Gå til innhold

Nå har jeg fortalt ham det! :o)

Anbefalte innlegg

• Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

19

• ShitDiddelyDo

6

• flisa

4

• Sofline

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Pst. Fått mailen? :-)

Hm? Mail? Nei. Eller jo.... Sannsynligvis, men jeg trodde det var en virusmail siden du ikke hadde lagt inn noe emne så jeg slettet den... Må ha vært den! Gidder du sende den en gang til?

Skrevet

Pst. Fått mailen? :-)

Den lå helt i bånn av søppelbøtta! :o)

Skrevet

Ja, fnys. Dårlig nabo, altså.

Grusom! Du får velge deg et bedre naboskap neste gang.

Skrevet

Den lå helt i bånn av søppelbøtta! :o)

Høh. Dødelig fornærmet... :-)))

Bra den kom frem, da!

Skrevet

Det er ikke alltid lett å finne det rette tidspunktet nei, men for oss funker det bra når jeg ligger på armen hans etter en heftig morgenrunde (om kvelden blir vi alt for trøtte!), da er stemningen avslappet og rolig og vi er døsige og makelige. :o) Da har jeg tatt opp mye forskjellig ja.

Det er også ofte da vi pleier snakke om tingene. :-)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Grusom! Du får velge deg et bedre naboskap neste gang.

Ja, det får da være måte på.

Kanskje han luktet lunta og bare fristet oss med rammeverket uten å ha på selve trampolina. :)

Skrevet

Ja, det får da være måte på.

Kanskje han luktet lunta og bare fristet oss med rammeverket uten å ha på selve trampolina. :)

Du skal se han er en doler :-)

Enda godt han ikke lå på lur med høytrykksspyleren!

Gjest Princess Peach
Skrevet

Du skal se han er en doler :-)

Enda godt han ikke lå på lur med høytrykksspyleren!

Iiiiik! Da hadde han nok flådd rævskinnet av oss. :-O

Skrevet

Iiiiik! Da hadde han nok flådd rævskinnet av oss. :-O

*Ler høyt*

Skrevet

Det var synd med den plasseringen.

Til neste år får dere sette den opp hjemme hos han, på det mest skjulte sted du kan finne :-)

Den står hjemme hos ham, broren bor i første etasje. :o)

Skrevet

Den står hjemme hos ham, broren bor i første etasje. :o)

Deler han hus med broren? Det har jeg ikke fått ned meg. Jeg trodde han hadde det småbruket alene.

Dere får plassere trampolinen bak fjøset neste gang.

Skrevet

Deler han hus med broren? Det har jeg ikke fått ned meg. Jeg trodde han hadde det småbruket alene.

Dere får plassere trampolinen bak fjøset neste gang.

Bak stallen? Og rett mot lagerbygg og byggvarehus? *Hehe*

Skrevet

Bak stallen? Og rett mot lagerbygg og byggvarehus? *Hehe*

Det er åpenbart langt mindre landlig hos din kjære enn du har gitt inntrykk av på dol, hehe.

Skrevet

Det er åpenbart langt mindre landlig hos din kjære enn du har gitt inntrykk av på dol, hehe.

Det var mye mer landlig for bare kort tid siden, men industrien har spist seg innpå. Dessverre.

Skrevet

Det var mye mer landlig for bare kort tid siden, men industrien har spist seg innpå. Dessverre.

Det blir liksom ikke helt den samme stemningen med et byggvarehus som tilskuere til trampolineutfoldelse i stedet for en liten skog, jeg ser den...

Skrevet

Det blir liksom ikke helt den samme stemningen med et byggvarehus som tilskuere til trampolineutfoldelse i stedet for en liten skog, jeg ser den...

Vi får se i løpet av noen år nå, hans eiendom fyker vel også som industriområde og dermed må vi bygge nytt et annet sted, evt. kjøpe noe annet. Og da vil vi begge to mye mer landlig enn nå. :o)

Skrevet

Vi har også hatt en slik prat. Veldig greit å få en forståelse av hvordan partneren tenker innimellom.

Skrevet

Vi får se i løpet av noen år nå, hans eiendom fyker vel også som industriområde og dermed må vi bygge nytt et annet sted, evt. kjøpe noe annet. Og da vil vi begge to mye mer landlig enn nå. :o)

Dere får kose dere på hyttene til den nye boligdrømmen går i oppfyllelse :-)

• 2 uker senere...
Gjest Ereksjonen
Skrevet

Enig at det er viktig å snakke om dette. På alle måter. Og gjør man det i kampens hete er det langt fra sikkert at det gjøres riktig, og da er det viktig å ta den diskusjonen i vertikalen (sånn ca) og ikke i horisontalen.

Men, husk at han nå kanskje tenker: Hmm.. Dama er bifil.. Hehe, lurer på om jeg får se på, eller om dte blir trekant...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...