort det helt klart for min kjære, flere ganger, at han ikke må være redd for å komme med ønsker om han har noen, jeg skal ikke tuppe ham ut av sengen av den grunn. ;o)

Det bør vel være vanlig i de fleste normale forhold, eller?

Annonse

Det bør vel være vanlig i de fleste normale forhold, eller?

Har du lest innlegg her inne eller? Har inntrykk av at en del kvins tupper fyren ut av både senga og huset om han så mye som tenker på å ymte frempå om noe utenom det vanlige...

Det er ikke alltid lett å finne det rette tidspunktet nei, men for oss funker det bra når jeg ligger på armen hans etter en heftig morgenrunde (om kvelden blir vi alt for trøtte!), da er stemningen avslappet og rolig og vi er døsige og makelige. :o) Da har jeg tatt opp mye forskjellig ja.

Heftige morgenrunder ble det slutt på etter at vi fikk nr. 2 :/ (alltid minst en som er våken før/samtidig med oss).

Gjest Princess Peach

Har du lest innlegg her inne eller? Har inntrykk av at en del kvins tupper fyren ut av både senga og huset om han så mye som tenker på å ymte frempå om noe utenom det vanlige...

Hehe. Da er det heller dårlig stilt altså. Det må da være lov å FORESLÅ noe, er ikke dermed sagt at man må gjøre det eller like det.

;-)

Jeg så for meg at jeg skulle få en lang hale av typen:

"Hvordan kan du vite at det ikke passer deg, når du ikke engang har prøvd?"

Ellers har du helt rett, jeg vil ikke si hva det gjelder, bortsett fra at det ikke involverer flere aktører.

Trampolinebruk er forresten mitt forslag :-)

Hehe. Da er det heller dårlig stilt altså. Det må da være lov å FORESLÅ noe, er ikke dermed sagt at man må gjøre det eller like det.

I prinsippet enig, men jeg har ikke noe problemer med å forestille meg at visse ting ikke bør foreslås engang! ;-)

Som f eks "jeg kunne tenkt meg å hatt sex med søsteren din"

...........

Ja, det er helt utrolig.

Selv ville jeg først blitt skeptisk hvis dama ville drite på meg. Der går grensen!

Men med unntak av det kan jeg vel ikke komme på en eneste ting jeg ikke hadde taklet å prøve ut. :)

(Med visse hårbegrensninger).

Gjest Princess Peach

I prinsippet enig, men jeg har ikke noe problemer med å forestille meg at visse ting ikke bør foreslås engang! ;-)

Som f eks "jeg kunne tenkt meg å hatt sex med søsteren din"

...........

*lol*

Jeg tenker fortrinnsvis på ting man kan gjøre sammen, selv om man aldri skal si aldri, da...

Annonse

Ja, det er helt utrolig.

Selv ville jeg først blitt skeptisk hvis dama ville drite på meg. Der går grensen!

Men med unntak av det kan jeg vel ikke komme på en eneste ting jeg ikke hadde taklet å prøve ut. :)

(Med visse hårbegrensninger).

Må si meg enig der - å skite på hverandre er så langt fra seksuell tilfredsstillelse som det er mulig å komme for min del. Utover det er jeg åpen for det meste jeg. I alle fall for å tenke over et evt. forslag. :o)

Jeg så for meg at jeg skulle få en lang hale av typen:

"Hvordan kan du vite at det ikke passer deg, når du ikke engang har prøvd?"

Ellers har du helt rett, jeg vil ikke si hva det gjelder, bortsett fra at det ikke involverer flere aktører.

Trampolinebruk er forresten mitt forslag :-)

Trampolina forslo jeg også tidligere i sommer, men heldig for ham så ligger den midt i glaninga fra riksveien og rett utenfor stuevinduet til broren. ;o)

Trampolina forslo jeg også tidligere i sommer, men heldig for ham så ligger den midt i glaninga fra riksveien og rett utenfor stuevinduet til broren. ;o)

Det var synd med den plasseringen.

Til neste år får dere sette den opp hjemme hos han, på det mest skjulte sted du kan finne :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...