Gå til innhold

Har alle lagt seg?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 75
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

17

• Gemini

8

• sheba

3

• ylvali1365381015

1

Mest aktive i denne tråden

Kanskje det er tempuren som gjør at vi sover så godt.

Den er deilig, ikke sant? Beste madrassen jeg har hatt.

Det er godt mulig. Jeg er i allefall veldig fornøyd. Kjøpte tempurseng med både tempurmadrass og overmadrass. Svei i lommeboka, men den gir meg så utrolig mye bedre søvn.

Jeg glemmer ikke når jeg kom hjem fra sykehuset etter 2 uker, og endelig fikk sove skikkelig. Fikk tilslutt tempur der også, men den var ikke noe god. Har aldri hatt så vondt i ryggen før, det var like ille som smertene i magen.

Det er godt mulig. Jeg er i allefall veldig fornøyd. Kjøpte tempurseng med både tempurmadrass og overmadrass. Svei i lommeboka, men den gir meg så utrolig mye bedre søvn.

Jeg glemmer ikke når jeg kom hjem fra sykehuset etter 2 uker, og endelig fikk sove skikkelig. Fikk tilslutt tempur der også, men den var ikke noe god. Har aldri hatt så vondt i ryggen før, det var like ille som smertene i magen.

Jeg har bare overmadrassen men den holder. Men den er av det tjukke slaget.

Og er enig i at sykehustempurene ikke er noe gode. Antagelig er de utslitt, jeg ser ikke noen annen grunn.

Jeg har bare overmadrassen men den holder. Men den er av det tjukke slaget.

Og er enig i at sykehustempurene ikke er noe gode. Antagelig er de utslitt, jeg ser ikke noen annen grunn.

Måtte gå og legge meg jeg i går.

De er nok utslitte ja, den jeg fikk var ikke noe god.

Går det bra med din mor?

Nei, hun er litt bedre men jeg tror ikke hun hører og vet ikke om hun ser og hun har glemt å gå.

Blodtrykket kunne ingen fortelle meg i dag men hun satt i en stol og så rett ut i lufta når jeg var der og det var ingen kontakt å få.

Annonse

Gjest EnLitenKattepus

Nei, hun er litt bedre men jeg tror ikke hun hører og vet ikke om hun ser og hun har glemt å gå.

Blodtrykket kunne ingen fortelle meg i dag men hun satt i en stol og så rett ut i lufta når jeg var der og det var ingen kontakt å få.

Så leit at det er så dårlig med henne..

Det må være tungt for deg.

Så leit at det er så dårlig med henne..

Det må være tungt for deg.

Egentlig er det ikke det, hun er gammel og har hatt Altzheimer i mange år. Men det er ikke mer enn 10 mnd siden faren min døde så det bringer opp det dødsfallet igjen. Og etter faren min døde så har jeg mistet det jeg hadde av tanter og onkler og så tre andre som har dødd i ganske ung alder. Det har blitt litt mange.

Gjest EnLitenKattepus

Egentlig er det ikke det, hun er gammel og har hatt Altzheimer i mange år. Men det er ikke mer enn 10 mnd siden faren min døde så det bringer opp det dødsfallet igjen. Og etter faren min døde så har jeg mistet det jeg hadde av tanter og onkler og så tre andre som har dødd i ganske ung alder. Det har blitt litt mange.

Sender varme tanker til deg, det høres tøft ut å ha mistet så mange på så kort tid...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...