Gå til innhold

Jomfru-ting

Gjest wonderinggirl

Anbefalte innlegg

Gjest wonderinggirl
Skrevet

Når jeg leser her inne og slikt, forstår jeg det slik at folk synes ikke det er rart når noen er 20 eller 25 og jomfru. Jeg er ei jente på 20 som er jomfru, men når folk får vite dette, får de helt sjokk. Ingen av mine venninner er jomfru. (og det er ikke slik at de skryter på seg ting som de ikke har gjort altså) Er det virkelig ikke rart for deg å høre at en i 20-årene er jomfru?

• Svar 108
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

21

• keinstein

16

• hidi

13

• Orio

9

Mest aktive i denne tråden

Gjest skulle ønske jeg ventet...
Skrevet

Nei, det er ikke rart.

Skrevet

Nei. Det er ikke noe merkeligere for meg å høre at du er jomfru enn at du eventuelt ikke er det.

Skrevet

Rart og rart. Og forskjell på å være 20 og 29 f.eks.

Men selvsagt, passer det ikke, så passer det ikke.

Gjest jomfru-23
Skrevet

Jeg synes ikke det er rart at en 20-åring er jomfru, selv om det kanskje ikke er så mange av dem i disse tider. Venter man med sex til man blir "voksen", blir nok det første forsøket mer vellykket.

sammfunnskritiker
Skrevet

Ikke rart i det hele tatt. Tenk hvor heldig mannen i ditt liv er- om han forblir din eneste og første...

Skrevet

Nei,det synes jeg ikkeer rart i det hele tatt! Jeg var ennå jomfru da jeg var 20.

Gjest wonderinggirl
Skrevet

Jada det er flott og alt det der. Og det er sikkert ikke Unormalt. Men det er litt rart at alle jeg treffer på i virkeligheten blir litt sjokkert, mens på nettet sier alle bare at det er helt normalt og alt det der. Har bare ikke inntrykk av det.

Skrevet

Tja, rart og rart. Jeg gjør meg kanskje noen tanker, men jeg bryr meg egentlig ikke.

Skrevet

Jeg tenker på henne. Hun har kanskje gått glipp av noe. Jomfrudommen har ingen verdi i vår kultur. Jeg vil ikke ønske en jomfru til noe.

Jomfru = manglende erfaring.

Det tar mange år å bli trygg på seg selv for en kvinne, og jeg har ikke tid til å vente. Egoistisk?

Skrevet

Ikke rart i det hele tatt. Tenk hvor heldig mannen i ditt liv er- om han forblir din eneste og første...

Den første? Urk.

Skrevet

galt med det?

Både ja og nei. Enten er en mann så ung at det må bli en jomfru, eller er medlem av en kultur som setter det høyt. Det er en drittjobb, men noen må gjøre den.

Jeg ville ikke oppsøke noe sånt akkurat.

Gjest Aye Davanita
Skrevet

Både ja og nei. Enten er en mann så ung at det må bli en jomfru, eller er medlem av en kultur som setter det høyt. Det er en drittjobb, men noen må gjøre den.

Jeg ville ikke oppsøke noe sånt akkurat.

Du er jo en gammal gubbe. Ditt tilfelle er irrelevant.

Jeg er mann, 24 og ville ikke hatt noe problem med det om jenta var jomfru.

Gjest Aye Davanita
Skrevet

Jada det er flott og alt det der. Og det er sikkert ikke Unormalt. Men det er litt rart at alle jeg treffer på i virkeligheten blir litt sjokkert, mens på nettet sier alle bare at det er helt normalt og alt det der. Har bare ikke inntrykk av det.

keinstein har selvfølgelig et poeng, og det er nok mange som tenker som ham. Men det er uansett irrelevant for deg, da du neppe vil debutere med en sutrete pensjonist uansett. :-P

Du skriver at folk blir "sjokkert". Hvilke folk? Hvorfor skal du fortelle det overhodet? Det er da din sak. Og med "folk", inkluderer det gutter? Potensielle partnere?

Skrevet

Jeg synes nok det er litt rart, ja. Fordi jeg ikke har et "hellig" forhold til sex selv, og ser på det å "spare seg" til Den Rette som ganske meningsløst. Men jeg ser ikke ned på deg selv om jeg synes du er litt "rar" på det området :-)

Jeg kjenner forøvrig en fyr som er 29 eller 30 nå. Med mindre det har skjedd et mirakel siden sist jeg traff ham - for halvannet år siden - så er han jomfru (husker ikke ordet for menn) ennå. Rett og slett fordi han ikke får seg noe. Jeg kjenner også en annen som er et sted mellom 25 og 30, og som er jomfru fordi han ikke skjønner at han ikke får de peneste, mest populære jentene i byen, som han hele tiden "forelsker" seg i. Og noen andre er han ikke interessert i.

"........................................"

Skrevet

Synes det er kjempeflott, jeg!

Hva er det som er "flott" med det, egentlig? Ikke at det er noe "galt" med det, men hva er "flott"? Du antyder jo da at det er bedre på en eller annen måte å være jomfru enn å ikke være det?

"........................................."

Skrevet

Du er jo en gammal gubbe. Ditt tilfelle er irrelevant.

Jeg er mann, 24 og ville ikke hatt noe problem med det om jenta var jomfru.

Den kommentaren kunne du spart deg.

Skrevet

keinstein har selvfølgelig et poeng, og det er nok mange som tenker som ham. Men det er uansett irrelevant for deg, da du neppe vil debutere med en sutrete pensjonist uansett. :-P

Du skriver at folk blir "sjokkert". Hvilke folk? Hvorfor skal du fortelle det overhodet? Det er da din sak. Og med "folk", inkluderer det gutter? Potensielle partnere?

Oppfør deg som folk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...