Gå til innhold

Hvilken stilling liker du best?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest EnLitenKattepus

Tja... en sjefs-stilling hadde vært topp :) eller kanskje en ledig stilling innenfor helsevesenet :) hihi.

Tenkte den kunne misforståes,ja..

:)

Eller hvis noen syntes jeg var grov, kunne jeg bare si at det var _helt_ annen type "stillinger" jeg hadde i tankene...

Tenkte den kunne misforståes,ja..

:)

Eller hvis noen syntes jeg var grov, kunne jeg bare si at det var _helt_ annen type "stillinger" jeg hadde i tankene...

Hehe, syns ikke det var så grovt jeg da ;)

Personlig foretrekker jeg faktisk misjonær :) da kan man se hverandre inn i øynene ;)

Annonse

Hehe, syns ikke det var så grovt jeg da ;)

Personlig foretrekker jeg faktisk misjonær :) da kan man se hverandre inn i øynene ;)

Jeg også! Det har blitt min favoritt etterhvert fordi det er den som er garantert smertefri, jeg får tilfredsstilt nærhetsbehov når jeg har det, vi kan se på hverandre, jeg kommer greit til for å "ordne" og til slutt så... har jeg kanskje blitt litt lat...???!!!

Gjest EnLitenKattepus

Tror ikke jeg har noen favoritt. Liker dama oppå (i alle varianter), misjonær (i alle varianter) og bakfra (i alle varianter) og fra siden (i alle varianter), like godt, tror jeg.

Men jeg liker å variere mens det står på.

Gjett hva jeg fikk lyst på nå?

*sukk*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...