Gå til innhold

Arrgghhh... så vond kaffe vi har på jobben!

Anbefalte innlegg

Hehe. Tror det er hele konseptet traktekaffe på kanne som må gjøres noe med. Den får konsistens og smak som brukt motorolje i løpet av dagen...

*sjekker nettet for priser på skikkelig kaffemaskin*

Da er det ikke så rart den er vond. Den kan ikke stå i timesvis uten å bli sur - kaffe er ferskvare, også etter at den er kokt :-)

"......................................"

Fortsetter under...

Gjest Princess Peach

Da er det ikke så rart den er vond. Den kan ikke stå i timesvis uten å bli sur - kaffe er ferskvare, også etter at den er kokt :-)

Jeg grøsser når jeg ser kaffetrakteren på jobben. Vi har som oppgave å koke kaffe til neste vakt kommer på, og kolben er helt brun og skjoldete. Tror jeg er den eneste som pleier å vaske den av og til, og jeg drikker ikke kaffe selv engang. :)

Jeg grøsser når jeg ser kaffetrakteren på jobben. Vi har som oppgave å koke kaffe til neste vakt kommer på, og kolben er helt brun og skjoldete. Tror jeg er den eneste som pleier å vaske den av og til, og jeg drikker ikke kaffe selv engang. :)

Folk flest har ikke greie på kaffe, nei :-)

Jeg var kaffe-feinschmecker selv (har til og med gått på baristakurs), helt til magen plutselig ikke tålte ordentlig kaffe lenger. Nå drikker jeg bare brasero pulverkaffe :-(

".........................................."

Jeg nekter å tro at den er verre enn den vi har på kontoret. Grusom smak, men så lenge den er rettferdig, så drikker vi hva som helst. Lenge leve idealismen!

Kjøp deg en kaffepresse. Det koster 2-300 kroner på kaffebrenneriet.

Da kan du velge å vrake i skikkelig gourmetkaffe.

Jeg fatter ikke hvordan jeg overlevde før jeg fikk en sånn i gave til bursdagen min i fjor. Nå har jeg en på jobb og en hjemme.

I morgen skal jeg stikke innom kaffebrenneriet og kjøpe to poser kaffe jeg aldri har smakt før, noe som er like spennende hver gang. Har ikke blitt skuffa en eneste gang til nå. :)

Gjest Princess Peach

Jeg fatter ikke hvordan jeg overlevde før jeg fikk en sånn i gave til bursdagen min i fjor. Nå har jeg en på jobb og en hjemme.

I morgen skal jeg stikke innom kaffebrenneriet og kjøpe to poser kaffe jeg aldri har smakt før, noe som er like spennende hver gang. Har ikke blitt skuffa en eneste gang til nå. :)

Er det sånn åttekantet sak? Blir nok aldri voksen hvis kriteriet er å like kaffe. :P

Annonse

Genialt. Så kan kollegaene sitte der med den kjipe, rettferdige kaffen sin og sutre videre, mens jeg mesker meg med ordentlig kaffe. :)

En liten kaffe-engel du, altså;)

Gjest Princess Peach

En liten kaffe-engel du, altså;)

Ja... 0:)

Men mest fordi jeg ikke hadde orket å drikke den kaffen fra den skitne kanna selv. Urk, den er skikkelig heslig. Tør ikke tenke på hvordan den trakteren ser ut inni, det er sikkert en stund siden den har vært renset også.

Ja. Jeg prøvde en gang å varme gammel kaffe i mikro´n, jeg, høhø. Det ble med en slurk..pføy

Genialt. Så kan kollegaene sitte der med den kjipe, rettferdige kaffen sin og sutre videre, mens jeg mesker meg med ordentlig kaffe. :)

En ny kaffeverden vil åpne seg for deg hvis du kjøper presskanne og kaffe fra kaffebrenneriet.

Tro meg. Min syn på kaffe er nok ikke langt unna ditt syn på vin, og det kan jeg takke broderens bursdagsgave til meg i fjor for. :)

Annonse

Her på jobben har vi en kaffemaskin som maler hele bønner og leverer en kaffe som bare er helt nydelig.

I tillegg kan vi velge, espresso, cappuccino og varm sjokolade. Der er også knapper for ekstra melk og ekstra sukker - så valgmulighetene er store.

Men ingenting slår den nykverna kaffe'n!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...