keinstein Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Temporære koner høres ut til å være tingen. Det kunne jeg også tenke meg å ha, så lenge hun var ekstremt huslig og hold fingrene unna mannen min. Da kan jeg anbefale muslimer. Det er mange "søstre" i dette landet som ikke er søstre, og ekskoner som ikke er eks men pluss. 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Hemmelig. Men det var veldig saklig. Regnet med det. Så det var ikke meg du mente?(For det kunne det godt ha vært, i begynnelsen) Ha en strålende dag, og fortsett med å spre glede rundt deg! 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Da kan jeg anbefale muslimer. Det er mange "søstre" i dette landet som ikke er søstre, og ekskoner som ikke er eks men pluss. Plusskoner? Der lærte jeg et nytt begrep. 0 Siter
keinstein Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Regnet med det. Så det var ikke meg du mente?(For det kunne det godt ha vært, i begynnelsen) Ha en strålende dag, og fortsett med å spre glede rundt deg! Jeg matet på med saklig informasjon, helt etter boka, men vedk nektet å akseptere fakta av personlige grunner sikkert. 0 Siter
keinstein Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Plusskoner? Der lærte jeg et nytt begrep. Det er avdekket menn med flere koner, som går rundt og samler inn støttepenger de får. En hadde to (eks)koner i samme oppgang. 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Jeg matet på med saklig informasjon, helt etter boka, men vedk nektet å akseptere fakta av personlige grunner sikkert. Ok. Jeg forsto ikke humoren din helt i begynnelsen, av flere grunner. Men så godt det var, når det gikk opp for meg! Dine gode ord (både humoren, og annet) har bidratt til å gjøre livet lysere og lettere for meg. Tusen takk! Ha en deilig dag! Håper noen skjemmer deg bort i dag! 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Morsom? ShitDiddelyDoo Tøff? Keinstein Koselig? flisa Sexy? Mary Poppins Irriterende? Ulvinnen Fascinerende? Mrs. Wallace Oi så hyggelig å bli spådd sexy ;-) 0 Siter
mrxx Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 Morsom? SDD Tøff? SDD og mrxx Dum men harmløs: Keinstein Koselig? Dorthe Sexy? SDD Kjapp i kjeften og hue: Prozak Irriterende? Hare, Laguna, Flyfly og flisa Husmorikon: Lillemus Fascinerende? Ingen! jo forresten meg! Hmm, hva mener du med tøff?...:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.