Gå til innhold

DOLER FU

Gjest FUnny girl

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke hva som er mest lavmåls - det å skrive slike fjollete FU-er, eller det å faktisk svare på dem.

"....................................."

Du, ikke vær så oppesen a! Jeg kan godt si du er mest sexy om du vil, eller vil du være mest tøff?

• Svar 127
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

15

• keinstein

11

• flisa

8

• Mrs. Wallace

3

Skrevet

Du, ikke vær så oppesen a! Jeg kan godt si du er mest sexy om du vil, eller vil du være mest tøff?

Jo, når det gjelder slike ting, så er det ikke så ille. Men når man oppfordrer til å si hvem man _ikke_ liker, hvem man synes er dust etc., så synes jeg det blir over kanten barnslig.

P.S: Du har ihvertfall én sexy pupp...:-)

"........................................"

Skrevet

Jo, når det gjelder slike ting, så er det ikke så ille. Men når man oppfordrer til å si hvem man _ikke_ liker, hvem man synes er dust etc., så synes jeg det blir over kanten barnslig.

P.S: Du har ihvertfall én sexy pupp...:-)

*fnise*

Takk :)

Jeg er enig i det. Det er hyggelig å si hvem man liker, men man kan holde resten for seg selv.

Skrevet

Hvilke(n) DOLer(e) synes du er:

Morsom? Flisa, Laguna

Tøff? Prozac og SDD

Koselig? Maaaange,men bl.a. Gemini, Hawkind, Lillemus, Caloni, Bugge - jenta, Ostepop (får alltid lyst på ostepop når jeg ser nicket) ja, som sagt så mange, klarer ikke komme på alle...!

Sexy? Kjæresten min:)

Irriterende? De som bytter nick hele tiden;)

Fascinerende? NHD!!

Skrevet

Jeg vet ikke hva som er mest lavmåls - det å skrive slike fjollete FU-er, eller det å faktisk svare på dem.

Som sagt -du er facinerende - *LOL*

fjolla

Skrevet

Hadde jeg bare husket hvem som skrev hva, og hadde jeg bare hatt det som fokus.

Det skal mye til før jeg legger merke til noen. Noen skriver visst også ganske ulikt om de ulike emner.

De forandrer seg når de skriver om barn, i f t når de skriver om personer/nick de ikke liker. Kvinnfolk?

Skrevet

Tja, det kommer an på hvordan man ser på dette med å delta på slike diskusjonsforum.

Noen liker å være personlige, og knytter relasjoner på slike steder.

For dem kan FU'er være fascinerende og interessante.

Noen er her ene og alene for å diskutere, og for dem blir FU'er selvsagt bortkastet tid.

Gjest FU-anonym
Skrevet

Men du svarte på FU'en... ;-)

Skrevet

Men du svarte på FU'en... ;-)

Nei, det gjorde jeg ikke. Jeg svarte Persille, og jeg svarte på _tråden_. Ikke FU-en :-)

Skrevet

Why, thank you, anonym. ;o)

Bare så synd at h*n måtte ta med meg, ellers ville den anonyme sikkert vågd å stå frem med nick. Nå får du en hemmelig beundrer i stedet :-)

Skrevet

Morsom? nick, Ørkenvandreren, laguna, SDD

Tøff? NHD - nådeløs - hehe, RL-Dorthe, laguna, grip. Morsk

Koselig? Soria, Dorthe, Spirea, Ulvinnen, Lillemus, Gemini, Goliath, hawkwind, - osv -det blir for mange å ramse opp.

Sexy? Aner ikke

Irriterende? Sør

Fascinerende? Prozac

Hyggelig at du syns jeg er koselig:-)

Jeg får se om jeg kommer til å sette opp en egen liste, du vil i såfall havne under tøff :-)

Skrevet

Bare så synd at h*n måtte ta med meg, ellers ville den anonyme sikkert vågd å stå frem med nick. Nå får du en hemmelig beundrer i stedet :-)

Det trekker jo ned troverdigheten. ;o)

Gjest Jeg er Annikken
Skrevet

Morsom? SDD

Tøff? SDD og mrxx

Dum men harmløs: Keinstein

Koselig? Dorthe

Sexy? SDD

Kjapp i kjeften og hue: Prozak

Irriterende? Hare, Laguna, Flyfly og flisa

Husmorikon: Lillemus

Fascinerende? Ingen! jo forresten meg! :)

Gjest FU-anonym
Skrevet

Jeg får vel heller si irriterende på en positiv måte. :-)

Skrevet

Morsom? ShitDiddelyDoo

Tøff? Keinstein

Koselig? flisa

Sexy? Mary Poppins

Irriterende? Ulvinnen

Fascinerende? Mrs. Wallace

Morsom - Laguna (det er et eller annet med skrivestilen, hennes syn på livet og null hemninger i forhold til å skrive ned hva det enn måtte være, som gjør selv alvorlige problemstillinger til morsom lesning).

Tøff - Persille (eneste som har sendt meg nippelbilde!). :)

Koselig - Thinkerbell (hun er bare så gjennomført god at jeg har lyst til å spise henne opp. Seriøst. Den jenta står i reell fare for å bli SDD-mat hvis hun befinner seg i umiddelbar nærhet når jeg er sulten - og jeg er alltid sulten).

Sexy - Klarer ikke velge ut en, men det er opptil flere. Samtlige nevnt over og flere med dem.

Irriterende - Bebba (og alle hennes nick).

Fascinerende - Sør. Men jeg vet ikke om min fascinasjon for dols sjefskverulant er positiv eller negativ. Raringer fascinerer meg.

Skrevet

Morsom - Laguna (det er et eller annet med skrivestilen, hennes syn på livet og null hemninger i forhold til å skrive ned hva det enn måtte være, som gjør selv alvorlige problemstillinger til morsom lesning).

Koselig - Thinkerbell (hun er bare så gjennomført god at jeg har lyst til å spise henne opp. Seriøst. Den jenta står i reell fare for å bli SDD-mat hvis hun befinner seg i umiddelbar nærhet når jeg er sulten - og jeg er alltid sulten).

Sexy - Klarer ikke velge ut en, men det er opptil flere. Samtlige nevnt over og flere med dem.

Fascinerende - Sør. Men jeg vet ikke om min fascinasjon for dols sjefskverulant er positiv eller negativ. Raringer fascinerer meg.

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Hadde jeg bare husket hvem som skrev hva, og hadde jeg bare hatt det som fokus.

Det skal mye til før jeg legger merke til noen. Noen skriver visst også ganske ulikt om de ulike emner.

De forandrer seg når de skriver om barn, i f t når de skriver om personer/nick de ikke liker. Kvinnfolk?

Du er facinerende, og også mye mer enn det.

:)

Skrevet

Hvilke(n) DOLer(e) synes du er:

Morsom? Flisa

Tøff? Lillemus - fordi hun er så åpen!

Koselig? maaange: Togli, Flisa, Lillemus, mij, lurveline, ga, torv, spirello, jubalong, hare, mrs. wallace, org, Kizmiaz, Glimtipper etc etc etc... (mange glemt - beklager!!)

Sexy? Ikke sett noen "live" - så hvem vet? Sikkert hele gjengen!

Irriterende? Lar meg ikke irritere så enkelt, jeg :-)

Fascinerende? SDD

Oi - så ... koselig! :-)

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Er jeg også under kategorien irriterende?

Kan tenke meg det.

Skrevet

Er jeg også under kategorien irriterende?

Kan tenke meg det.

Nei, egentlig ikke. Jeg er usikker på hvor jeg ville puttet deg. Mulig under fascinerende. Du virker litt ... vel, det er vel en grunn til at webbis sletter deg hele tida. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...