Gå til innhold

Plutselig er han ikke mer...

Anbefalte innlegg

• Svar 90
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• frosken

3

• Orio

2

• Dorthe

1

• ShitDiddelyDo

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest knoll@tott
Skrevet

Huff så trist...

Føler med deg i ei tung stund.

Ta vare på deg selv i framtida...det tror jeg din mann vil også...for han er sammen med deg lell om han ikke er der fysisk...

klemtildegframeg

Skrevet

Så trist... Kondolerer så mye.

Håper du har folk rundt deg og at dere tar godt vare på hverandre.

Skrevet

Dette var trist å lese frosken.

*en god varm klem fra meg til deg*

Skrevet

Kondolerer. Du skriver så vakkert, og jeg føler med deg. Jeg klarer ikke å forestille meg hvordan du har det. JEg håper alle makter gir deg styrke til å fortsatt finne glede i livet.

Skrevet

Sterk lesning dette frosken.

Kondolerer.

*legger igjen en klem om du vil ha*

Skrevet

Kondolerer.

Du kommer til å få bruk for styrken din, men du trenger ikke streve med å være sterk og oppreist akkurat nå.

Klem fra

Skrevet

Jeg kjenner deg jo ikke, men jeg fikk lyst til å sende deg en god klem likevel. Dette må være ufattelig trist og vondt.

Skrevet

Kjære deg,

Min dypeste medfølelse med det ufattelige tapet du har lidd. Å miste noen man elsker er noe av det vanskeligste med å være menneske. Jeg håper du har gode støtter rundt deg i hverdagen og at du klarer å varme deg på de gode minnene etter hvert.

Vet ikke om du er noe glad i dikt, men her er et jeg satte veldig pris på da jeg mistet noen:

----------------------------

In Blackwater Woods

Every year

everything

I have ever learned

in my lifetime

leads back to this: the fires

and the black river of loss

whose other side

is salvation,

whose meaning

none of us will ever know.

To live in this world

you must be able

to do three things:

to love what is mortal;

to hold it

against your own bones knowing

your own life depends on it;

and, when the time comes to

let it go,

to let it go.

- Mary Oliver -

Skrevet

Kjære, kjære frosk,

Det er så vondt å lese det du skriver, og jeg veit ikke hva jeg skal si eller gjøre for å trøste deg. Det er så urettferdig at deres tid sammen blei så altfor kort, og at den var så altfor preget av sykdom og unntakstilstand!

Jeg er så glad for at jeg lærte froskemannen å kjenne, han var sånn en varm og fin person. Jeg kommer til å savne han. Selv om han var aldri så syk, klaget han aldri, og han sluttet aldri å bry seg om, og vise interesse for de rundt seg. Det er en utrolig god egenskap!

Du er sterk. Bruk styrken din for alt den er verd.

Føler med deg og er der for deg når du vil det.

Varme klemmer fra flyfly og unga

Skrevet

Så forferdelig trist... jeg sitter her med tårer i øynene og leser.. Ønsker deg alt godt for framtiden selv om det sikkert føles svart nå :-(

Gode, tårevåte klemmer fra togli...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...