Gjest Flystripa Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Det skjedde automatisk før, men ikke nå. Nå har vi bytta fra Explorer til Firefox. 0 Siter
Åsemor Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Ojoj, for et stort problem! Neida, skjønner godt at det er frustrerende... I Opera (og også IE tror jeg, så derfor muligens firefox i tillegg) er det under verktøy - instillinger et valg for hvilke farge ubesøkte og besøkte linker skal ha, så kan man velge selv. Du finner kanskje noe om du leter? 0 Siter
Gemini Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Det er visst en "bug" i Firefox som gjør at det er slik, dessverre. 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Det er visst en "bug" i Firefox som gjør at det er slik, dessverre. Ok, det forklarer saken... 0 Siter
citoyen Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Ok, det forklarer saken... Jepp, dette er en kjent bug i Firefox. Men det virker i Opera 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Jepp, dette er en kjent bug i Firefox. Men det virker i Opera Ok, takk! 0 Siter
Femma Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Det er visst en "bug" i Firefox som gjør at det er slik, dessverre. Å? Bruker FF jeg, og har ikke merket noe til dette problemet? 0 Siter
Gjest Firefox forever Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 Jepp, dette er en kjent bug i Firefox. Men det virker i Opera omg, ute på tynn is nå skjønner jeg. Det fungerer selvsagt helt fint i den NYESTE versjonen av FF. Så sett i gang å oppdater. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.