Gjest FUnny girl Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Hvilke(n) DOLer(e) synes du er: Morsom? Tøff? Koselig? Sexy? Irriterende? Fascinerende? 0 Siter
Gjest FU-anonym Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Morsom? ShitDiddelyDoo Tøff? Keinstein Koselig? flisa Sexy? Mary Poppins Irriterende? Ulvinnen Fascinerende? Mrs. Wallace 0 Siter
Hawkwind Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Akkurat nå i dag, vil jeg mene følgende: Morsom - SDD Tøff - Sør (står for sine meninger) Koselig - Lillemus Sexy - kona mi Irriterende - TristAnn Fascinerende - Thinkerbell 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Akkurat nå i dag, vil jeg mene følgende: Morsom - SDD Tøff - Sør (står for sine meninger) Koselig - Lillemus Sexy - kona mi Irriterende - TristAnn Fascinerende - Thinkerbell *Smask* Du er både tøff og snill og koselig du da! ;o) 0 Siter
Hawkwind Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 *Smask* Du er både tøff og snill og koselig du da! ;o) Takk for komplimentene ;-) Hadde du en fin helg forresten? 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Takk for komplimentene ;-) Hadde du en fin helg forresten? Kjempehelg! ) (se bare på samliv - "Nå har jeg fortalt ham det! )" ) 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Morsom? ShitDiddelyDoo Tøff? Keinstein Koselig? flisa Sexy? Mary Poppins Irriterende? Ulvinnen Fascinerende? Mrs. Wallace Why, thank you, anonym. ;o) 0 Siter
KaVa Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Hvilke(n) DOLer(e) synes du er: Morsom? Flisa Tøff? Lillemus - fordi hun er så åpen! Koselig? maaange: Togli, Flisa, Lillemus, mij, lurveline, ga, torv, spirello, jubalong, hare, mrs. wallace, org, Kizmiaz, Glimtipper etc etc etc... (mange glemt - beklager!!) Sexy? Ikke sett noen "live" - så hvem vet? Sikkert hele gjengen! Irriterende? Lar meg ikke irritere så enkelt, jeg :-) Fascinerende? SDD 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Morsom? SDD, Ms Sophie, Mrs Wallace. Tøff? Persille. Koselig? Dorthe, Persille Princess peach, Glimtipper. Flisa. + alle nevnt på andre positive punkter! Sexy? Jeg er sikker på at Dark Pink og Amber sun er damer som får mannfolka til å snu seg. SDD er sikkert sexy ogå. Goliath, kanskje? ;-) Irriterende? Keinstein.En eller annen Ågot som bytter nick, og endel av de mest overbeskyttende mødrene..Jeg husker fortsatt at jeg irriterte meg litt over enn viss "brusa"..;-P Fascinerende? Nick! Nå glemmer jeg sikkert som alltid i fleng, men dog. Sånn på sparket! 0 Siter
flisa Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Morsom? SDD, Ms Sophie, Mrs Wallace. Tøff? Persille. Koselig? Dorthe, Persille Princess peach, Glimtipper. Flisa. + alle nevnt på andre positive punkter! Sexy? Jeg er sikker på at Dark Pink og Amber sun er damer som får mannfolka til å snu seg. SDD er sikkert sexy ogå. Goliath, kanskje? ;-) Irriterende? Keinstein.En eller annen Ågot som bytter nick, og endel av de mest overbeskyttende mødrene..Jeg husker fortsatt at jeg irriterte meg litt over enn viss "brusa"..;-P Fascinerende? Nick! Nå glemmer jeg sikkert som alltid i fleng, men dog. Sånn på sparket! det er ikke morsomt å være bare koselig... *mor godhjerta* 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 det er ikke morsomt å være bare koselig... *mor godhjerta* Vi får danne syklubb vi, flisa, som er så koselige. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 det er ikke morsomt å være bare koselig... *mor godhjerta* Ok da, du er morsom, facinerende og sexy også da..;-) Vanskelig å setyte alle på alle punktene da..;-P 0 Siter
flisa Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Morsom? nick, Ørkenvandreren, laguna, SDD Tøff? NHD - nådeløs - hehe, RL-Dorthe, laguna, grip. Morsk Koselig? Soria, Dorthe, Spirea, Ulvinnen, Lillemus, Gemini, Goliath, hawkwind, - osv -det blir for mange å ramse opp. Sexy? Aner ikke Irriterende? Sør Fascinerende? Prozac 0 Siter
flisa Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Ok da, du er morsom, facinerende og sexy også da..;-) Vanskelig å setyte alle på alle punktene da..;-P Takk 0 Siter
flisa Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Vi får danne syklubb vi, flisa, som er så koselige. Eller bli mer sexy i grunn....jeg skal ha sminkekurs i kveld -hehe 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Eller bli mer sexy i grunn....jeg skal ha sminkekurs i kveld -hehe Jeg synes jeg er ganske sexy allerede, jeg da! Får fiske litt, så kanskje noen setter meg i den kategorien. *fnis* 0 Siter
flisa Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Jeg synes jeg er ganske sexy allerede, jeg da! Får fiske litt, så kanskje noen setter meg i den kategorien. *fnis* Huff *rødme* jeg satte deg jo ikke påå under sexy jeg heller - - satte deg i grunn ikke opp....LOL 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Huff *rødme* jeg satte deg jo ikke påå under sexy jeg heller - - satte deg i grunn ikke opp....LOL No hard feelings, altså! 0 Siter
Prozak Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Jeg vet ikke hva som er mest lavmåls - det å skrive slike fjollete FU-er, eller det å faktisk svare på dem. "....................................." 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Morsom? SDD, Ms Sophie, Mrs Wallace. Tøff? Persille. Koselig? Dorthe, Persille Princess peach, Glimtipper. Flisa. + alle nevnt på andre positive punkter! Sexy? Jeg er sikker på at Dark Pink og Amber sun er damer som får mannfolka til å snu seg. SDD er sikkert sexy ogå. Goliath, kanskje? ;-) Irriterende? Keinstein.En eller annen Ågot som bytter nick, og endel av de mest overbeskyttende mødrene..Jeg husker fortsatt at jeg irriterte meg litt over enn viss "brusa"..;-P Fascinerende? Nick! Nå glemmer jeg sikkert som alltid i fleng, men dog. Sånn på sparket! *blush* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.