Gå til innhold

Det smeller....

Gjest GRAM eier....

Anbefalte innlegg

Gjest GRAM eier....
Skrevet

Det smeller i vårt nye kjøleskap.

Omtrent 2-3 ganger i timen smeller det, og vi aner ikke hvorfor.

I mellomtiden hører vi at det sildrer vann, nestenm som det bygger seg opp.

Barnevakta blei skikkelig skremt da ho trodde noen var inne i huset...

Hvorfor smeller det tro?

Skrevet

En venninne av meg har Gram kjøleskap som lekker....

Den sildrelyden ville jeg fulgt med på.

Det er akkurat som om avrenningen ikke helt er i orden.

De er på 3. kjøleskapet nå.... på to år!

Om det smeller har jeg ikke fått med meg.

Skrevet

Å jeg som trodde at du nå rapporterte om et nytt terroranslag. _Hvor_ er det det smeller denne gangen liksom!

Skrevet

Mitt smeller noen ganger når kompressoren er ferdig med å kjøre. Jeg aner ikke hvorfor, men det er visstnok ikke farlig (har hatt en tråd om det her på dol). Er kjøleskapet nytt, ville jeg kontaktet butikken.

Gjest GRAM eier...
Skrevet

Er det en isbit-maskin i skapet deres?

nei...

Ikke fryser heller.

lalala1365380457
Skrevet

lot dere det stå oppreist lenge før dere plugget det i? er visst ganske mange timer oppreist pr time liggende under frakt.. For at kjølevesken skal rinne ordentlig på plass før man kobler til strømmen.

Gjest GRAM eier
Skrevet

lot dere det stå oppreist lenge før dere plugget det i? er visst ganske mange timer oppreist pr time liggende under frakt.. For at kjølevesken skal rinne ordentlig på plass før man kobler til strømmen.

ja, det sto i ett døgn....

lalala1365380457
Skrevet

ja, det sto i ett døgn....

hvor lenge lå det før dette da?

Gjest GRAM eier
Skrevet

hvor lenge lå det før dette da?

Det sto avslått på et annet rom i 3 uker ca, i påvente av at kjøkkenet ble ferdig.

Så flytta vi det, og satte det på dagen etter....

lalala1365380457
Skrevet

Det sto avslått på et annet rom i 3 uker ca, i påvente av at kjøkkenet ble ferdig.

Så flytta vi det, og satte det på dagen etter....

hehe, oki, ja da skulle nok ikke det være problemet nei =) du kan sikkert ringe utsalgsstedet og spørre, kanskje det er en enkel justering..

står det helt i vater forresten?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...