Gå til innhold

Har alle lagt seg?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 75
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

17

• Gemini

8

• sheba

3

• ylvali1365381015

1

Mest aktive i denne tråden

Koselig å hilse på deg, også!

:)

Sier vel det samme som Dorthe her, mine barn er 5, 14 og 17, så tida etter at de har lagt seg er MIN! bare ro, masse stearinlys tent, litt jobb og masse egotid:)

(er alenemamma og ingen kontakt med far til mine tre) derfor er det nydelig med noen nattetimer for meg selv:)

Ja, de sier så. Men ikke så altfor mange timene til jeg burde komme meg opp og på jobb.

Men her sitter jeg, med både vondt i magen, og et stort følelseskaos som sikkert ikke hjelpe på det heller...

Å nei da er det ikke enkelt å få sove!

Slike ting kommer ofte frem sammen med mørket, og går ikke bort igjen heller...

*sender over en liten klem*

Annonse

Gjest EnLitenKattepus

Nei i grunnen ikke, kanskje tanken på alt jeg burde ha gjort, men som jeg ikke gadd i dag hjemsøker meg ;-)

Prøv å tenk på det du _har_ gjort i dag, og tenk at det du valgte å ikke gjøre i dag kan gjøres en annen dag.

Vi må gi oss selv lov til å ta fri fra pliktene, også. Kjenner selv godt den følelsen av dårlig samvittighet for ugjorte ting.Jag tanken bort!

Gjest EnLitenKattepus

Sier vel det samme som Dorthe her, mine barn er 5, 14 og 17, så tida etter at de har lagt seg er MIN! bare ro, masse stearinlys tent, litt jobb og masse egotid:)

(er alenemamma og ingen kontakt med far til mine tre) derfor er det nydelig med noen nattetimer for meg selv:)

Ja, kos deg, du.

Jeg finner senga snart.

God natt!

Prøv å tenk på det du _har_ gjort i dag, og tenk at det du valgte å ikke gjøre i dag kan gjøres en annen dag.

Vi må gi oss selv lov til å ta fri fra pliktene, også. Kjenner selv godt den følelsen av dårlig samvittighet for ugjorte ting.Jag tanken bort!

*jager den avgårde*

Jeg er veldig flink til å sove om dagen jeg da. Kan ta en lur på et par timer om ettermiddagen før minstemann kommer fra skolen og noen ganger dupper jeg av når han er ute og leker.

Jeg har begynt litt med lurer jeg også nå, har funnet ut at det er den beste måten å få ting til og fungere.

Annonse

Takk takk!

Dette er dessverre like sterkt på dagtid, sliter med konsentrasjon på jobb kan du si...

Oj da, du er hardt rammet da ja.

Det merkes på hele kroppen når man funderer og tenker på noe viktig, og slår ut på mange måter.

Jeg blir veldig glefsete, for og så gråte i neste øyeblikk. Og så får jeg ikke sove.

Håper du finner en løsning som er til det beste for deg!

Jeg har begynt litt med lurer jeg også nå, har funnet ut at det er den beste måten å få ting til og fungere.

Jeg har fått streng beskjed om en to timers lur hver dag fra sykehuset. Eller det vil si at jeg har fått beskjed om å avlaste i senga og dermed sovner jeg stort sett :o)

Jeg har fått streng beskjed om en to timers lur hver dag fra sykehuset. Eller det vil si at jeg har fått beskjed om å avlaste i senga og dermed sovner jeg stort sett :o)

Jeg er begynt å sovne i senga på dagen også, er så fornøyd med tempursenga mi, det er det lureste jeg har kjøpt!

Oj da, du er hardt rammet da ja.

Det merkes på hele kroppen når man funderer og tenker på noe viktig, og slår ut på mange måter.

Jeg blir veldig glefsete, for og så gråte i neste øyeblikk. Og så får jeg ikke sove.

Håper du finner en løsning som er til det beste for deg!

Takk! :-)

*klem*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...