Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er så LEIIII den utfloden!!!Jeg har hatt utflod så lenge jeg greier å huske!!I mer eller mindre grad,HVER dag!!!Jeg har prøvd all slags; vaginale tab mot skjedekatar,ikke gå me stringtruser,ikke spise søtt,gå med løse klær,vaske meg nedentil hver dag,ikke vaske meg nedetil hver dag,bruke såpe,ikke bruke såpe!!Men jeg blir ALDRI kvitt den utfloden!Den varierer fra helt tynnflytende væske,til klumpete hvit greie. Den lukter ikke. Har hatt litt smerter av og til i det siste i eggstokkene,men det gir seg alltid etter hvert...har det noe med saken å gjør..?Er det noen som har et råd eller to?Jeg har jo gått til legen med det men det de har kommet med har jo ikke hjulpet...Hadde vært fint å gå truseløs under kjolen en gang i blant uten å kjenne noe renne nedover låret.....:(

Fortsetter under...

Det er normalt å ha utflod, mer eller mindre gjennom hele menssyklusen. Men hvis du vill gå truseløs under kjolen/skjørtet en gang innimellom så kan du jo bruke en liten tampong for å unngå at det renner nedover lårene.

Annonse

har hatt sopp et par ganger,tatt canesten flere ganger. Vet hvordan sopp føles,det er ikke det.

hei, se mitt innlegg om gule staffylokokker. Jeg har samme utflodsproblem som deg og fikk påvist gule staffylokokker; men dette er ikke noe som behandles - desverre. Jeg prøver meg fortsatt fram med melkesyrprodukter, Bioclin er et nytt produkt - verdt et forsøk?

hei, se mitt innlegg om gule staffylokokker. Jeg har samme utflodsproblem som deg og fikk påvist gule staffylokokker; men dette er ikke noe som behandles - desverre. Jeg prøver meg fortsatt fram med melkesyrprodukter, Bioclin er et nytt produkt - verdt et forsøk?

er dette gule stafilykokker farlig??kan det forverre seg??skal jeg spøre gynekologen min om hun kan ta prøve av utfloden min da?off dette hørtes ikke bra ut...

er dette gule stafilykokker farlig??kan det forverre seg??skal jeg spøre gynekologen min om hun kan ta prøve av utfloden min da?off dette hørtes ikke bra ut...

neida, staffylokokker er ikke farlig og de fleste av oss har det på huden; poenget mitt var at de (i underlivet) tydeligvis kan forårsake mye utflod, hvilket er problemet i mitt tilfelle.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...