Gå til innhold

En forferdelig hevn....

Anbefalte innlegg

Gjest Grøss og gru!!!
Skrevet

Var på cafè med ei venninne i dag. Hun trengte bekjenne noe for noen...og jeg ble den "heldige".. :/

Hun fortalte meg om en forferdelig hevn hun hadde gjort mot sin eks nå nylig.

For å ta litt av bakgrunne. Jenta her er rundt 30. Hun var sammen med en fyr i to års tid. Han var utro, og har et forferdelig rykte på seg om å ha ligget med utallige damer.

Uansett, han var på mange måter fryktelig slem mot min venninne.

Men hevnen hennes, den kan jeg ikke støtte. Og vær så snill folkens, ikke følg hennes eksempel.

Hun sendte ham en e-post på jobb. Ikke umulig at veldig mange har den epostadressen, så akkurat det var ingen fare. Hun skrev følgende - og fra en ukjent adresse hun hadde opprettet selvsagt.

" Du har en datter. Hun heter Julie og ble født for to år siden. Jeg er ei du hadde tilfeldig sex med, og jeg løy om p-pillen.

Hadde aldri trodd jeg skulle bli gravid, og ønsket meg aldri, aldri deg som far til barnet! Nå vet du. Mer får du ikke vite!"

Noe slikt skrev hun til ham. Mannen må ha fått angst. Han er nettopp samboer for fjortende gang, og tar sikkert ikke lett på dette, hvilket er hennes ønske.

Om han svarer på mailen, det driter hun i. Hun kommer ikke til å svare ham. Hun skrev ikke noe navn, alt var bare oppdiktet - kun for å påføre ham angst og uro i hans nåværende forhold.

Hun har tatt høyde for når dette barnet "visstnok" skulle ha blitt født, og at det faktisk kan være et titalls jenter som kan være mor til dette barnet....

Hjelpe meg, er ikke det grusomt å gjøre slikt? Og på slutten spør hun meg: Syns du jeg er slem?

JAAAAH! Jeg syns hun er så slem at det skremmer meg! Skal jeg fortelle dette til eksen hennes eller? dette er så råttent at jeg tør knapt være venn med henne mer...hva folk får seg til!

Hva bør jeg gjøre i dette tilfellet, og hva syns DU om hennes hevn? tenk om hun blir avslørt da, av en eller annen dataeksspert som kan finne ut hvilken pc eller noe? Forresten, hun hadde sendt mailen fra en offentlig pc i en annen by. Utspekulert!

hjelp.....

• Svar 106
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• meg__123!

18

• Prozak

17

• Orio

6

• tzatziki1365380058

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

og det han hadde gjort mot henne var ikke ille liksom? syns utroskap er like jævlig jeg da...

Gjest grøss og gru!!
Skrevet

og det han hadde gjort mot henne var ikke ille liksom? syns utroskap er like jævlig jeg da...

Helt enig i at utroskap er skikkelig råttent og det verste du kan gjøre mot noen andre...

men det er over to år siden forholdet tok slutt, så hvorfor hevne seg NÅ? Hun har nok aldri glemt. Syns uansett det er stygt å fortelle noen at de har et barn , som de faktisk ikke har....DET er jo noe man må leve med ALLTID. Men utroskap er noe dritt, helt helt enig med deg der!

Skrevet

Helt enig i at utroskap er skikkelig råttent og det verste du kan gjøre mot noen andre...

men det er over to år siden forholdet tok slutt, så hvorfor hevne seg NÅ? Hun har nok aldri glemt. Syns uansett det er stygt å fortelle noen at de har et barn , som de faktisk ikke har....DET er jo noe man må leve med ALLTID. Men utroskap er noe dritt, helt helt enig med deg der!

kan være enig i at det var litt råttent, men jeg kan egentlig skjønne henne også..

Skrevet

Nå må du jaggu gi deg, da. Ja, selvfølgelig er utroskap råttent. Men man har faktisk lov til å gjøre det, selv om det betyr at man er en drittsekk. Det er ikke på langt nær så ille som det hun gjorde her.

"..........................................."

Skrevet

kan være enig i at det var litt råttent, men jeg kan egentlig skjønne henne også..

At man vil hevne seg er forståelig, men ikke etter så lang tid, og i alle fall ikke på den måten.

Skrevet

Nå må du jaggu gi deg, da. Ja, selvfølgelig er utroskap råttent. Men man har faktisk lov til å gjøre det, selv om det betyr at man er en drittsekk. Det er ikke på langt nær så ille som det hun gjorde her.

"..........................................."

gi meg?? herregud.. jeg må da få mene det jeg vil? jeg sa det kanskje var råttent gjort, men at jeg skjønner henne..

Skrevet

At man vil hevne seg er forståelig, men ikke etter så lang tid, og i alle fall ikke på den måten.

nei, det kan jeg være enig i...

Skrevet

gi meg?? herregud.. jeg må da få mene det jeg vil? jeg sa det kanskje var råttent gjort, men at jeg skjønner henne..

Slutt å ta deg så nær av uttrykk nå, da.

"........................................"

Skrevet

Slutt å ta deg så nær av uttrykk nå, da.

tar meg overhodet ikke nær.. men kan aldri si noe uten at du skal kverulere. jaja..

Skrevet

Stakkars dame, tenk å være så bitter etter 2 år og ikke greie å gå videre. Hun må ha psykiske problemer av et slag, når hun tar en slik hevn 2 år etter.Jeg hadde bedt henne søke hjelp.

Skrevet

tar meg overhodet ikke nær.. men kan aldri si noe uten at du skal kverulere. jaja..

For å gjenta meg selv: Nå må du gi deg, og se til å få huet ut av et visst sted. Du bør også lære deg betytningen av begrepet "kverulere", og at det å protestere/yttrykke uenighet i en tråd, for deretter å presisere hva en selv mener, er noe helt annet enn kverulering.

Jeg synes det blir helt feil å unnskylde noe slik med at han var utro mot henne. Og det må du da klare å takle at jeg svarer deg med, uten å begynne å bli fornærmet av den grunn? "Diskusjon", kalles slikt.

Skrevet

Jeg har litt sansen for det hun gjorde. Så lenge hun ikke trekker det for langt...

Skrevet

Jeg syntes denne historia virker oppdiktet (og barnslig)

Her er mange lystige personer på DOL gitt:)

Skrevet

For å gjenta meg selv: Nå må du gi deg, og se til å få huet ut av et visst sted. Du bør også lære deg betytningen av begrepet "kverulere", og at det å protestere/yttrykke uenighet i en tråd, for deretter å presisere hva en selv mener, er noe helt annet enn kverulering.

Jeg synes det blir helt feil å unnskylde noe slik med at han var utro mot henne. Og det må du da klare å takle at jeg svarer deg med, uten å begynne å bli fornærmet av den grunn? "Diskusjon", kalles slikt.

ja men virker som du mener at mitt svar bare er helt på jordet.. her kan man jo svare det man mener. og det er akkurat det jeg gjør.. og jeg forstår at du synes det hun gjorde var jævlig..

Skrevet

Enig med Gemini her. Uansett hva slags psykiske issues hun har, så er det mest riktige og rettferdige du kan gjøre å fortelle ham dette. Om du ikke vil ha "bråk" med venninnen din, så opprett en falsk e-post adresse selv, og send ham en anonym e-post hvor du forteller det.

"......................................."

Skrevet

Jeg syntes denne historia virker oppdiktet (og barnslig)

Her er mange lystige personer på DOL gitt:)

Av alle åpenbart oppdiktede historier her, så topper vel ikke akkurat denne historien listen.

Skrevet

Det synes jeg var grusomt, ja. Jeg synes du skal be henne innrømme det til han selv. Hvis hun nekter, så sier du det.

Tenk så grusomt å tro man har et barn som man aldri vil få se.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...