Gjest Persille Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Jeg vet ikke hva som er mest lavmåls - det å skrive slike fjollete FU-er, eller det å faktisk svare på dem. "....................................." Du, ikke vær så oppesen a! Jeg kan godt si du er mest sexy om du vil, eller vil du være mest tøff? 0 Siter
Prozak Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Du, ikke vær så oppesen a! Jeg kan godt si du er mest sexy om du vil, eller vil du være mest tøff? Jo, når det gjelder slike ting, så er det ikke så ille. Men når man oppfordrer til å si hvem man _ikke_ liker, hvem man synes er dust etc., så synes jeg det blir over kanten barnslig. P.S: Du har ihvertfall én sexy pupp...:-) "........................................" 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Jo, når det gjelder slike ting, så er det ikke så ille. Men når man oppfordrer til å si hvem man _ikke_ liker, hvem man synes er dust etc., så synes jeg det blir over kanten barnslig. P.S: Du har ihvertfall én sexy pupp...:-) "........................................" *fnise* Takk Jeg er enig i det. Det er hyggelig å si hvem man liker, men man kan holde resten for seg selv. 0 Siter
Dory Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Hvilke(n) DOLer(e) synes du er: Morsom? Flisa, Laguna Tøff? Prozac og SDD Koselig? Maaaange,men bl.a. Gemini, Hawkind, Lillemus, Caloni, Bugge - jenta, Ostepop (får alltid lyst på ostepop når jeg ser nicket) ja, som sagt så mange, klarer ikke komme på alle...! Sexy? Kjæresten min:) Irriterende? De som bytter nick hele tiden;) Fascinerende? NHD!! 0 Siter
flisa Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Jeg vet ikke hva som er mest lavmåls - det å skrive slike fjollete FU-er, eller det å faktisk svare på dem. "....................................." Som sagt -du er facinerende - *LOL* fjolla 0 Siter
keinstein Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Hadde jeg bare husket hvem som skrev hva, og hadde jeg bare hatt det som fokus. Det skal mye til før jeg legger merke til noen. Noen skriver visst også ganske ulikt om de ulike emner. De forandrer seg når de skriver om barn, i f t når de skriver om personer/nick de ikke liker. Kvinnfolk? 0 Siter
Hawkwind Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Jeg vet ikke hva som er mest lavmåls - det å skrive slike fjollete FU-er, eller det å faktisk svare på dem. "....................................." Tja, det kommer an på hvordan man ser på dette med å delta på slike diskusjonsforum. Noen liker å være personlige, og knytter relasjoner på slike steder. For dem kan FU'er være fascinerende og interessante. Noen er her ene og alene for å diskutere, og for dem blir FU'er selvsagt bortkastet tid. 0 Siter
Gjest FU-anonym Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Jeg vet ikke hva som er mest lavmåls - det å skrive slike fjollete FU-er, eller det å faktisk svare på dem. "....................................." Men du svarte på FU'en... ;-) 0 Siter
Prozak Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Men du svarte på FU'en... ;-) Nei, det gjorde jeg ikke. Jeg svarte Persille, og jeg svarte på _tråden_. Ikke FU-en :-) "........................................" 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Why, thank you, anonym. ;o) Bare så synd at h*n måtte ta med meg, ellers ville den anonyme sikkert vågd å stå frem med nick. Nå får du en hemmelig beundrer i stedet :-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Morsom? nick, Ørkenvandreren, laguna, SDD Tøff? NHD - nådeløs - hehe, RL-Dorthe, laguna, grip. Morsk Koselig? Soria, Dorthe, Spirea, Ulvinnen, Lillemus, Gemini, Goliath, hawkwind, - osv -det blir for mange å ramse opp. Sexy? Aner ikke Irriterende? Sør Fascinerende? Prozac Hyggelig at du syns jeg er koselig:-) Jeg får se om jeg kommer til å sette opp en egen liste, du vil i såfall havne under tøff :-) 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Bare så synd at h*n måtte ta med meg, ellers ville den anonyme sikkert vågd å stå frem med nick. Nå får du en hemmelig beundrer i stedet :-) Det trekker jo ned troverdigheten. ;o) 0 Siter
Gjest Jeg er Annikken Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Morsom? SDD Tøff? SDD og mrxx Dum men harmløs: Keinstein Koselig? Dorthe Sexy? SDD Kjapp i kjeften og hue: Prozak Irriterende? Hare, Laguna, Flyfly og flisa Husmorikon: Lillemus Fascinerende? Ingen! jo forresten meg! 0 Siter
Gjest FU-anonym Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Bare så synd at h*n måtte ta med meg, ellers ville den anonyme sikkert vågd å stå frem med nick. Nå får du en hemmelig beundrer i stedet :-) Jeg får vel heller si irriterende på en positiv måte. :-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Morsom? ShitDiddelyDoo Tøff? Keinstein Koselig? flisa Sexy? Mary Poppins Irriterende? Ulvinnen Fascinerende? Mrs. Wallace Morsom - Laguna (det er et eller annet med skrivestilen, hennes syn på livet og null hemninger i forhold til å skrive ned hva det enn måtte være, som gjør selv alvorlige problemstillinger til morsom lesning). Tøff - Persille (eneste som har sendt meg nippelbilde!). Koselig - Thinkerbell (hun er bare så gjennomført god at jeg har lyst til å spise henne opp. Seriøst. Den jenta står i reell fare for å bli SDD-mat hvis hun befinner seg i umiddelbar nærhet når jeg er sulten - og jeg er alltid sulten). Sexy - Klarer ikke velge ut en, men det er opptil flere. Samtlige nevnt over og flere med dem. Irriterende - Bebba (og alle hennes nick). Fascinerende - Sør. Men jeg vet ikke om min fascinasjon for dols sjefskverulant er positiv eller negativ. Raringer fascinerer meg. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Morsom - Laguna (det er et eller annet med skrivestilen, hennes syn på livet og null hemninger i forhold til å skrive ned hva det enn måtte være, som gjør selv alvorlige problemstillinger til morsom lesning). Tøff - Persille (eneste som har sendt meg nippelbilde!). Koselig - Thinkerbell (hun er bare så gjennomført god at jeg har lyst til å spise henne opp. Seriøst. Den jenta står i reell fare for å bli SDD-mat hvis hun befinner seg i umiddelbar nærhet når jeg er sulten - og jeg er alltid sulten). Sexy - Klarer ikke velge ut en, men det er opptil flere. Samtlige nevnt over og flere med dem. Irriterende - Bebba (og alle hennes nick). Fascinerende - Sør. Men jeg vet ikke om min fascinasjon for dols sjefskverulant er positiv eller negativ. Raringer fascinerer meg. 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Hadde jeg bare husket hvem som skrev hva, og hadde jeg bare hatt det som fokus. Det skal mye til før jeg legger merke til noen. Noen skriver visst også ganske ulikt om de ulike emner. De forandrer seg når de skriver om barn, i f t når de skriver om personer/nick de ikke liker. Kvinnfolk? Du er facinerende, og også mye mer enn det. 0 Siter
org Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Hvilke(n) DOLer(e) synes du er: Morsom? Flisa Tøff? Lillemus - fordi hun er så åpen! Koselig? maaange: Togli, Flisa, Lillemus, mij, lurveline, ga, torv, spirello, jubalong, hare, mrs. wallace, org, Kizmiaz, Glimtipper etc etc etc... (mange glemt - beklager!!) Sexy? Ikke sett noen "live" - så hvem vet? Sikkert hele gjengen! Irriterende? Lar meg ikke irritere så enkelt, jeg :-) Fascinerende? SDD Oi - så ... koselig! :-) 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Morsom - Laguna (det er et eller annet med skrivestilen, hennes syn på livet og null hemninger i forhold til å skrive ned hva det enn måtte være, som gjør selv alvorlige problemstillinger til morsom lesning). Tøff - Persille (eneste som har sendt meg nippelbilde!). Koselig - Thinkerbell (hun er bare så gjennomført god at jeg har lyst til å spise henne opp. Seriøst. Den jenta står i reell fare for å bli SDD-mat hvis hun befinner seg i umiddelbar nærhet når jeg er sulten - og jeg er alltid sulten). Sexy - Klarer ikke velge ut en, men det er opptil flere. Samtlige nevnt over og flere med dem. Irriterende - Bebba (og alle hennes nick). Fascinerende - Sør. Men jeg vet ikke om min fascinasjon for dols sjefskverulant er positiv eller negativ. Raringer fascinerer meg. Er jeg også under kategorien irriterende? Kan tenke meg det. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Er jeg også under kategorien irriterende? Kan tenke meg det. Nei, egentlig ikke. Jeg er usikker på hvor jeg ville puttet deg. Mulig under fascinerende. Du virker litt ... vel, det er vel en grunn til at webbis sletter deg hele tida. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.