Gå til innhold

Arrgghhh... så vond kaffe vi har på jobben!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det kan være:

*Dårlig trakter (har mye å si for smaken, hvilken kvalitet trakteren har)

* Lenge siden den er renset?

*Feil type kaffe?

:)

"*Dårlig trakter (har mye å si for smaken, hvilken kvalitet trakteren har)" Den skal være bra - Mocca Master.

"* Lenge siden den er renset?" Hehe. Da den var ny var den vel ganske rein?

"*Feil type kaffe?" Billigste type som finnes, antagelig...

*drømmer om cappuchino med hjertemønster i skummet*

Annonse

Jeg nekter å tro at den er verre enn den vi har på kontoret. Grusom smak, men så lenge den er rettferdig, så drikker vi hva som helst. Lenge leve idealismen!

Hehe. Jeg er ikke så idealistisk... Vår kaffe er sikkert plukket av underbetalte små barn. Den er hvertfall helt sikkert den billigste å få tak i.

Gjest Princess Peach

"*Dårlig trakter (har mye å si for smaken, hvilken kvalitet trakteren har)" Den skal være bra - Mocca Master.

"* Lenge siden den er renset?" Hehe. Da den var ny var den vel ganske rein?

"*Feil type kaffe?" Billigste type som finnes, antagelig...

*drømmer om cappuchino med hjertemønster i skummet*

Nam... Eller en deilig latte med sirup... *slafs*

Synd det er så kaloririkt. :)

Nam... Eller en deilig latte med sirup... *slafs*

Synd det er så kaloririkt. :)

Fikk prakka på meg ei flaske "lønnesirup" som var kunstig søtet av noen som ville bli kvitt den.

Jeg forstod fort hvorfor. *phøyhhh*

Takke meg til litt deilige kalorier.

;-)

Gjest Princess Peach

Fikk prakka på meg ei flaske "lønnesirup" som var kunstig søtet av noen som ville bli kvitt den.

Jeg forstod fort hvorfor. *phøyhhh*

Takke meg til litt deilige kalorier.

;-)

Ja, kalorier er det beste jeg vet! :D

*venter på postmannen som skal komme med ellipsetreneren min* ;)

Annonse

Trening er deilig! *prøver å overbevise meg selv*

Iallfall er det kjempedeilig når man er ferdig... ;)

Hehe... Særlig når det striregner og jeg IKKE VIL. Da er det deilig å komme inn igjen til TVn, pleddet og kakaokruset da.

Ser for meg sånn "tank" som kantina har - hehe. 50 liter eller noe;-)

*gliser*

Hehe, ser det for meg jeg også:D Hadde du kommet med en sånn, hadde kanskje noen(sjefen/den kaffeansvarlige?) tatt hintet? Eller du kunne blitt veldig populær blant arbeidskameratene, som sikkert også stønner over dårlig kaffe;)

Gjest Princess Peach

Hehe... Særlig når det striregner og jeg IKKE VIL. Da er det deilig å komme inn igjen til TVn, pleddet og kakaokruset da.

Nettopp derfor har jeg investert i en ellipsemaskin. Vet med meg selv at jeg har maaaange unnskyldninger for å la være å trene når været blir dårlig. :)

Hehe, ser det for meg jeg også:D Hadde du kommet med en sånn, hadde kanskje noen(sjefen/den kaffeansvarlige?) tatt hintet? Eller du kunne blitt veldig populær blant arbeidskameratene, som sikkert også stønner over dårlig kaffe;)

*Vurderer sterkt å investere i skikkelig kaffemaskin og starte en liten bigeskjeft i korridorene her...*

Jeg må bare finne ut åssen de får sånne fine hjertemønstre i skummmet...

kjøp en pose kaffetrakterrens og kjør gjennom den.

Jeg gjør det på jobben innimellom når jeg ikke orker smaken lenger...

Hehe. Tror det er hele konseptet traktekaffe på kanne som må gjøres noe med. Den får konsistens og smak som brukt motorolje i løpet av dagen...

*sjekker nettet for priser på skikkelig kaffemaskin*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...