Gå til innhold

er jeg virkelig så lite verdt

Gjest love every day. and let the day love you

Anbefalte innlegg

Sikkert det samme alle andre her har rådet deg til .. men det kan ikke sies for mange ganger...

Ta mot til deg og kom deg bort fra han snarest!!

- og vær glad for at han aldri flyttet inn til deg.

Vær sterk, og ikke la deg manipuleres av han heller...

Føler med deg - og sender deg maaaange lykkeønsker for fremtiden - og kanskje sammen med en mann som fortjener deg!

Fortsetter under...

Gjest Fresi fantastika

Nei, du er ikke så lite verd. Ring eller meld ham i dag og si at at han kan bare glemme å flytte inn, du har endelig bestemt deg og det er slutt for alltid. Så slår du av telefonen og reiser til en venninne/familie og forteller alt sammen. Du fortjener uendelig mye mer enn han der, du må aldri finne på å flytte sammen med ham (eller forsette å være sammen med ham). Det er IKKE slemt av deg å gjøre det slutt, det er meget klokt, og blir han sint/lei seg har han fortjent det og mer til.

Gjest Humlepungen

Uansett hva folk her inne sier til deg så må du selv til syvende og sist ta valget.

Det høres fryktelig ut at du lever i et slikt parforhold. Du har bare et liv her nede på denne jorda! Hvorfor skal du lide unødvendig på denne måten.

Det høres ut som du på en måte sitter fast i et klister. Kanskje du trenger å flytte bort og starte litt på nytt? Har du ikke noe familie du kan støtte deg til forresten?

Men uansett... KOM DEG BORT fra han karen der.

Du skriver at du setter grensen ved fysisk vold. Hva med at han har sex med deg når du ikke vil. Er ikke det fysisk vold.

Jeg tror at du sier til deg selv at grensen går ved fysisk vold p.g.a. at du ikke vil ta tak i det som trengs å gjøres. Du liksom tenker "jaja han slår i hvert fall ikke".

Se deg selv i speilet og si til deg selv. Du er masse verdt og du fortjener bedre. Vi må være vår egen venn her i livet. Får du til det har du en god start.

Men kom deg vekk fra han der. Fortest mulig.

Gjest Humlepungen

men, da har jeg et spørsmål til. for jeg mener det at det er for slemt og ta det over telefon. men jeg er livredd hans reaksjon hvis jeg tar det face to face,

jeg vet liksom ikke hva jeg skal si. eller finne noe tidspunk jeg kan gjøre det på.

Det er ikke slemt å ta bryte opp med han over telefon!! Er det ikke mye slemmere det han har gjort mot deg. Han har behandla deg som dritt jo.

Kom deg vekk fra han

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...