Gå til innhold

Fiasko i senga

Anbefalte innlegg

Nope, han prøvde ikke særlig på det nei.

Vet du, jeg tok det faktisk opp med ham og sa at vi sammen kunne trene på å hjelpe på problemet, prøve de triks jeg kunne osv.

Hva han svarte?

Nøøø, det har alltid vært sånn, er vant til det, det går greit!!!

:o

Hehe, han sa det går greit? Joda, det gjør jo det for han, for han har jo fått sitt og er ferdig, men han burde ha hatt såpass antenner at han skjønte at du trengte litt mer tid enn "klar ferdig,..ferdig" også.

Noen menn er noen raringer:-)

Håper det har blitt mer på deg senere livet:-)

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

5

• mrxx

3

• Lillemus

3

• morsan

3

Nope, han prøvde ikke særlig på det nei.

Vet du, jeg tok det faktisk opp med ham og sa at vi sammen kunne trene på å hjelpe på problemet, prøve de triks jeg kunne osv.

Hva han svarte?

Nøøø, det har alltid vært sånn, er vant til det, det går greit!!!

:o

jeg ler så jeg griner.. ikke for å være slem, men å komme før man har fått av seg klærne utenat dama har gjort noe som helst for å tenne deg er jo morsomt å lese om (og dama kan ta det som et kompliment for at han liker henne så utrolig godt ) ;)

Gjest skikkelig kjappis, jepp

jeg ler så jeg griner.. ikke for å være slem, men å komme før man har fått av seg klærne utenat dama har gjort noe som helst for å tenne deg er jo morsomt å lese om (og dama kan ta det som et kompliment for at han liker henne så utrolig godt ) ;)

Helt greit det, bare le du, ler godt av det selv nå jeg :)

Det ER faktisk ganske komisk når en tenker over det altså.

Men nei, jeg tok aldri det som et kompeliment nei, for tidlig utløsning går på mangel på kontroll for det meste. Greit en kan blir ekstra vill av damer man liker men kontrollen er nok svært liten uansett.

I allefall for liten til å kunne glede dama med det alene :D

At typen ikke var mer villig til å ordne opp i problemet er noe som overrasker selv i dag.

Min desidert verste sengehalmpartner, helt klart ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...