Gå til innhold

er det ok for mannen og ha venninner når...

Anbefalte innlegg

Ikke unormalt å ha venninner - men når han prøver å skjule det, så er det kanskje litt mystisk..

Med mindre du er en veldig sjalu type da .... :)

Jeg har aldri vært sjalu...før nå.Men kaller det ikke sjalusi,kaller det en dårlig følelse ,da jeg føler at mannen min går bak ryggen min.

Fortsetter under...

• Svar 75
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• krepseline

10

• sammfunnskritiker

8

• Gemini

5

• Lurveline

3

Det uakseptable her er det faktum at det tydeligvis gjelder andre regler for deg enn for ham. Du måtte kutte ut dine mannlige venner, mens han i det skjulte har en flokk venninner.

Ja og hvorfor i all verden skjuler han sine venninner når jeg alltid har sakt at det er ok å ha venner av det andre kjøn???????????

Himmel og hav.. Hvis det å ha samboer og familie hadde vært et slikt fengsel for meg - så hadde jeg klikket rimelig fort! :)

Man skal ikke legge begrensninger for sin partner.. De må da ha lov å være herre over sitt eget liv! Jeg har flere kompiser enn venninner - og trives best med det.... Og hadde min samboer nektet meg kompiser, så hadde han ikke vært min samboer - så enkelt er det.

Men du hadde vel ikke syntes noe om hvis han skjulte venninnene sine for deg,slettet tekstmeldinger og løy når du konfronterte han???

Eller er det ok og?

Hei....høres nesten ut som min eks.mann notorisk utro og kunne ikke sjønne det selv.....

Måtte ha veninder å snakke med, traff en hel haug av dem på eros og spray date og gud vet hvor.....jeg syntes bare så synd i henne han nå er sammen med, nå er det hun som har problemet....

Himmel og hav.. Hvis det å ha samboer og familie hadde vært et slikt fengsel for meg - så hadde jeg klikket rimelig fort! :)

Man skal ikke legge begrensninger for sin partner.. De må da ha lov å være herre over sitt eget liv! Jeg har flere kompiser enn venninner - og trives best med det.... Og hadde min samboer nektet meg kompiser, så hadde han ikke vært min samboer - så enkelt er det.

Heldigvis er folk forskjellige da, og har forskjellige holdninger til slikt.

Ingen i seriøse forhold som jeg kjenner til møter en av motsatt kjønn som de morer seg med alene, det finnes da grenser. Sånn ønsker iallefall ikke vi å ha det, og jeg kjenner ikke til noen seriøse forhold som praktiserer noe lignende. Et urbant byfenomen?

Annonse

Du høres ut som meg for noen år siden da jeg var veldig nyforelsket og antagelig litt krampeaktig...

Jeg vil betegne mitt forhold som seriøst og forhåpentligvis langvarig, men det er da ikke noen motsetning mellom det og ha venner av det motsatte kjønn!

Det har vi begge, men vi har alltid (såvidt jeg vet! ; ) ) snakket om dem, referert til hva som er sagt og gjort, og presentert dem for hverandre, selv om vi oftest møter dem alene.

Og sladder, det har jeg sluttet å bry meg om for lenge siden!!

Ja, jeg er nyforelsket på 26 året (i samme mann)! :-)

Det startet da jeg såvidt var tenåring.

Men du hadde vel ikke syntes noe om hvis han skjulte venninnene sine for deg,slettet tekstmeldinger og løy når du konfronterte han???

Eller er det ok og?

Neiiiii da - det har jeg ikke sagt! Da er saken en helt annen! :) men siden jeg ikke nekter han å ha venninner - så slipper han å skjule det... Og om han da hadde begynt med hemmelighetskremmerier - da hadde jeg ant ugler i mosen :)

Ingen i seriøse forhold som jeg kjenner til møter en av motsatt kjønn som de morer seg med alene, det finnes da grenser. Sånn ønsker iallefall ikke vi å ha det, og jeg kjenner ikke til noen seriøse forhold som praktiserer noe lignende. Et urbant byfenomen?

Er det ikke lov å more seg med et annet kjønn?!?!

Tuller du? :) ikke byfenomen heller, for jeg er ikke fra en storby..

Men det høres fryktelig kjedelig ut å måtte ha slike begrensninger om man er i et forhold - for MIN del..

Men - for all del ... funker det for dere, så er det jo greit!

Jeg bor på landet, men har da venner av begge kjønn som jeg kan møte "uten anstand", og det har mannen min også.

Annonse

Jeg kan skjønne at en mann ønsker å "få ut problemene" sine til en annen, også en av annet kjønn, men hvorfor holde det hemmelig?

Hadde mannen min hatt hemmelige forhold ville jeg ha blitt utrygg på hans forhold til dem ja, men hadde han derimot fortalt meg sannheten med en gang: jeg har venninner jeg liker å prate med og thats it - da hadde jeg kanskje reagert annerledes. Jeg har mannlige venner og synes det er flott å prate med dem (pga avstand er det bare via tlf) men mannen min vet om dem, har også møtt dem og liker dem som personer.

Jeg kunne aldri tenke meg å være utro men hadde skjønt om gubben var usikker om jeg hadde holdt vennskapet skjult.

Lykke til med gubben din. Det skal så lite til før vi blir såret, selv om det ikke ligger noe grunn for det og det skjønner visst ikke menn. Bedre å være åpen og ærlig enn å ha hemmeligheter en må svare for senere!

Jeg bor på landet, men har da venner av begge kjønn som jeg kan møte "uten anstand", og det har mannen min også.

Det er noe annet å møte en kjenning på butikken og skravle litt, enn om en mann tar med seg en dame alene på fest og drikker og partyer med henne.

Men at kvinner eller menn drar rundt til enslige av motsatt kjønn og besøker dem alene, det har jeg aldri hørt er normalt. Hvem ønsker det for livspartneren?

Det er noe annet å møte en kjenning på butikken og skravle litt, enn om en mann tar med seg en dame alene på fest og drikker og partyer med henne.

Men at kvinner eller menn drar rundt til enslige av motsatt kjønn og besøker dem alene, det har jeg aldri hørt er normalt. Hvem ønsker det for livspartneren?

Glad jeg ikke lever i din "verden".

Glad jeg ikke lever i din "verden".

Hm, jeg skjønner ikke hvilken verden DU lever i!

Skulle jeg som har mann fra før dra rundt og besøke andre enslige menn jeg ikke er i slekt med, og feste alene sammen med den eller en annen enslig mann? mener du at det er normalt?

Om det er normalt i din verden, så tror jeg ikke forholdet ditt varer stort lenge. Kanskje det knaker i sammenføyningene allerede?

Jeg vet ikke om noen par som praktiserer noe slikt, jo forresten, noen få gjorde det før, men de forholdene røk rimelig fort.

Det forundrer meg at folk her på dol kan ha så vidt forskjellig oppfatning om hva som er tillatt i et forhold. Mange dolfolk er noe for seg selv tror jeg. ;)

Neiiiii da - det har jeg ikke sagt! Da er saken en helt annen! :) men siden jeg ikke nekter han å ha venninner - så slipper han å skjule det... Og om han da hadde begynt med hemmelighetskremmerier - da hadde jeg ant ugler i mosen :)

Jeg har alltid sakt at det er ok å ha venninner,allikevel skjuler han det,det er jo det som er problemet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...