Gå til innhold

DOLER FU

Gjest FUnny girl

Anbefalte innlegg

Gjest Princess Peach
Skrevet

Går det bra med trimminga?

Jeg har også vært flinkere i det siste:)

Har bestilt meg en ellipse-maskin, så jeg gleder meg til den kommer. :)

• Svar 127
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

15

• keinstein

11

• flisa

8

• Mrs. Wallace

3

Gjest Princess Peach
Skrevet

Åja. Nei, jeg misforsto litt. Det var den _jeg_ ville bytta bort. :)

Du kunne falt under flere. Sexy og morsom, i tillegg til at jeg naturligvis er litt fascinert av dine filmnerdtendenser. :)

Hihi, åja. Det var jo bra å høre. :)

Tror jeg kunne plassert deg i de fleste kategoriene, unntatt irriterende.

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Åja. Nei, jeg misforsto litt. Det var den _jeg_ ville bytta bort. :)

Du kunne falt under flere. Sexy og morsom, i tillegg til at jeg naturligvis er litt fascinert av dine filmnerdtendenser. :)

Deilig, Fristende, God, Hyggelig, Kåt, Macho, Snill, Spennende, Uimotståelig sjarmerende, Vennlig, Hjelpsom, Livsnyter er noe av det du er.

:)

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Jeg er veldig glad i lakris, men jeg spiser lite godis - bortsett fra på kino og enkelte dager hvor godtekicket tar meg. Og når det tar meg tar det meg også. Da spiser jeg nesten til jeg blir syk. :)

Ok. Se tråd om lakrisforgiftning. Regnet med at du ikke spiser det daglig, da det skader potensen.

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Har bestilt meg en ellipse-maskin, så jeg gleder meg til den kommer. :)

Trener man hele kroppen på en slik maskin?

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Jeg er veldig glad i lakris, men jeg spiser lite godis - bortsett fra på kino og enkelte dager hvor godtekicket tar meg. Og når det tar meg tar det meg også. Da spiser jeg nesten til jeg blir syk. :)

Ikke bli skremt av det jeg synes om deg, da.

Skal ikke komme og *spise deg *

Gjest Princess Peach
Skrevet

Trener man hele kroppen på en slik maskin?

Det blir på en måte det samme som å gå på ski. Man trår på noen pedaler som går rundt, og så er det noen håndtak som fungerer som "staver". Ser for meg at det er bedre trening enn en tredemølle f.eks.

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Det blir på en måte det samme som å gå på ski. Man trår på noen pedaler som går rundt, og så er det noen håndtak som fungerer som "staver". Ser for meg at det er bedre trening enn en tredemølle f.eks.

Høres bra ut.

Lykke til med treningen!

Gjest Princess Peach
Skrevet

Høres bra ut.

Lykke til med treningen!

Thanks. :)

Skrevet

Hvilke(n) DOLer(e) synes du er:

Morsom? Flisa

Tøff? Lillemus - fordi hun er så åpen!

Koselig? maaange: Togli, Flisa, Lillemus, mij, lurveline, ga, torv, spirello, jubalong, hare, mrs. wallace, org, Kizmiaz, Glimtipper etc etc etc... (mange glemt - beklager!!)

Sexy? Ikke sett noen "live" - så hvem vet? Sikkert hele gjengen!

Irriterende? Lar meg ikke irritere så enkelt, jeg :-)

Fascinerende? SDD

Takk - og like så :-)

Skrevet

Morsom? nick, Ørkenvandreren, laguna, SDD

Tøff? NHD - nådeløs - hehe, RL-Dorthe, laguna, grip. Morsk

Koselig? Soria, Dorthe, Spirea, Ulvinnen, Lillemus, Gemini, Goliath, hawkwind, - osv -det blir for mange å ramse opp.

Sexy? Aner ikke

Irriterende? Sør

Fascinerende? Prozac

DU VET DA FOR POKKER HVEM SOM ER SEXY, GJØR DU IKKE??!!!???!!

*Hrmph*

Skrevet

Morsom? SDD, Ms Sophie, Mrs Wallace.

Tøff? Persille.

Koselig? Dorthe, Persille Princess peach, Glimtipper. Flisa. + alle nevnt på andre positive punkter!

Sexy? Jeg er sikker på at Dark Pink og Amber sun er damer som får mannfolka til å snu seg. SDD er sikkert sexy ogå. Goliath, kanskje? ;-)

Irriterende? Keinstein.En eller annen Ågot som bytter nick, og endel av de mest overbeskyttende mødrene..Jeg husker fortsatt at jeg irriterte meg litt over enn viss "brusa"..;-P

Fascinerende? Nick!

Nå glemmer jeg sikkert som alltid i fleng, men dog. Sånn på sparket!

Takk, og siden du er den eneste som nevner meg så utnevner jeg deg herved til den morsomste, tøffeste, kosligste, mest fasinerende og desidert mest sexy doleren.

Skrevet

Ikke bli skremt av det jeg synes om deg, da.

Skal ikke komme og *spise deg *

Skal litt til for å skremme meg. :)

Jeg har hørt lakristeorien tidligere, men kan ikke si jeg har tenkt på det. Min potens er voksen, og det skal mer enn lakris til for å fucke opp den. :)

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Skal litt til for å skremme meg. :)

Jeg har hørt lakristeorien tidligere, men kan ikke si jeg har tenkt på det. Min potens er voksen, og det skal mer enn lakris til for å fucke opp den. :)

Bra! (Både det ene og det andre)

Skrevet

Keinstein er jo heller ikke singel, er han det?

Joda, Keinstein er singel.

Han liker bare å dikte opp noen koner, exkoner og en seks- syv barn.

Men ikke be meg spleise deg med han, jeg egner meg visst dårlig som Kirsten Giftekniv :P

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Joda, Keinstein er singel.

Han liker bare å dikte opp noen koner, exkoner og en seks- syv barn.

Men ikke be meg spleise deg med han, jeg egner meg visst dårlig som Kirsten Giftekniv :P

Jeg har ikke tenkt å be om noe slikt, og jeg er heller ikke den som du forsøkte å spleise før en gang, om du skulle tro det..

Skrevet

Jeg har ikke tenkt å be om noe slikt, og jeg er heller ikke den som du forsøkte å spleise før en gang, om du skulle tro det..

Det trodde jeg ikke heller.

Men jeg har lurt på hvor det har blitt av personifica, hun virket veldig hyggelig.

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Det trodde jeg ikke heller.

Men jeg har lurt på hvor det har blitt av personifica, hun virket veldig hyggelig.

Hvordan likner jeg på henne?

SDD syntes jeg likner...

Nysgjerrig..

Skrevet

Det er MYE mer interessant å se hvem som IKKE er nevnt, ikke sant damer?

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Det er MYE mer interessant å se hvem som IKKE er nevnt, ikke sant damer?

Jeg liker iallefall _deg_ best!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...