Gå til innhold

Plutselig er han ikke mer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

For noen netter siden pustet min elskede for siste gang. Selv om han lenge hadde vært svært syk og hatt enorme lidelser, var verken han eller jeg klar for at han skulle dø. Han kjempet til det siste, ikke fordi han var redd døden men fordi han ikke ønsket å forlate oss som var glade i ham. Siden vi ikke visste noe om hvor lenge det var sannsynlig at han kom til å leve, så forholdt vi aldri til døden som noe sentralt perspektiv. "Man kan ikke drive å dø hele tiden" var vi enige om. Han drømte om å få se VM i Oslo i 2011, selv om han nok visste at sjansen var liten.

Å miste noen man elsker er så smertefullt at det er merkelig at mennesker over hele verden overlever det.

Å forestille seg et liv uten ham som jeg levde så nært, er ikke mulig.

Han mistet så mye etterhvert som sykdommen gradvis ødela ham, men han mistet aldri det meste sentrale i hans personlighet - nemlig hans evne til å elske.

Min elskede mann er ikke mer.

• Svar 90
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• frosken

3

• Orio

2

• Dorthe

1

• ShitDiddelyDo

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Huff. Det var trist. :(

Og ikke har jeg noe fornuftig å skrive.

Kondolerer så mye.

Skrevet

Det er kjempetrist, jeg vet virkelig ikke hva jeg skal si. Og jeg tenker på deg og hvordan du skal holde ut sorgen.

Gjest Nattleser
Skrevet

Så trist lesning dette var, stakkars deg. :(

Vanskelig å forestille seg den sorgen du nå opplever, det verste i livet må være å miste den man elsker høyest her på jorden.

Håper du har noen som tar godt vare på deg nå og i tiden fremover!

Skrevet

Selv om jeg ikke har svart/kommentert mye så er du et kjent og kjært navn for meg her, vil bare si at jeg tenker masse på deg, du må ta med deg alle gode minner/tanker og planer dere hadde... gjem dem godt, men ikke så godt at du ikke virkelig gjør dem, du vil bli sterk ettersom tiden går med den personligheten du har og samholdet dere hadde...

sender mine kondolanser *klem*

Skrevet

Så vondt!!! Skulle ønske jeg hadde ord som kunne trøste, men de finnes vel ikke! Har så stor respekt og beundring for dere! Har vært så tydelig at dere hadde noe spesiellt! Bær det med deg, selvom det er vondt! Det dere har hatt kan ingen ta fra deg! Tenker på deg nå!

*klem i natten*

Skrevet

Så utrolig trist!

Jeg finner ikke ord, men tenker på deg! Vet hvordan det er å miste noen som står en nær, forferdelig tungt. Det GÅR å komme videre, selv om det er utenkelig når alt er nytt og vondt, men det hjelper vel ikke å høre det fra andre nå. Men som sheba sier, ta vare på alle de gode minnene og vokt dem godt.

Håper du har noen nære rundt deg i RL som kan støtte deg på veien videre.

Klem

Skrevet

Dette var utrolig trist å lese!! Ble veldig lei meg nå, på deres vegne.. Vet ikke om det er noe som kan trøste deg nå, men jeg sender deg en varm klem og håper du har mange rundt deg som tar vare på deg i sorgen. Det må du også være flink til.. Det ville han sikkert at du skal gjøre også.. Føler med deg i sorgen!! *klem*

Skrevet

Kondulerer, så trist å høre, frosken!

Når det første sjokket har lagt seg håper jeg at du vil finne glede i alle de gode minnene, som at dere klarte å gjennomføre reisen med hurtigruta sammen.

Skrevet

Dette var fryktelig trist å lese, frosken.

Jeg fikk virkelig vondt av deg og familien din nå - og kondolerer så mye.

Du får klamre deg til alle de gode minnene på vei gjennom den sorgprosessen du er i nå.

Stor klem fra

Skrevet

Kodolerer, dette var virkelig trist.

Jeg blir litt tom for ord, så jeg velger å ikke skrive mer.

Skrevet

Jeg føler med deg i den dype sorgen!

Det er vondt å se en kjær person ha det vondt!

Jeg ønsker deg alt godt for fremtiden.

Vennlige hilsner fra

Skrevet

Så trist.

Håper du har noen som kan stå sammen med deg i sorgen.

Husk han vil alltid leve videre i deg i de gode minnene du sitter tilbake med.

Kondolerer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...