Gå til innhold

Har alle lagt seg?

Anbefalte innlegg

Er sånn som meg du da. En skikkelig natteravn. :)

Men jeg jobber jo mest på natta da, så det blir jo til at jeg ofte legger meg seint når jeg har fri også.

Jeg våkner og sender minstemann på skolen og så sover jeg til 11. Jeg klarer ikke å sove før. Klarte ikke det når jeg jobbet heller selv om jeg skulle opp klokka 7.

Fortsetter under...

• Svar 75
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

17

• Gemini

8

• sheba

3

• ylvali1365381015

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest Princess Peach

Jeg våkner og sender minstemann på skolen og så sover jeg til 11. Jeg klarer ikke å sove før. Klarte ikke det når jeg jobbet heller selv om jeg skulle opp klokka 7.

Jøss. Jeg klarer å sovne før ja, men det er mye koseligere å sitte oppe litt. :)

Annonse

ylvali1365381015

jeg legger meg nå, pus!

var trøtt fra kl fire til kl åtte i kveld, nå er jeg selvfølgelig nermest oppgira. men om under seks timer er det ingen nåde, da skal poden på tur med grillmat og kakao og selvspikket grillpinne og sånn ekkel deig til å steke.

ikke småtteri når men skal i skogen nå for tida ;-)

og lille jenta skal også avgårde, nei nå er det natta!

sov søtt alle sammen!

:-)))))))))))))))))) mvh,

Gjest EnLitenKattepus

jeg legger meg nå, pus!

var trøtt fra kl fire til kl åtte i kveld, nå er jeg selvfølgelig nermest oppgira. men om under seks timer er det ingen nåde, da skal poden på tur med grillmat og kakao og selvspikket grillpinne og sånn ekkel deig til å steke.

ikke småtteri når men skal i skogen nå for tida ;-)

og lille jenta skal også avgårde, nei nå er det natta!

sov søtt alle sammen!

:-)))))))))))))))))) mvh,

Sov godt!

:)

Annonse

Sukk, jeg sitter her enda.

Jaja, sove kan man gjøre en annen gang ;-)

Ja, de sier så. Men ikke så altfor mange timene til jeg burde komme meg opp og på jobb.

Men her sitter jeg, med både vondt i magen, og et stort følelseskaos som sikkert ikke hjelpe på det heller...

Åja, om natta er det rolig, da koser jeg meg :o)

Men jeg blir så forbaska trøtt dagen etter...

Jeg er veldig flink til å sove om dagen jeg da. Kan ta en lur på et par timer om ettermiddagen før minstemann kommer fra skolen og noen ganger dupper jeg av når han er ute og leker.

Mora mi er dårlig så jeg er litt redd for å sove. Men hun er tre minutter unna så sånn sett så er det greiest å være hjemme.

Hvis noe skulle skje, så våkner du vel av telefonen?

Eller tenker du mest på at du er for urolig til å klare å få sove?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...