Gå til innhold

Forhold til en som tisser på seg?!

Anbefalte innlegg

Gjest hjelp. sjokk

hei!

har kjent en fyr i litt over en måned, er så å si sammen. Men vi har aldri hatt sex. Syns det var litt rart, siden de andre guttene jeg har vært sammen med har vært ganske gira på det, men var bare glad til at han ikke nevnte det. Tenkte jeg endelig hadde funnet meg en bra fyr. I går kveld fant jeg ut grunnen til at han har ventet så lenge med sex: Han har nemlig ofte problem med vannlatingen, og ville ikke risikere å gjøre det mens vi sov sammen!!!! Hva er det for noe?? Synes alt bare er ekkelt. Jobber ofte på sykehjem i helgene osv og er vant til å skifte bleie på folk, men noe mindre romantisk kan jeg knapt forestille meg... Og så den lukta!! nei fysj! At en jeg er glad i kan bli så nedverdiget! Fælt:(

Problemet er at fyren er utspekulert. ved å vente så lenge har jeg fått ordentlige følelser for han. det vil være vanskelig for meg å gå fra han nå pga det. Selv om det er virker ekkelt på meg. Er det ikke noe han kan gjøre med det? det er jo på en måte verst for han!! selv om han har vært flink til å skjule det. jeg har ikke merket noe som helst. dette er vanskelig å snakke om. Det tok lang tid før han nevnte det og jeg merket at det var et _veldig_ ømt og sårbart tema for han. jeg kan ikke spørre så mye rudnt det føler jeg. Er det noen som har erfaring med å ha slike forhold?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/245630-forhold-til-en-som-tisser-p%C3%A5-seg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Unnskyld, men jeg synes syndt på denne gutten.....

At det går an si noe om sin nye kjæreste: "Problemet er at fyren er utspekulert. ved å vente så lenge har jeg fått ordentlige følelser for han."

Klart han er lei seg pga disse problemene... og han er nok usikker på seg selv ga dette..

Tenk så vanskelig for han det er å ha slike problemer.

jeg synes det er dårlig gjort av deg å si noe slik....

Det er du som er utspekulert og ei skikkelig drittkjerring. Er det rart at han ikke forteller dette på første daten?

Og hva slags reaksjon er det der? Det er du som nedverger han, han kan jo ikke noe for dette.

Nei gi slipp på han, han fortjener langt bedre enn deg. Du kan ikke ha særlig følelser for han når du får deg til å skrive det du gjør.

Skam deg.

Hallo?! Du er virkelig korttenkt her altså! Utspekulert er han slettes ikke, det er ikke lett å snakke om slike ting da, han har vel vært redd for å skremme deg bort.

Selv hadde jeg tidligere problemer med stressinkontinens (kunen skvette når jeg løp, hoppet osv) og det drøyde flere mnd før jeg omsider fortalte det til min kjære. Heldigvis er han en skikkelig fyr og det spilte ingen rolle for ham, ikke hadde han merket noe heller.

Skjerp deg! Om dette nå virkelig er et seriøst innlegg da.

Annonse

Er du helt på jordet eller?

Hadde du forventet at han skulle fortelle alle sine problemer første daten, selvfølgelig venter han med å fortelle det. De fleste normale mennesker takler slike ting når de har blitt kjent med folk, da er det nemlig følelsene som teller og ikke innpakningen.

Håper du har fortalt alle dine problemer da slik at han slipper å sparke deg i ræva hvis du har noen problemer han ikke liker.

"Problemet er at fyren er utspekulert. "

Jeg tror heller han er redd for reaksjonen din... Han synes neppe dette er morsomt, og gjør det neppe med vilje. Dette er en slags sykdom, og han bør snakke med en lege. Oppfordre ham til det, i stedet for å fortelle ham at han er ekkel. Kanskje er han for flau til å ha gjort det ennå. Støtt ham, hvis du bryr deg om ham.

Gjest hjelp.sjokk

tror nok innlegget mitt var litt dårlig formulert, for det var ikke sånn jeg mente det i det hele tatt!!! jeg er bare litt ute av meg pga dette, det er en fyr jeg trodde visste hvem var, ikke sant! det var ikke negativt ment det at han var utspekulert. jeg ville også venta til vedkommende har så sterke følelser for meg at han ikke slo opp før jeg fortalte en så vesentlig ting. man spiller ikke med helt åpne kort og har en taktikk bak, selv om man såklart ikke vil skade den andre.

Jeg skjønner godt at han ikke sa det første date og sånn, det _er_ jo et problem for han, jeg innser jo det. Og selvfølgelig har jeg ikke sagt noe om mine reaksjoner direkte til han!!! jeg er jo et medmenneske jeg også! Jeg sa såklart at at det er følelsene som er viktigst og backa han opp så han skulle få en opptur etter å ha fortalt det (det var ikke så lett), det har sikkert vært en belastning for han å skjule det.

MEN jeg må vel få lov til å si at jeg synes det er litt ekkelt når det ikke er noen sjanse for at han får høre det?! det jeg egentlig ville med innlegget var å høre om noen hadde en tilsvarende erfaring og hvordan man praktisk kan løse en sånn ting?? det beste med å ha kjæreste er jo å våkne opp sammen, men det kan fort bli kvalmt hvis det er vått i senga!

tror nok innlegget mitt var litt dårlig formulert, for det var ikke sånn jeg mente det i det hele tatt!!! jeg er bare litt ute av meg pga dette, det er en fyr jeg trodde visste hvem var, ikke sant! det var ikke negativt ment det at han var utspekulert. jeg ville også venta til vedkommende har så sterke følelser for meg at han ikke slo opp før jeg fortalte en så vesentlig ting. man spiller ikke med helt åpne kort og har en taktikk bak, selv om man såklart ikke vil skade den andre.

Jeg skjønner godt at han ikke sa det første date og sånn, det _er_ jo et problem for han, jeg innser jo det. Og selvfølgelig har jeg ikke sagt noe om mine reaksjoner direkte til han!!! jeg er jo et medmenneske jeg også! Jeg sa såklart at at det er følelsene som er viktigst og backa han opp så han skulle få en opptur etter å ha fortalt det (det var ikke så lett), det har sikkert vært en belastning for han å skjule det.

MEN jeg må vel få lov til å si at jeg synes det er litt ekkelt når det ikke er noen sjanse for at han får høre det?! det jeg egentlig ville med innlegget var å høre om noen hadde en tilsvarende erfaring og hvordan man praktisk kan løse en sånn ting?? det beste med å ha kjæreste er jo å våkne opp sammen, men det kan fort bli kvalmt hvis det er vått i senga!

Hva er problemet? Etter at dere har hatt kvelds-sex tar han på en bleie og problemet er løst - sengen er tørr. Hadde ikke gjort meg en døyt.

Stakkars han som har det pinlige problemet og i tillegg møter disse fordommene fra deg.

Dette er et legeforum, har du tenkt på at han kan lese her? de fleste er innom her av og til, og iallefall om de har et medisinsk problem sånn som han.

Håper du bare tuller!

Er man glad i en person, er man en støtte om partneren har problemer (fysiske som psykiske).

Annonse

Jeg skjønner godt at du trenger noen innspill, og at det tar tid å venne seg til tanken på dette.

Det du forteller er såpass uvanlig og uventet, at jeg ikke kan forstå hvordan noen kan avfeie det som en bagatell. Selv om mannen har et problem han ikke kan noe for, er det helt naturlig å vurdere konsekvensene dette får i et forhold.

Andre vurderer jo hvilke konsekvenser det kan få, eller rett og slett avviser, hvis en ny partner har

-barn fra før

-herpes

-alkoholproblemer

-rotete økonomi

-hår nedentil

-osv

Vi har alle våre kriterier for hva vi ser etter/unngår hos en evt partner. Hvorfor skulle det være verre med en som tisser seg ut om natta?

Det er jo noe som også påvirker en partner, uansett hvordan man ser på det.

Det er lett å være ovenpå når en selv ikke er i situasjonen. Men det er mange som trekker seg unna en potensiell partner på grunn av langt mindre "feil" enn denne mannen har. Nettopp fordi det ikke er dette de ønsker seg, de vil ha noe annet, som stemmer bedre med deres preferanser.

Jeg hadde nok reagert som deg; lurt på om jeg kunne forholde meg til det.

"det var ikke negativt ment det at han var utspekulert. jeg ville også venta til vedkommende har så sterke følelser for meg at han ikke slo opp før jeg fortalte en så vesentlig ting. man spiller ikke med helt åpne kort og har en taktikk bak"

Du kaller ham fortsatt utspekulert. Var det omvendt, ville du bust ut med det på første date? Det er ikke naturlig å ta opp vanskelige ting i starten.

En lege kan nesten garantert hjelpe ham.

Jeg vil bare si at jeg forstår at du syns dette er vanskelig. Du jobber tross alt med å bytte bleier på folk.

Jeg husker en gang jeg ble kjent med en fyr. På første date gikk han på do, rett etter at vi hadde spist. Jeg måtte også på do, så jeg gikk etter at han var ferdig. Da jeg kom inn på do kjente jeg at det luktet insulin, og jeg sjønte at han hadde diabetes.

Jeg ble helt dårlig. Hadde så mange vonde minner knyttet til den lukten.

Min far var hardt rammet av diabetes, og jeg hadde sett alt han hadde vært gjennom. Han døde bare et par mnd før.

Jeg taklet bare ikke å være sammen med en som hadde diabetes. Han kunne selvsagt ikke noe for at han var syk, men allikevel var det noe jeg ikke orket å forholde meg til, så dermed ville jeg ikke være sammen med han.

Håper du/dere finner ut av det. Som Lillemus sier behøver det ikke bli noe stort problem, så lenge du greier å forholde deg til det.

Kanskje du takler det bedre når det første sjokket har lagt seg.

Lykke til!

Selv om du unnskylder deg litt i nnlegg nr. 2, så må jeg si at jeg reagerer på deg.

Utspekulert? Faen, hva er dette for noe sprøyt? Hva skal stakkaren gjøre da? Du må da forstå at dette er noe som plager han sterkt, han vil synes det er jævlig å fortelle det, synes det er nedverdigene, han er skamfull osv og så skal du synes han er utspekulert i tillegg?

Gjett om dette har plaget han da. Han har tenkt på dette så og si dag og natt og er livredd for reaksjonen din, livredd for at du stikker av.

Selvsagt har han ventet lenge på å si det, han vet utmerket godt at han bør si det, men er livredd for å si det for tidlig og livredd for å vente for lenge, har er rett og slett livredd for å si det i det hele tatt.

Sex er noe, så og si, alle vil ha, og han har faktisk ikke hatt det fordi han er livredd for at dette skal komme frem. Da burde det være lett å skjønner hvor redd han er for å si dette da han er "villig" til å vente med sex som betyr så mye for oss.

Jeg håper inderlig du endrer mening rundt dette, hvis ikke så fortjener han deg ikke.

Gjest hjelp.sjokk

"det var ikke negativt ment det at han var utspekulert. jeg ville også venta til vedkommende har så sterke følelser for meg at han ikke slo opp før jeg fortalte en så vesentlig ting. man spiller ikke med helt åpne kort og har en taktikk bak"

Du kaller ham fortsatt utspekulert. Var det omvendt, ville du bust ut med det på første date? Det er ikke naturlig å ta opp vanskelige ting i starten.

En lege kan nesten garantert hjelpe ham.

Såklart jeg også ville venta med å si det, det er jo akkurat det jeg sier!! Utspekulert trenger vel ikke være negativt ment, heller! De fleste tenker jo litt taktikk når man går inn i et forhold?

Og prøv å se det fra min side også, hvordan ville du reagert da? Når du trodde du kjente fyren? Jublet i vilden sky fordi han stolte nok på deg til å betro seg? Du ville nok ikke det, nei

Gjest hjelp.sjokk

Selv om du unnskylder deg litt i nnlegg nr. 2, så må jeg si at jeg reagerer på deg.

Utspekulert? Faen, hva er dette for noe sprøyt? Hva skal stakkaren gjøre da? Du må da forstå at dette er noe som plager han sterkt, han vil synes det er jævlig å fortelle det, synes det er nedverdigene, han er skamfull osv og så skal du synes han er utspekulert i tillegg?

Gjett om dette har plaget han da. Han har tenkt på dette så og si dag og natt og er livredd for reaksjonen din, livredd for at du stikker av.

Selvsagt har han ventet lenge på å si det, han vet utmerket godt at han bør si det, men er livredd for å si det for tidlig og livredd for å vente for lenge, har er rett og slett livredd for å si det i det hele tatt.

Sex er noe, så og si, alle vil ha, og han har faktisk ikke hatt det fordi han er livredd for at dette skal komme frem. Da burde det være lett å skjønner hvor redd han er for å si dette da han er "villig" til å vente med sex som betyr så mye for oss.

Jeg håper inderlig du endrer mening rundt dette, hvis ikke så fortjener han deg ikke.

Jeg tror ikke du helt tok poenget mitt: Jeg skjønner at han venta med å si det. Jeg gjør faktisk det! (selv om jeg såklart kunne ønske jeg visste det fra starten.) Dette er heller ikke noe jeg har sagt til han! Så jeg skjønner ikke hva problemet er?! Du har sikkert også tenkt ting om kjæresten din som ikke var fordelaktige!

Det vanskelige her er hvilke konsekvenser dette nå får i forholdet vårt!

Såklart jeg også ville venta med å si det, det er jo akkurat det jeg sier!! Utspekulert trenger vel ikke være negativt ment, heller! De fleste tenker jo litt taktikk når man går inn i et forhold?

Og prøv å se det fra min side også, hvordan ville du reagert da? Når du trodde du kjente fyren? Jublet i vilden sky fordi han stolte nok på deg til å betro seg? Du ville nok ikke det, nei

"De fleste tenker jo litt taktikk når man går inn i et forhold?"

Da kjenner ikke jeg "de fleste".

Jeg kan godt forstå det er problematisk for deg, men forstår stadig ikke hvordan du kan synes han er utspekulert. Du må da forstå at dette er utrolig vanskelig for ham.

Og: ingen kjenner hverandre etter bare en måned sammen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...