Prozak Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 ja men virker som du mener at mitt svar bare er helt på jordet.. her kan man jo svare det man mener. og det er akkurat det jeg gjør.. og jeg forstår at du synes det hun gjorde var jævlig.. Nei, jeg synes _sammenlikningen_ var "helt på jordet" :-) "........................................." 0 Siter
meg__123! Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Jeg har litt sansen for det hun gjorde. Så lenge hun ikke trekker det for langt... det der burde du ikke sagt 0 Siter
Orio Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Helt enig i at utroskap er skikkelig råttent og det verste du kan gjøre mot noen andre... men det er over to år siden forholdet tok slutt, så hvorfor hevne seg NÅ? Hun har nok aldri glemt. Syns uansett det er stygt å fortelle noen at de har et barn , som de faktisk ikke har....DET er jo noe man må leve med ALLTID. Men utroskap er noe dritt, helt helt enig med deg der! Jeg trodde dette var noe som nettopp hadde skjedd, i "stridens hete". At hun gjør det nå, to år etter at forholdet tok slutt har jeg IKKE sansen for. 0 Siter
Orio Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 det der burde du ikke sagt Hvorfor ikke? 0 Siter
meg__123! Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Hvorfor ikke? da får du prozak på nakken 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Jeg har litt sansen for det hun gjorde. Så lenge hun ikke trekker det for langt... Jeg har _ikke_ sansen for hevn. Jeg forstår ikke folk som hevner seg.Kunne ikke tenke meg å gjøre noe vondt mot noen, uansett. 0 Siter
Orio Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 det der burde du ikke sagt Har jo forandret mening, da, da jeg fikk med meg at det skjedde lenge etter bruddet, og at hun har latt ham fortsette å tro hun har en datter. 0 Siter
meg__123! Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Har jo forandret mening, da, da jeg fikk med meg at det skjedde lenge etter bruddet, og at hun har latt ham fortsette å tro hun har en datter. ja leste det... 0 Siter
Orio Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 da får du prozak på nakken Ja, det kan være en smule risky... 0 Siter
pistolèro Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Av alle åpenbart oppdiktede historier her, så topper vel ikke akkurat denne historien listen. "........................................" Mulig det, men den festet ingen lit hos meg. 0 Siter
Orio Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 ja leste det... Det er det med å la fingrene fare over tastaturet uten å lese hele tråden først, da. Lett å gå glipp av noe vesentlig da. 0 Siter
meg__123! Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Det er det med å la fingrene fare over tastaturet uten å lese hele tråden først, da. Lett å gå glipp av noe vesentlig da. jepp.. 0 Siter
Prozak Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Jeg har _ikke_ sansen for hevn. Jeg forstår ikke folk som hevner seg.Kunne ikke tenke meg å gjøre noe vondt mot noen, uansett. Jeg er ikke enig i at hevn alltid er galt. Men hevnen bør stå i forhold til det man hevner seg for. ".........................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 da får du prozak på nakken Dakal. Tenk å få høre at noen er uenig i det du sier...det må være en traumatisk opplevelse...? :-) "........................................." 0 Siter
meg__123! Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Dakal. Tenk å få høre at noen er uenig i det du sier...det må være en traumatisk opplevelse...? :-) "........................................." var det det jeg mente? nei.. tror du misforsto der gitt... 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Jeg er ikke enig i at hevn alltid er galt. Men hevnen bør stå i forhold til det man hevner seg for. ".........................................." Ok. Men for meg er hevn utenkelig å gjøre mot noen, uansett hva de har gjort mot meg. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Ta ansvar og fortell ham det. Ondskap som dette kan ødelegge folk. 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Ja, det kan være en smule risky... Ja, _skummelt_, ikke sant? 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Hvis dette er sant, bør mannen få vite sannheten. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.