Gjest Stæsjdama Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Flere som er alt annet enn pen, ja på grensen til stygg der. Har disse meldt seg på konkurransen selv? http://www.side2.no/tvguide/article734894.ece Men legg merke til den forvandlingen som skjer når de får på sminke og blir styla? De styggeste blir da de som egner seg best som modeller! Akkurat som en viss rødhåra verdenskjent norsk modell, styggvanlig uten sminke og styling, men det motsatte med. Dere menn, dere skulle bare visst hvilke fæle fjøskjerringer som skjuler seg bak all stæsjen på oss drømmedamer, egentlig er vi stygge alle sammen. 0 Siter
Gemini Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Hvorfor plager det deg? Det er jo ikke en konkurranse som heter "Top Natural Beauty". Hvem som er penest uten sminke er jo fullstendig irrelevant, det er hvilke jenter som passer best som modell som blir kåret, og som får jobb som modell etterpå. At det er uenighet om hva som er pent og ikke, hva som er ideal-utseende, akkurat det er jo ikke noe nytt. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Synes de var søte, men ikke mer enn det. Det var ingen som utmerket seg på noen måte. Når jeg tenker modell, tenker jeg på noen som skiller seg ut, det gjorde ingen av disse jentene. 0 Siter
Gjest Stæsjdama Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Hvorfor plager det deg? Det er jo ikke en konkurranse som heter "Top Natural Beauty". Hvem som er penest uten sminke er jo fullstendig irrelevant, det er hvilke jenter som passer best som modell som blir kåret, og som får jobb som modell etterpå. At det er uenighet om hva som er pent og ikke, hva som er ideal-utseende, akkurat det er jo ikke noe nytt. Det plager meg ikke, men det er kult å se forvandlingen etter sminke, styling og stæsj! Jeg tror enhver kvinne kan bli vakker med det rette verktøyet, jeg tror ikke det finnes mange som er naturlig pene. 0 Siter
Prozak Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Det er noe urolig lite intelligent, og veldig asosialt, ved å kalle andre mennesker for "stygge". Det vitner også om mangel på grunnleggende folkeskikk. "........................................" 0 Siter
morsan Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Disse make-over-boldene understreker tema fra en tråd for noen dager siden: Store bryn er tilbake!! Dem som hadde tynne bryn fra før fikk lange pannelugger for å dekke brynene! ;-) 0 Siter
KaVa Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Jeg synes at de ofte ser mye finere ut på førbildene, jeg. Der smiler de og har et glimt i øyet. På de styla bildene ser jo samtlige ut som om noen har rappa lønningsposen, sjokoladen og kjæresten deres, mens de truer med å drepe kattungen deres... 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Det plager meg ikke, men det er kult å se forvandlingen etter sminke, styling og stæsj! Jeg tror enhver kvinne kan bli vakker med det rette verktøyet, jeg tror ikke det finnes mange som er naturlig pene. "jeg tror ikke det finnes mange som er naturlig pene." Jøss, da har du en ganske snever oppfatning av naturlig skjønnhet, i hvert fall. Ganske stusselig, igrunn. 0 Siter
Gjest Stæsjdama Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Det er noe urolig lite intelligent, og veldig asosialt, ved å kalle andre mennesker for "stygge". Det vitner også om mangel på grunnleggende folkeskikk. "........................................" Mange mennesker ER stygge, sånn er det bare. Og noen er bare stygge i munnen! 0 Siter
Prozak Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Mange mennesker ER stygge, sånn er det bare. Og noen er bare stygge i munnen! I rest my case. "................................." 0 Siter
birdie Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Jeg synes at de ofte ser mye finere ut på førbildene, jeg. Der smiler de og har et glimt i øyet. På de styla bildene ser jo samtlige ut som om noen har rappa lønningsposen, sjokoladen og kjæresten deres, mens de truer med å drepe kattungen deres... Jeg skjønte ikke at det var samme jentene på etterfølgende bilder før på tredje jenta, jeg - _alle_ var jo mye finere på førbildene..? Regner med at de var styla litt på dem også, så det der må vel ha vært en glipp for "etter"-stylisten. *forundret* 0 Siter
Glimtipper Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Det er noe urolig lite intelligent, og veldig asosialt, ved å kalle andre mennesker for "stygge". Det vitner også om mangel på grunnleggende folkeskikk. "........................................" Enig med deg. 0 Siter
løvinne71 Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 He he... Den tanken har slått meg også når jeg av og til har sett på dette programmet... Men det er nok ikke ansiktet som er det avgjørende for å være modell! Bare man er høy og tynn nok, så kan sminke og styling gjøre resten.Og....VIOLA!! man er supermodell!! På en annen side, så er det jo bra at også jenter med "vanlig" utseende kan bli modeller. Men det som er synd, er at dette ikke også gjelder for jenter med "vanlig" kropp! Mange av disse jentene ser jo ut som de kommer direkte fra en konsentrasjonsleir. Og jeg synes disse programmene underbygger oppfatningen om at man må passe inn i et kroppsideal for å være vellykket! 0 Siter
jubalong70 Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Også jeg som ikke bruker noe stæsj, hva er jeg da... Bærre lækker? 0 Siter
Gjest Stæsjdama Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Også jeg som ikke bruker noe stæsj, hva er jeg da... Bærre lækker? Sannsynligvis det motsatte! :-) 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Det er noe urolig lite intelligent, og veldig asosialt, ved å kalle andre mennesker for "stygge". Det vitner også om mangel på grunnleggende folkeskikk. "........................................" Enig... 0 Siter
Sofline Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Stygge? Jeg vil heller si de ser normale ut.... 0 Siter
jubalong70 Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Sannsynligvis det motsatte! :-) Næhæi, så!!! 0 Siter
Kathrine Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Det plager meg ikke, men det er kult å se forvandlingen etter sminke, styling og stæsj! Jeg tror enhver kvinne kan bli vakker med det rette verktøyet, jeg tror ikke det finnes mange som er naturlig pene. Naturlige pene jenter finnes det mange av. Alle syns ikke at stæsja sminka damer er de peneste vettu:) 0 Siter
Kathrine Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Det er noe urolig lite intelligent, og veldig asosialt, ved å kalle andre mennesker for "stygge". Det vitner også om mangel på grunnleggende folkeskikk. "........................................" Er så enig med deg:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.