flisa Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Er det ikke gjerne sånn at folk flest tiltrekkes av jenter som er nogenlunde lik en selv utseendemessig? Disse folka må jo i så fall være litt feilkobla. Enig - man må på et vis ha samme "kulhetsgrad" .) 0 Siter
flisa Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Jeg tenker på henne. Hun har kanskje gått glipp av noe. Jomfrudommen har ingen verdi i vår kultur. Jeg vil ikke ønske en jomfru til noe. Jomfru = manglende erfaring. Det tar mange år å bli trygg på seg selv for en kvinne, og jeg har ikke tid til å vente. Egoistisk? Så 70 jomfruer er intet verdt mot ei skikkelig erfaren ei, sant? ;D 0 Siter
Gjest neve Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Kvinner er også mer kompliserte, og mange har sagt at de ikke føler seg helt på topp før de er borti 40 år. Mye må læres, og mye må "legges bort" underveis. Det de trodde var viktig er ikke det, og omvendt. Så en 20-åring -jomfru eller ikke- frister vel uansett ikke slike som deg (og meg), som foretrekker erfaring:) Men det er sant som du sier, synes jeg alltid har hatt et bra sexliv, men nå som jeg nærmer meg 30 er det så bra som det aldri før har vært. Det går jo bare oppover jo! Kan nesten ikke vente til jeg blir 40!! Hiii-haaa! 0 Siter
keinstein Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Så 70 jomfruer er intet verdt mot ei skikkelig erfaren ei, sant? ;D Jomfru er et ikke-tema. Men ei med noen tre-fire års forhold bak seg høres bedre ut. 0 Siter
keinstein Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Så en 20-åring -jomfru eller ikke- frister vel uansett ikke slike som deg (og meg), som foretrekker erfaring:) Men det er sant som du sier, synes jeg alltid har hatt et bra sexliv, men nå som jeg nærmer meg 30 er det så bra som det aldri før har vært. Det går jo bare oppover jo! Kan nesten ikke vente til jeg blir 40!! Hiii-haaa! Det skjer mest oppi hodet, hører jeg. Alt blir lagt på plass. Noe blir tatt fram og noe lagt vekk. Noen oppdager oralsex, og da blir det noen menn som blir sliten i tunga til han får trent seg litt. 0 Siter
Sofline Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Jeg synes ikke det er spesielt rart, men jeg synes nok det ville være rart hvis du var 35 år. 0 Siter
Lucretia Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Jeg synes ikke det er rart. Min eks f.eks. debuterte da han var 21. En annen jeg kjenner var 26. Jeg synes ingen av de er spesielt rare heller. Nei, jeg mener det beste er å vente til du føler deg helt klar, og med en det føles riktig med. Don't rush things 0 Siter
Lucretia Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Hva er det som er "flott" med det, egentlig? Ikke at det er noe "galt" med det, men hva er "flott"? Du antyder jo da at det er bedre på en eller annen måte å være jomfru enn å ikke være det? "........................................." blander meg inn litt selv om det ikke var jeg som sa det var flott. Men jeg synes også det kan være flott. Selv om det også kan være flott allerede å ha debutert i den alderen. Det hadde jeg, og er fornøyd med det. Men kan det hende hovedinnleggeren ikke har følt seg klar ennå. Og da er det vel flott for henne at ikke hun har gjort det. Det handler ikke nødvendigvis om å spare seg til "den rette". Men å vente til man føler seg trygg nok på en partner f.eks. Ikke alle ønsker å gjøre det bare for å gjøre det. 0 Siter
Prozak Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 blander meg inn litt selv om det ikke var jeg som sa det var flott. Men jeg synes også det kan være flott. Selv om det også kan være flott allerede å ha debutert i den alderen. Det hadde jeg, og er fornøyd med det. Men kan det hende hovedinnleggeren ikke har følt seg klar ennå. Og da er det vel flott for henne at ikke hun har gjort det. Det handler ikke nødvendigvis om å spare seg til "den rette". Men å vente til man føler seg trygg nok på en partner f.eks. Ikke alle ønsker å gjøre det bare for å gjøre det. Klart - det er "flott" at man ikke gjør noe man ikke er klar for. Men vedkommende sa jo ingenting om årsaken, gjorde hun? "........................................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.