Gå til innhold

Forhold til en som tisser på seg?!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tror ikke du helt tok poenget mitt: Jeg skjønner at han venta med å si det. Jeg gjør faktisk det! (selv om jeg såklart kunne ønske jeg visste det fra starten.) Dette er heller ikke noe jeg har sagt til han! Så jeg skjønner ikke hva problemet er?! Du har sikkert også tenkt ting om kjæresten din som ikke var fordelaktige!

Det vanskelige her er hvilke konsekvenser dette nå får i forholdet vårt!

*rister på hodet*

tror nok innlegget mitt var litt dårlig formulert, for det var ikke sånn jeg mente det i det hele tatt!!! jeg er bare litt ute av meg pga dette, det er en fyr jeg trodde visste hvem var, ikke sant! det var ikke negativt ment det at han var utspekulert. jeg ville også venta til vedkommende har så sterke følelser for meg at han ikke slo opp før jeg fortalte en så vesentlig ting. man spiller ikke med helt åpne kort og har en taktikk bak, selv om man såklart ikke vil skade den andre.

Jeg skjønner godt at han ikke sa det første date og sånn, det _er_ jo et problem for han, jeg innser jo det. Og selvfølgelig har jeg ikke sagt noe om mine reaksjoner direkte til han!!! jeg er jo et medmenneske jeg også! Jeg sa såklart at at det er følelsene som er viktigst og backa han opp så han skulle få en opptur etter å ha fortalt det (det var ikke så lett), det har sikkert vært en belastning for han å skjule det.

MEN jeg må vel få lov til å si at jeg synes det er litt ekkelt når det ikke er noen sjanse for at han får høre det?! det jeg egentlig ville med innlegget var å høre om noen hadde en tilsvarende erfaring og hvordan man praktisk kan løse en sånn ting?? det beste med å ha kjæreste er jo å våkne opp sammen, men det kan fort bli kvalmt hvis det er vått i senga!

Hvis du tror du_VET_hvem noen er etter å ha vært sammen med de i en månede, så har du VELDIG mye igjen å lære om livet.

Såklart jeg også ville venta med å si det, det er jo akkurat det jeg sier!! Utspekulert trenger vel ikke være negativt ment, heller! De fleste tenker jo litt taktikk når man går inn i et forhold?

Og prøv å se det fra min side også, hvordan ville du reagert da? Når du trodde du kjente fyren? Jublet i vilden sky fordi han stolte nok på deg til å betro seg? Du ville nok ikke det, nei

Taktikk? Det blir verre for hvert innlegg dette her.

Hva er problemet? - hadde ikke gjort meg noenting dette, det er han som må fikse og ordne det praktiske likevel - som han helt sikkert har vært vant til i alle år.

Gjest hjelp.sjokk

Taktikk? Det blir verre for hvert innlegg dette her.

Hva er problemet? - hadde ikke gjort meg noenting dette, det er han som må fikse og ordne det praktiske likevel - som han helt sikkert har vært vant til i alle år.

Ikke gjort deg noen ting? Det tror jeg ærligt talt ikke noe på! Prøv å forestill deg hvordan det er for meg også, selv om det såklart er han det er mest synd på! Jeg gjør skrev ikke det her for å være slem, jeg vil han jo ikke vondt!! Er nok litt dårlig til å formulere meg, det viktige her er ikke min reaksjon på den han sa (som tydeligvis kke var bra nok) men hvordan jeg best kan takle det sånn at det blir bra for _begge_ to, (altså ikke bare for meg selv!!!) Og hvordan jeg kan takle det _uten_ å gjøre det verre for han! Det var jo derfor jeg skrev dette innlegget i første omgang, fordi jeg er glad i han og trenger råd!

Ikke gjort deg noen ting? Det tror jeg ærligt talt ikke noe på! Prøv å forestill deg hvordan det er for meg også, selv om det såklart er han det er mest synd på! Jeg gjør skrev ikke det her for å være slem, jeg vil han jo ikke vondt!! Er nok litt dårlig til å formulere meg, det viktige her er ikke min reaksjon på den han sa (som tydeligvis kke var bra nok) men hvordan jeg best kan takle det sånn at det blir bra for _begge_ to, (altså ikke bare for meg selv!!!) Og hvordan jeg kan takle det _uten_ å gjøre det verre for han! Det var jo derfor jeg skrev dette innlegget i første omgang, fordi jeg er glad i han og trenger råd!

Nei - det hadde ikke gjort meg noe. Det er sånn jeg er.

Annonse

Gjest velger å ta ditt innlegg seriøst.

Hei synes du får unødig mye kritikk for dette innlegget.

Jeg hadde ikke klart å bo sammen med en mann som tisset på seg og brukte bleie om natten. Og nå er jeg dønn ærlig!

Mener også at dette problemet skulle vært løst for lenge siden da det finnes mye en lege kan gjøre pr. idag. Har han undersøkt seg grundig? Prøvd alt? Kan det være psykisk? Noe fra barndommen som har gitt innvirkning? Bivirkning av medisin? etc.

Dere må tilbunns i dette og han må være villig til å la seg undersøke seriøst hvis han ikke har gjort det allerede.

Når alt dette er gjennomgått og du har fått flere svar så mye du ta det derfra. Kan du leve med dette? Hvis ikke så gir du opp forholdet, da det ikke vil gagne noen av dere på lang sikt.

Lykke til.

"De fleste tenker jo litt taktikk når man går inn i et forhold?"

Da kjenner ikke jeg "de fleste".

Jeg kan godt forstå det er problematisk for deg, men forstår stadig ikke hvordan du kan synes han er utspekulert. Du må da forstå at dette er utrolig vanskelig for ham.

Og: ingen kjenner hverandre etter bare en måned sammen.

"Og: ingen kjenner hverandre etter bare en måned sammen."

Så rett, så rett!

Men hvis man er 14 år, så tror man at man gjør det..

Og det er nettopp det inntrykket jeg får av innsender her, at hun fortsatt befinner seg temmelig nær fjortis-stadiet...

Til hennes forsvar, så får vi håpe at det stemmer..

"Og: ingen kjenner hverandre etter bare en måned sammen."

Så rett, så rett!

Men hvis man er 14 år, så tror man at man gjør det..

Og det er nettopp det inntrykket jeg får av innsender her, at hun fortsatt befinner seg temmelig nær fjortis-stadiet...

Til hennes forsvar, så får vi håpe at det stemmer..

Ja, får håpe det...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...