Prozak Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Ikke rart i det hele tatt. Tenk hvor heldig mannen i ditt liv er- om han forblir din eneste og første... *LOL* Eneste? Hvordan kan du vite det? Med en skilsmissestatistikk på 50%? Dessuten - hva i all verden er "heldig" med å få et kvinnfolk som ikke vet opp eller ned på sex, i voksen alder? Håpløst, spør du meg. Nei, slikt er bare for svake menn som ikke takler tanken på at partneren har hatt et liv før dem. "......................................" 0 Siter
hidi Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Hva er det som er "flott" med det, egentlig? Ikke at det er noe "galt" med det, men hva er "flott"? Du antyder jo da at det er bedre på en eller annen måte å være jomfru enn å ikke være det? "........................................." Kanskje jeg synes det da! Skaper det problemer for deg? 0 Siter
Prozak Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Du er jo en gammal gubbe. Ditt tilfelle er irrelevant. Jeg er mann, 24 og ville ikke hatt noe problem med det om jenta var jomfru. Litt saklig må du kunne oppføre deg, selv om du ikke er eldre enn 24. Forøvrig er det vel neppe et poeng at det er noe "galt" med en voksen jomfru. Men sammenliknet med en som vet hva det går i, så er det jo ingenting positivt med det heller. Så hvorfor forsøke å fremstille det som det? Med mindre man er en av de forut nevnte svake, ynkelige mannslingene som ikke takler tanken på at ikke de er den eneste som har "hatt" partneren. ".........................................." 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Jeg synes nok det er litt rart, ja. Fordi jeg ikke har et "hellig" forhold til sex selv, og ser på det å "spare seg" til Den Rette som ganske meningsløst. Men jeg ser ikke ned på deg selv om jeg synes du er litt "rar" på det området :-) Jeg kjenner forøvrig en fyr som er 29 eller 30 nå. Med mindre det har skjedd et mirakel siden sist jeg traff ham - for halvannet år siden - så er han jomfru (husker ikke ordet for menn) ennå. Rett og slett fordi han ikke får seg noe. Jeg kjenner også en annen som er et sted mellom 25 og 30, og som er jomfru fordi han ikke skjønner at han ikke får de peneste, mest populære jentene i byen, som han hele tiden "forelsker" seg i. Og noen andre er han ikke interessert i. "........................................" "Jeg kjenner også en annen som er et sted mellom 25 og 30, og som er jomfru fordi han ikke skjønner at han ikke får de peneste, mest populære jentene i byen, som han hele tiden "forelsker" seg i. Og noen andre er han ikke interessert i." Det er nesten så jeg tror vi har felles kjente. Modeller eller ingenting! Og til nå har det blitt med intenting. 0 Siter
Prozak Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Kanskje jeg synes det da! Skaper det problemer for deg? Så agressiv, da? Jeg spurte. Skaper det problemer for deg? "................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 "Jeg kjenner også en annen som er et sted mellom 25 og 30, og som er jomfru fordi han ikke skjønner at han ikke får de peneste, mest populære jentene i byen, som han hele tiden "forelsker" seg i. Og noen andre er han ikke interessert i." Det er nesten så jeg tror vi har felles kjente. Modeller eller ingenting! Og til nå har det blitt med intenting. "Det er nesten så jeg tror vi har felles kjente. Modeller eller ingenting!" Ikke _helt_ umulig :-) "...................................." 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Nei, synes ikke det er rart. 0 Siter
hidi Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Så agressiv, da? Jeg spurte. Skaper det problemer for deg? "................................." Overhodet ikke. Er ikke agressiv heller, men følte du ikke ville godta mitt syn.... klem 0 Siter
keinstein Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Hva er det som er "flott" med det, egentlig? Ikke at det er noe "galt" med det, men hva er "flott"? Du antyder jo da at det er bedre på en eller annen måte å være jomfru enn å ikke være det? "........................................." Ganske delikat "problem". Jeg skjønner heller ikke det med flott. Egentlig har ingen noe med om folk er jomfru eller ikke, men generelt sett så er det ikke flott på noen måte jeg kan komme på. Vil de ikke så er det en annen sak. Da er det flott for den enkelte jomfru fordi de vil ha det slik. Men at andre skal mene noe om den enkelte er uforståelig. At jeg f eks ikke ønsker en jomfru er min mening som ikke angår noen andre det heller. Jeg ønsker heller ikke en vesentlig eldre partner, en med 6 barn fra 1 til 6 år gamle, en på 16 år eller en mann for den saks skyld. 0 Siter
hidi Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Litt saklig må du kunne oppføre deg, selv om du ikke er eldre enn 24. Forøvrig er det vel neppe et poeng at det er noe "galt" med en voksen jomfru. Men sammenliknet med en som vet hva det går i, så er det jo ingenting positivt med det heller. Så hvorfor forsøke å fremstille det som det? Med mindre man er en av de forut nevnte svake, ynkelige mannslingene som ikke takler tanken på at ikke de er den eneste som har "hatt" partneren. ".........................................." Og du kaller meg agressiv...... he,he 0 Siter
Lillemus Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 *LOL* Eneste? Hvordan kan du vite det? Med en skilsmissestatistikk på 50%? Dessuten - hva i all verden er "heldig" med å få et kvinnfolk som ikke vet opp eller ned på sex, i voksen alder? Håpløst, spør du meg. Nei, slikt er bare for svake menn som ikke takler tanken på at partneren har hatt et liv før dem. "......................................" Enig med du. Jeg var absolutt ikke ute etter en jomfrumann på 40 den tiden jeg var ute på bruktmarkedet, men jeg ville ikke ha en som var utbrukt heller. ;o) 0 Siter
Gjest Aviaana Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 jeg synes ikke det er rart i seg selv at en jente (eller en gutt) i 20-årene er jomfru. Noen blomstrer senere enn andre, andre bruker lengre tid på å finne en person de føler seg så trygg på at de vil ha sex med vedkommende. Men jeg må innrømme at jeg hadde synes det var litt rart at noe fortalte meg at de var jomfru, bare for å si det. For det er vel en privatsak er det ikke?. 0 Siter
Gjest Jomfumann Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Jeg synes det er flott, ikke la deg presse til noe du ikke vil med noen bare fordi alle andre gjør det. Du er unik på en positiv måte, for du viser styrke og tøffhet ved ikke å la deg presse. Jeg kunne aldri tenkt meg en mann som hadde høvla over andre kvinner, hadde ikke takla det. Derfor fant jeg meg en jomfrumann,høhø. :-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 "Det er nesten så jeg tror vi har felles kjente. Modeller eller ingenting!" Ikke _helt_ umulig :-) "...................................." Er det ikke gjerne sånn at folk flest tiltrekkes av jenter som er nogenlunde lik en selv utseendemessig? Disse folka må jo i så fall være litt feilkobla. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Overhodet ikke. Er ikke agressiv heller, men følte du ikke ville godta mitt syn.... klem Men hva er ditt syn? Hvorfor er det flott å ikke ha sex? Sex er flott. Enig? Hvorfor er det da flott å ikke ha det? Du vet ikke engang hvorfor jenta over ikke har hatt det. 0 Siter
hidi Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Ganske delikat "problem". Jeg skjønner heller ikke det med flott. Egentlig har ingen noe med om folk er jomfru eller ikke, men generelt sett så er det ikke flott på noen måte jeg kan komme på. Vil de ikke så er det en annen sak. Da er det flott for den enkelte jomfru fordi de vil ha det slik. Men at andre skal mene noe om den enkelte er uforståelig. At jeg f eks ikke ønsker en jomfru er min mening som ikke angår noen andre det heller. Jeg ønsker heller ikke en vesentlig eldre partner, en med 6 barn fra 1 til 6 år gamle, en på 16 år eller en mann for den saks skyld. Jeg har en datter på 13 år og om hun velger å vente med sex til hun er tjue er det flott. Velger hun å debutere tidligere så er det hennes valg og også flott. Men i dette enormt sexfikserte samfunnet ville jeg være glad om hun ventet til hun følte seg moden nok, og ikke på grunnlag av press utenfra. 0 Siter
Gjest Aye Davanita Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Litt saklig må du kunne oppføre deg, selv om du ikke er eldre enn 24. Forøvrig er det vel neppe et poeng at det er noe "galt" med en voksen jomfru. Men sammenliknet med en som vet hva det går i, så er det jo ingenting positivt med det heller. Så hvorfor forsøke å fremstille det som det? Med mindre man er en av de forut nevnte svake, ynkelige mannslingene som ikke takler tanken på at ikke de er den eneste som har "hatt" partneren. ".........................................." Kanskje jeg ikke er 24 likevel. 56 eller 12? Det andre du skriver er ikke relevant i forhold til hva jeg skrev. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Ja, jeg ville nok blitt litt mildt forbløffet om jeg hadde funnet ut at noen av mine venninner var jomfruer et stykke opp i tjueårene. Men det avhenger vel en del av miljø og mennesketype også, i forhold til hvilke forventninger man har. 0 Siter
hidi Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Men hva er ditt syn? Hvorfor er det flott å ikke ha sex? Sex er flott. Enig? Hvorfor er det da flott å ikke ha det? Du vet ikke engang hvorfor jenta over ikke har hatt det. Hun spurte kun om hva vi mente om det å være tjue og jomfru. Mer vet ikke jeg. Og ja jeg synes sex er herlig med rett mann, men ikke med *hvemsomhelst* likssom. Se forøvrig mitt svar til keinstein 0 Siter
keinstein Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Jeg har en datter på 13 år og om hun velger å vente med sex til hun er tjue er det flott. Velger hun å debutere tidligere så er det hennes valg og også flott. Men i dette enormt sexfikserte samfunnet ville jeg være glad om hun ventet til hun følte seg moden nok, og ikke på grunnlag av press utenfra. Det er jeg helt enig i. Vente til hun er trygg på at hun kan få glede av sex. Det krever en viss modenhet å få en god og riktig start tror jeg. Mange jenter blir veldig skuffa, noen blir også fornedret og føler seg brukt. Det er galt og trist. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.