Gå til innhold

Jomfru-ting

Gjest wonderinggirl

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare et spørsmål: om en 20-åring har hatt 10 ons, vil du da kalle henne/han erfaren?

Vedkommende begynner å bli erfaren med ONS. Men det er overhodet ingen garanti for at vedkommende er erfaren seksuellt. Det er begrenset hvor mye "kompetanse" man får utforsket på en ONS.

"........................................"

• Svar 108
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

21

• keinstein

16

• hidi

13

• Orio

9

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Nja, det er kanskje litt "sært" å være en 25 år gammel jomfru. Har du aldri hatt en kjæreste eller gjort noe dumt i fylla da? Og hvorfor ikke? Sitter du inne for deg selv hele tiden? Det er spørsmål jeg ville stilt meg selv.

Det første jeg hadde lurt på ville vært "hvorfor"? Venter på den rette, sier du? *KjempeSUKK* Religiøs overbevisning? Deg om det - bare hold deg langt unna meg på det området. Sjenert? Kom her, jeg skal vise deg jeg... :-)

"......................................"

Skrevet

Hvis begge to er jomfru, så blir det litt annerledes. Men hva i all verden mener du med å gå inn med klare formeninger om hva man liker eller ikke liker? Hvordan kan det på noen som helst måte være _negativt_ å ha det?

Hos enkelte så tyder dette imidlertid på en ganske patetisk "eiesyke", når man ikke tåler tanken på at andre har "vært der". Herregud, få huet ut av ræva, er alt jeg kan si til slikt.

Hvor kommer denne 12-talls forestillingen om "skittenhet" fordi man ikke "ren" og "ubesudlet" av andre fra? Eller - hvordan er det mulig å være så ynkelig i vår moderne tid?

"......................................."

Jeg mener ikke at det er noe galt med sex, selv ikke utenfor ekteskap. :-)

Det jeg mener er at uten (for) bestemte meninger er det mer vilje til å eksperimentere. Og det er spennende.

Skrevet

Selv synes jeg ikke det er innbydende med menn som ikke husker hvor mange (Hvem) de har hatt sex med. Når de ikke husker navn eller hvem de er, er mannen uaktuell (for meg i alle fall).

Men for all del, hver sin smak!

Herregud da, menneske? Ser du virkelig ikke noen mellomting mellom å være jomfru og å ikke vite hvor mange man har knullet? Jeg vet veldig godt hvor mange, og hvem, jeg har knullet og gjort liknende ting med i løpet av de siste 17 årene. Hvis noen sier de ikke vet slikt, så mistenker jeg dem for å lyve. De fleste vet slikt - ihvertfall etter å ha tenkt seg om. Hvis man _virkelig_ ikke vet, så blir ikke jeg heller imponert.

Skrevet

Jeg mener ikke at det er noe galt med sex, selv ikke utenfor ekteskap. :-)

Det jeg mener er at uten (for) bestemte meninger er det mer vilje til å eksperimentere. Og det er spennende.

Det er så tilfeldig at jeg tror ikke det har noen som helst sammenheng. De kvinnene jeg har hatt sex med, som har vært villige til å "ekperimentere", har definitivt ikke vært de med minst erfaring.

Men - som sagt - er begge jomfru, så blir det litt annerldes. Men aldri om jeg hadde synes det var noe "stas" med en voksen kvinne som var så uerfaren at oralsex var å betrakte som ekperimentering. Fomling ble jeg ferdig med i tenårene.

"........................................."

Skrevet

Herregud da, menneske? Ser du virkelig ikke noen mellomting mellom å være jomfru og å ikke vite hvor mange man har knullet? Jeg vet veldig godt hvor mange, og hvem, jeg har knullet og gjort liknende ting med i løpet av de siste 17 årene. Hvis noen sier de ikke vet slikt, så mistenker jeg dem for å lyve. De fleste vet slikt - ihvertfall etter å ha tenkt seg om. Hvis man _virkelig_ ikke vet, så blir ikke jeg heller imponert.

Jeg har ikke kontroll på mine. Jeg husker samtlige som er verdt å huske, og naturligvis noen flere, men jeg er ufattelig dårlig på navn. Det er svært få ons jeg husker navn på, og jeg har veldig vanskelig for å huske når (som i hvilket årstall) jeg hadde sex med dem.

Jeg husker positive og negative erfaringer, og kjærester/elskerinner husker jeg alt om, men ons som verken var negative eller positive, er som noe tilnærmet blåst vekk fra minnet, og navn og årstall ville jeg ikke husket om jeg så satte meg ned og grublet på det.

Jeg hadde ikke klart å komme opp med noe eksakt tall heller, men det er ikke fordi det er så skremmende mange.

Skrevet

Hun spurte kun om hva vi mente om det å være tjue og jomfru. Mer vet ikke jeg.

Og ja jeg synes sex er herlig med rett mann, men ikke med *hvemsomhelst* likssom.

Se forøvrig mitt svar til keinstein

tror jeg skjønner hva du mener. min mor hadde nok ikke definert min måte å debutere på som flott (18, på fest og grundig skjenka på vodka:P), men det får så være. så lenge jeg ikke sliter med det, og det gjør jeg virkelig ikke, så er det jo greit. men jeg kunne nok sikkert ha venta litt, og det hadde vært bra det også:)

Skrevet

Bare et spørsmål: om en 20-åring har hatt 10 ons, vil du da kalle henne/han erfaren?

Nei.

Skrevet

tror jeg skjønner hva du mener. min mor hadde nok ikke definert min måte å debutere på som flott (18, på fest og grundig skjenka på vodka:P), men det får så være. så lenge jeg ikke sliter med det, og det gjør jeg virkelig ikke, så er det jo greit. men jeg kunne nok sikkert ha venta litt, og det hadde vært bra det også:)

Akkurat slik jeg mente. Takk søte deg.

Skrevet

Det første jeg hadde lurt på ville vært "hvorfor"? Venter på den rette, sier du? *KjempeSUKK* Religiøs overbevisning? Deg om det - bare hold deg langt unna meg på det området. Sjenert? Kom her, jeg skal vise deg jeg... :-)

"......................................"

Er du på sjekkern? :)

Skrevet

Jeg har ikke kontroll på mine. Jeg husker samtlige som er verdt å huske, og naturligvis noen flere, men jeg er ufattelig dårlig på navn. Det er svært få ons jeg husker navn på, og jeg har veldig vanskelig for å huske når (som i hvilket årstall) jeg hadde sex med dem.

Jeg husker positive og negative erfaringer, og kjærester/elskerinner husker jeg alt om, men ons som verken var negative eller positive, er som noe tilnærmet blåst vekk fra minnet, og navn og årstall ville jeg ikke husket om jeg så satte meg ned og grublet på det.

Jeg hadde ikke klart å komme opp med noe eksakt tall heller, men det er ikke fordi det er så skremmende mange.

Navn er verre. Det er et par stykker jeg aldri fikk navnet til :-)

Skrevet

Er du på sjekkern? :)

Alltid :-)

"......................................."

Skrevet

Nei, jeg synes ikke det er rart. Vet om mange som var langt mer enn 20 før de hadde sex.

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Navn er verre. Det er et par stykker jeg aldri fikk navnet til :-)

"ikke fikk navnet til"?

Presangterte de seg ikke først, engang?

De bare forsynte seg og stakk?

;)

Skrevet

"ikke fikk navnet til"?

Presangterte de seg ikke først, engang?

De bare forsynte seg og stakk?

;)

Nei, det gjorde ikke det gitt. Og hvem er jeg til å protestere? :-)

"............................................"

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Nei, det gjorde ikke det gitt. Og hvem er jeg til å protestere? :-)

"............................................"

Forståelig!

:)

Skrevet

Nei.

Det var godt å høre. Det virker som om mange tror dette da kommentarer av typen "hun har bare hatt tre sexpartnere, så hun er ganske uerfaren" ikke er uvanlig. Det kunne virke som om du også mente dette.. Lange seksuelle forhold gir mye mere verdifull erfaring enn ons (som gir veldig lite), er min mening..

..derfor kan vel uansett ikke så mange 20-åringer skryte på seg så mye erfaring -jomfru eller ikke..

Skrevet

Det var godt å høre. Det virker som om mange tror dette da kommentarer av typen "hun har bare hatt tre sexpartnere, så hun er ganske uerfaren" ikke er uvanlig. Det kunne virke som om du også mente dette.. Lange seksuelle forhold gir mye mere verdifull erfaring enn ons (som gir veldig lite), er min mening..

..derfor kan vel uansett ikke så mange 20-åringer skryte på seg så mye erfaring -jomfru eller ikke..

Kvinner er også mer kompliserte, og mange har sagt at de ikke føler seg helt på topp før de er borti 40 år. Mye må læres, og mye må "legges bort" underveis. Det de trodde var viktig er ikke det, og omvendt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...