red Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 42" plasma, projektor, subwoofer med effektforsterker, receiver, innbyggbare surroundhøytalere, motorisert lerret med fjernkontroll. Muahhahaha. Er så utrolig gøy å gå amok med penger noen ganger. Bare så ufattelig kjipt at jeg må vente enda noen uker før jeg kan begynne byggingen. Nå ser det foresten ut til at jeg må kreve 100 kroner timen av gjester som ser på tv'n her 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Nais! Inviterer du på filmaften? 0 Siter
red Skrevet 13. september 2006 Forfatter Skrevet 13. september 2006 Nais! Inviterer du på filmaften? Ja, nå er det bare å åpne hjemmekinoen 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Ja, nå er det bare å åpne hjemmekinoen Kult! Vi og har 42" plasmatv, men har ikke hjemmekinoanlegg, da. Deilig med stor tv! 0 Siter
red Skrevet 13. september 2006 Forfatter Skrevet 13. september 2006 Kult! Vi og har 42" plasmatv, men har ikke hjemmekinoanlegg, da. Deilig med stor tv! Ja, har slitt lenge med møkkautstyr nå. Forrige investering var for nær 10 år siden, med et enkelt dolby analog 5.1 system og 28" billig TV. Senere 'nedgradert' til et drittsystem med en elendig projektor og et 'surroundanlegg' man får til 1000 kroner fra komplett. Men NÅ skal naboene merke når red ser film (og ungen er ute av huset 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Ja, har slitt lenge med møkkautstyr nå. Forrige investering var for nær 10 år siden, med et enkelt dolby analog 5.1 system og 28" billig TV. Senere 'nedgradert' til et drittsystem med en elendig projektor og et 'surroundanlegg' man får til 1000 kroner fra komplett. Men NÅ skal naboene merke når red ser film (og ungen er ute av huset Herlig! Du får kose deg. 0 Siter
Gjest heffalumpen Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 By the way: kjenner noen som er blitt robbet (mens de sov) for sånt utstyr, profft utført, typisk bestillingstyveri. OG MANGE naboer - vet om 6 hus. Glad jeg ikke bor i 1.ste og har flatskjerm på utstilling for spanere. De gikk rett forbi dem mens de sov. UUhhææ... 0 Siter
red Skrevet 14. september 2006 Forfatter Skrevet 14. september 2006 By the way: kjenner noen som er blitt robbet (mens de sov) for sånt utstyr, profft utført, typisk bestillingstyveri. OG MANGE naboer - vet om 6 hus. Glad jeg ikke bor i 1.ste og har flatskjerm på utstilling for spanere. De gikk rett forbi dem mens de sov. UUhhææ... Da må de demontere hele veggen det skal bygges inn i. Jeg sliter uansett om jeg får innbrudd, det er ikke få verdier jeg har i form av video og fotoutstyr. Forsikring er din venn 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.