Gå til innhold

Plutselig er han ikke mer...

Anbefalte innlegg

• Svar 90
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• frosken

3

• Orio

2

• Dorthe

1

• ShitDiddelyDo

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Å nei å nei – frosken!

Jeg har vært så redd for akkurat det innlegget – jeg klynger meg til deg og prøver å føle med deg, -og jeg tror du har rett, -hvordan KAN folk overleve dette – det skjer noen hele tiden –over hele verden. Og så er det ikke noen trøst engang. Bare fryktelig.

*klem* i mangel på noe annet.

tzatziki1365380058
Skrevet

Kondolerer!

Jeg ønsker for deg styrke til å bære dagene som kommer!

Varme tanker fra

Skrevet

Å, kjære deg! Det gjør meg vondt å lese om sorgen din, om sjokket ved dødsfallet og savnet etter din kjære.

Har ikke så mange ord, men jeg skal tenke på deg!

Skrevet

Kondolerer.

Forferdelig trist å lese.. Håper du finner den styrken som trengs for å komme gjennom denne tunge tiden.

*klem*

Skrevet

Kjære, fine, flotte frosken. Så trist, så trist dette er, selv om det var ventet aldri så mye.

Det hjelper ikke om man prøver å ta aldri så mye sorg "på forskudd" - når den står der en dag, så blir den en lang stund og er alltid annerledes enn man har trodd.

Det er rart at man kan bli glad i en på nett som man aldri har sett. Men jeg tror jeg kan si at her inne er det veldig mange som er fryktelig glade i deg, frosken. Vi føler med deg nå.

Gjest Flystripa
Skrevet

Ord kan ikke beskrive smerten, når ens elskede faller i fra.

Kondolerer, *klem*

Skrevet

Jeg vet så godt vilken smerte du nå føler, og du har min største medfølelse.

Men når smerten er som verst, så vit at det kommer nye og lettere tider - selv om det er en fattig trøst nå.

Vennlig hilsen

Skrevet

Jeg setter stor pris på støtten fra dere alle. Mange av dere har jeg "kjent" her på dol over lang tid, og jeg fikk mye støtte her også i vår kamp for å få hjelp fra helsevesenet.

Tusen takk!

Skrevet

Å Frosken...

Nå spretter tårene her.

Sender over varme tanker og klemmer til deg. Høres ut som dere har hatt ett flott liv sammen, selv med sykdommen. Dere har taklet den utfordringen den har gitt dere, det står det stor respekt av, og jeg har tenkt på dere mange ganger når ting hoper seg opp.

Du er en unik person! Det var nok han også.

*klem*

Skrevet

Huff. Det var trist. :(

Og ikke har jeg noe fornuftig å skrive.

Kondolerer så mye.

Kondolerer

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Kondolerer, kjære deg.

Sender varme tanker til deg.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Så utrolig trist! Håper du finner styrke til å fortsette.

*klem*

Skrevet

Kjære frosken!!

Ord blir bare tamme og klønete for meg i denne situasjonen... Sender deg mange varme tanker og en god klem!

Skrevet

Ord blir fattige-men du er med i tankene våre.

Å miste noen som står deg nær er vanskelig-fryktelig vanskelig.Livet føles som ikke det er verdt å leve mer....Noen sier at tiden leger alle sår,men den gjør nødvendigvis ikke det,men du vil lære deg å leve med sorgen og etterhvert er det de positive minnene som du vil tenke på.

Mange varme klemmer jeg sender deg nå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...