Gå til innhold

Herregud!!!!! Er jeg forelsket eller er jeg forelsket i forelskelsen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her sitter jeg og smiler for meg selv. Merker at jeg er glad og det kribler i magen. Jeg er forelsket!!!! Men herregud, hvem i da? En jente jeg ikke kunne tenkt meg i det hele tatt før!!! Skjønner ikke noe. Sitter og flørter masse med henne på msn og på skolen. Merker at jeg liker henne også men hun er ikke pen i det hele tatt. Men hun ser ut til å ha selvtillit og det der. Skjønner ikke noe, er jeg forelsket i henne eller i forelskelsen???? Ikke vet jeg

Gjest Princess Peach
Skrevet

Det er lett å bli betatt av noen som viser deg mye oppmerksomhet. Godt mulig at du er forelsket i forelskelsen, som du sier. Du får nok gi det litt tid og se hva som skjer. :)

tzatziki1365380058
Skrevet

Kasnskje du er blitt voksen, og skjønner at utseendet ikke er det viktigste i verden ? Eller kanskje du har endret smak?

Gjest ikke søtt
Skrevet

Vet ikke helt jeg. Håper nesten du ikke er det.

Så sårende det måtte vært for henne å vite hva du tenker.

lalala1365380457
Skrevet

uansett hva det er, så nyt det! det er så deilig å være nyforelsket..heldiggris! =)

Skrevet

Vet ikke helt jeg. Håper nesten du ikke er det.

Så sårende det måtte vært for henne å vite hva du tenker.

Men det er det rare er at jeg likte henne ikke før men merker et eller annet nå. Men nei, jeg er ikke forelsket i henne. Men det er en rar følelse jeg har inni meg. Drømte om henne inatt!!!

Gjest ikke søtt
Skrevet

Men det er det rare er at jeg likte henne ikke før men merker et eller annet nå. Men nei, jeg er ikke forelsket i henne. Men det er en rar følelse jeg har inni meg. Drømte om henne inatt!!!

Flørter hun med deg da?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...